Oorspronkelijk geplaatst door M3'er
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Live For Speed - De Skins
Collapse
X
-
"I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)
Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)
Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )
-
wie kan er voor mij een ferrari stuurtje maken
@dede: bij de karting zei je dat ik je moest helpen herrineren aan mijn ferrari interieur met pioneer installatie voor de XF en de XR kvergeet ni snel hoor"I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)
Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)
Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )
Comment
-
even het stof van dit topic blazen met mijn idee voor een skin voor het belgische team van de nationscup:Bijgevoegde BestandenBMW = Freude Am Fahren
Comment
-
Live for Speed (LFS) - AutoWereld skins
Vroeger bestond er zo'n topicje. Vind 't nou niet meer terug, misschien wou de zoekfunctie niet mee. Als het nog bestaat, mag het verwijderd worden, doen we hier wel opnieuw.
Post dus hier je LFS-skins, of verzoekjes daarover. Niet teveel gebabbel, gewoon de skins.
Hoe bijvoegen ?- in attachment (maar beperking wat bestandsgrootte betreft)
- best uploaden naar één of andere server, en dan hier plaatsen met [img]-tags
Hoe installeren ?
Kopieer de file gewoon in je map lfs/data/skins. That's it. (misschien dat je 't spel wel 'es moet heropstarten eer ze zichtbaar zijn)
Have fun.
Comment
-
Gewoon de pic rechtstreeks opslaan. De naam staat normaal vanzelf goed !
Bijgevoegde BestandenLife's too short. Not to. Live it.
1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Comment
-
Ik gebruik deze 3 voornamelijk:
De civic skin en de x ray skin voor de GTI
De n1 skin voor de turbo
Comment
-
hier eentje van mij.
Kmoet er dringend nog eens makenBijgevoegde Bestanden
Comment
Comment