Mededeling

Collapse
No announcement yet.

GTR-topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik heb eigenlijk nog nooit iets aangepast aan mijn auto, ik ken er echt niks van

Comment

• Fock zeg, die bandenslijtage speelt me echt parten! Na amper 16 laps zit ik er langs achter weeral door!

Comment

• Mijn iPod 360 Modena.

Comment

• Is het mogelijk om in Multiplayer LAN andere auto's te laten meerijden? We zijn hier met z'n tweetjes aan het racen tegen elkaar maar het zou leuker zijn mocht de computer daar nog enkele auto's aan toeveogen...
          We hebben gezocht maar we vinden niks.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be
            Is wel een van mijn favorieten: die snelle bochten en chicanes afgewisseld met de tragere bochten zoals de adelaide hairpin... Nergens een echt rechte lijn.

Donington, Estoril en natuurlijk Spa rij ik ook graag.

Donington is mijn favoriet. Alleen spijtig dat het de GP-versie is, en niet de korte baan. Die chicane en 2 haarspelden achter elkaar halen het heerlijke ritme van donington eruit...

Monza blijft ook tof, kan er niks aan doen
            Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
            Bestelt
            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Donington vraagt altijd een gewenning bij mij... ik weet niet waarom maar 't is zo. Het duurt zeer lang voordat ik het juiste ritme vind, maar éénmaal gevonden amuseer ik mij er wel!

Andere heel leuke circuits zijn uiteraard Spa, Anderstorp en Brno.

Comment

• Whaa, ik sta echt in 't zweet van 2 uurkes achter m'n stuur te kruipen met GTR!!

Heb gisteren die setup-manual es doorgenomen, en ik moet zeggen, énkele veranderingen kunnen het rijden al een pak aangenamer maken. Vooral het algemene evenwicht probeer ik aan te passen (de meeste wagens staan met teveel onderstuur in het spel) door de achterspoiler iets platter te leggen, en de voorste antirolstang losser te zetten (goed tegen onderstuur in trage, hobbelige bochten)
                Het remgedrag fatsoenlijk krijgen maakt het rijden ook plezanter.

En dan maar aanvallen, heb net een halfuurtje time-attack in een Vertigo achter de rug, maar dan wel in een shift of 4, omdat de benzine anders teveel weegt.

GTR blíjft een ultiem spel, en 't staat vast: den ² mogen ze houden, ik kan nog enkele jaartjes verder met deze, echt waar
                Bestelt
                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Als er iemand goesting heeft in een time attack? Geef me een wagen, geef me een circuit

Misschien kunnen we met enkelen de snelste tijd proberen te rijden...
                  Bestelt
                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz
                    Als er iemand goesting heeft in een time attack? Geef me een wagen, geef me een circuit

Misschien kunnen we met enkelen de snelste tijd proberen te rijden...
                    In gtr is er toch geen time attack?? Anders: Ferrari 550 op Spa

Comment

• wukn GESCHIFTE game !!!
                      1963 Land Rover Series IIa
                      1994 Mercedes SL320
                      2015 Land Rover Discovery SDV6
                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                        wukn GESCHIFTE game !!!
                        wacht tot je gtr²²²²²²²²²² ziet :p en hoort
                        2006 BMW E91 320d (sold)・2013 BMW F31 330d M-sport・

Comment

• ik bakte er wel geen zak van
                          1963 Land Rover Series IIa
                          1994 Mercedes SL320
                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                            ik bakte er wel geen zak van

Maja, ik was niet veel beter de eerste keer ik dat game speelde.

Geduld hebben en veel spelen en dat komt wel.

Comment

Working...
                            X