Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VRAGEN-TOPIC (ZOEKERTJES E.D.M.) Part II
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtenik heb mijn 1:18 murcielago 40th anniversary verkocht ... een bod gekregen van 275 euro, ik kon er niet aan weerstaanje hebt een goede zaak gedaan. Dan zou ik ook al beginnen twijfelen denk ik, heb er indertijd 99 euro voor gegeven, maarja het nadeel is dan wel dat je hem nooit meer in je collectie terug ziet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa Bekijk Berichtenhohow, dat is niet slechtje hebt een goede zaak gedaan. Dan zou ik ook al beginnen twijfelen denk ik, heb er indertijd 99 euro voor gegeven, maarja het nadeel is dan wel dat je hem nooit meer in je collectie terug ziet.
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Deze mogen ook weg;
AUTOart 1/18 Porsche 996 Mk1 GT3 Clubsport
Model in zeer goede staat, 1 opmerking = klein zwart krasje op de sideskirt (zie 1ste foto) , zonder doos, zonder voetstuk
€30 , afhalen te 3140 Keerbergen
AUTOart 1/18 Porsche 997 GT3 RS Dealer Editie
Model als nieuw, zonder doos, zonder voetstuk
€45, afhalen te 3140 Keerbergen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk Berichten3 a 4 dagen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenEn volgen de gegevens voor overschrijving snel na de bestelling?
Comment
-
Blijkbaar nog steeds niets over de BMW M6 in het zwart van Kyosho. En hoe zit het eigenlijk met de schaalmodellen van de Z4 M Coupé en e nieuwe M3? Direct komen die alledrie tegelijk uit, dan kan ik ze gelijk alledrie in één keer bestellen.
Comment
Comment