Mededeling

Collapse
No announcement yet.

GTR-topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be
    Dan zult ge er toch 30 aankunnen, mits wat chance zelfs meer. Ik heb ooit op een Athlon 64 3200 met 1 gb en een 256 kaart met 45 auto's op Barcelona kunnen rijden. Was wel fijn
    best zo weinig mogelijk wagens nemen is de boodschap om beste graphics te krijge. thx voor je info

Comment

• Man man, 't ziet er ZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALIG uit!

Can't hardly wait!

Comment

• Wat kun je doen om een overstuurde auto neutraler te laten rijden? Ik wou met de Corvette de 24u rijden, maar telkens ik op het gas ga na een korte trage bocht breekt de auto uit. Of als ik op de curbs ga, is het zelfs nog erger.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
          Wat kun je doen om een overstuurde auto neutraler te laten rijden? Ik wou met de Corvette de 24u rijden, maar telkens ik op het gas ga na een korte trage bocht breekt de auto uit. Of als ik op de curbs ga, is het zelfs nog erger.
          Sta je Traction Control wel op?

Druk is op F7 tijdens je aan het rijden bent.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels
            Sta je Traction Control wel op?

Druk is op F7 tijdens je aan het rijden bent.
            Tuttuttut... geen Tractie controle

In 1ste en 2de versnelling er gewoon voor zorgen dat je niet plankgas gaat. Lichtjes gas geven tot hij net niet uitbreekt, dat leer je uit ervaring. Ook oppassen bij hobbels in de weg en zelfs als je ergens boven op een heuveltje komt zoals op het recht stuk bij donington net voor de chicane. Dan kan hij ook uitbreken, zelfs in 3de. Ge kunt ook proberen iets meer achtervleugel af te stellen.

Comment

Tuttuttut... geen Tractie controle
              Bij mij staat 'ie af en toe op in de regen, nooit op het droge.

Comment

• Nog effe over GTR

Ben een race aan het rijden en heb in 20 ronden tijd al twee lekke banden gehad met de Saleen... Iemand die weet wat ik daar kan aan doen? Let wel, ik ga de race nu niet meer stoppen, dus zou ik het liefst -indien mogelijk- veranderingen aanbrengen tijdens een pitstop.

Comment

Nog effe over GTR

Ben een race aan het rijden en heb in 20 ronden tijd al twee lekke banden gehad met de Saleen... Iemand die weet wat ik daar kan aan doen? Let wel, ik ga de race nu niet meer stoppen, dus zou ik het liefst -indien mogelijk- veranderingen aanbrengen tijdens een pitstop.
                  Nope gaat niet. Ik denk dat het 2 keer een achterband was?

Normaal kun je dat verhelpen met camber en bandendruk aan te passen, maar daar is het nu dus te laat voor. Ge kunt ook hardere banden selecteren tijdens uw pitstop, maar dan gaat ge wel tijd verliezen ieder rondje.

Comment

Nope gaat niet. Ik denk dat het 2 keer een achterband was?

Normaal kun je dat verhelpen met camber en bandendruk aan te passen, maar daar is het nu dus te laat voor. Ge kunt ook hardere banden selecteren tijdens uw pitstop, maar dan gaat ge wel tijd verliezen ieder rondje.
                    Jap, 't was telkens een achterband.

Hoeveel tijd zou ik verliezen per ronde met hardere banden? En hoe kunde eigenlijk voor andere banden kiezen?

Comment

Jap, 't was telkens een achterband.

Hoeveel tijd zou ik verliezen per ronde met hardere banden? En hoe kunde eigenlijk voor andere banden kiezen?
                      Als ge de pits inrijdt en ge staat stil op uw plaats, dan krijgt ge normaal zo'n notitiebord voor u. Daarop kunt ge de banden veranderen en de hoeveelheid benzine kiezen, gewoon met pijltjes en enter.

Comment

Als ge de pits inrijdt en ge staat stil op uw plaats, dan krijgt ge normaal zo'n notitiebord voor u. Daarop kunt ge de banden veranderen en de hoeveelheid benzine kiezen, gewoon met pijltjes en enter.
                        Ok! Morgen race ik verder!! Ik kijk er al naar uit

Comment

• BMW WTCC 2006 MOD (klik)

This is a free Mod for GTR by Simbin. Use it at your own risk.
                          To install BMW WTCC 2006 you will need approximately 26MB of free disk space.
                          This Mod can be played in the "Simulation" and "SemiPro" Mode of GTR.

Installation:
                          -----------------
                          Search and extract these files in your GTR root directory (folder).
                          Chose or disable the location of the uninstall shortcut in your Start Menu folder.
                          No Files will be overwrite!

Include:
                          ------------
                          BMW E90 models:
                          - engine: 2.0L 4-Cylinders
                          - power: 275 hp
                          - torque: 250 Nm
                          - weight: 1100 kg

9 cars:
                          - BMW Team Deutschland, Dirk and Jörg Müller
                          - BMW Team Italy-Spain, Alessandro Zanardy, Marcel Costa and Duncan Huisman
                          - BMW Team UK, Andy Priaulx
                          - Proteam Motorsport, Luca Rangoni
                          - Wiechers-Sport, Emmet O'Brien and Diego Romanini
                          Last edited by ; 07/08/2006, 12:46.

Comment

• Wat is 'ie mooi!

Comment

• Enkele zelfgemaakte screens...
                              Het is écht de moeite waard om die mod te downloadden!

Comment

• NICE!

Comment

• Lekker zeg!

Comment

• Ik reed met die van Jörg.

heel close.

Comment

• Ook gedownload en idd de moeite!

Gaat 'maar' 240 maar dat merk je er niet aan... Heb al 2'32" gereden op Spa, nog iemand?

Comment

• Rijdt wel zalig, die BMW!!

Alleen... Moet ik die mod nu telkens uninstallen om met een andere auto te kunnen rijden? Blijkbaar wel? Dat is wel spijtig
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                        Bestelt
                                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz
                                          Rijdt wel zalig, die BMW!!

Alleen... Moet ik die mod nu telkens uninstallen om met een andere auto te kunnen rijden? Blijkbaar wel? Dat is wel spijtig
                                          Neen. Hoeft niet.

Comment

Working...
                                          X