Ik heb eigenlijk nog nooit iets aangepast aan mijn auto, ik ken er echt niks van
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
GTR-topic
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_beIs wel een van mijn favorieten: die snelle bochten en chicanes afgewisseld met de tragere bochten zoals de adelaide hairpin... Nergens een echt rechte lijn.
Donington, Estoril en natuurlijk Spa rij ik ook graag.
Donington is mijn favoriet. Alleen spijtig dat het de GP-versie is, en niet de korte baan. Die chicane en 2 haarspelden achter elkaar halen het heerlijke ritme van donington eruit...
Monza blijft ook tof, kan er niks aan doen
Comment
-
Whaa, ik sta echt in 't zweet van 2 uurkes achter m'n stuur te kruipen met GTR!!
Heb gisteren die setup-manual es doorgenomen, en ik moet zeggen, énkele veranderingen kunnen het rijden al een pak aangenamer maken. Vooral het algemene evenwicht probeer ik aan te passen (de meeste wagens staan met teveel onderstuur in het spel) door de achterspoiler iets platter te leggen, en de voorste antirolstang losser te zetten (goed tegen onderstuur in trage, hobbelige bochten)
Het remgedrag fatsoenlijk krijgen maakt het rijden ook plezanter.
En dan maar aanvallen, heb net een halfuurtje time-attack in een Vertigo achter de rug, maar dan wel in een shift of 4, omdat de benzine anders teveel weegt.
GTR blÃjft een ultiem spel, en 't staat vast: den ² mogen ze houden, ik kan nog enkele jaartjes verder met deze, echt waar
Comment
-
Als er iemand goesting heeft in een time attack? Geef me een wagen, geef me een circuit
Misschien kunnen we met enkelen de snelste tijd proberen te rijden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexwukn GESCHIFTE game !!!・2006 BMW E91 320d (sold)・2013 BMW F31 330d M-sport・
Comment
Comment