Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De M6 bestaat niet in het zwart maar wanner die uitkomt weet ik niet. De cabrio M6 daarintegen is er wel al in het zwart. Over de M3 en Z4M coupe heb ik nog niets gehoord
Ik weet het, en die cabrio ziet er niet slecht uit. Alleen, het is een cabrio. Ik wil per sé de coupéversie in het zwart. Met bruin leder, zoals bij de cabrio.
De Z4 M Coupé liefst in het zwart met rood leder en alu-inleg.
De M3 mag eventueel in het zilver- of antracietgrijs.
Blijkbaar nog steeds niets over de BMW M6 in het zwart van Kyosho. En hoe zit het eigenlijk met de schaalmodellen van de Z4 M Coupé en e nieuwe M3? Direct komen die alledrie tegelijk uit, dan kan ik ze gelijk alledrie in één keer bestellen.
De M6 coupe in't zwart komt enkel uit op schaal 1/43. Normaal gezien gaat kyosho de M6 coupe op schaal 1/18 enkel nog in het grijs uitbrengen.
De M6 cabrio in't zwart op 1/18 was normaal voorzien voor juni dit jaar.
De nieuwe M3 coupe op 1/18 is voorzien voor oktober dit jaar en de Z4M coupe op 1/18 voor november.
De M6 coupe in't zwart komt enkel uit op schaal 1/43. Normaal gezien gaat kyosho de M6 coupe op schaal 1/18 enkel nog in het grijs uitbrengen.
De M6 cabrio in't zwart op 1/18 was normaal voorzien voor juni dit jaar.
De nieuwe M3 coupe op 1/18 is voorzien voor oktober dit jaar en de Z4M coupe op 1/18 voor november.
Damn. Ik wil per sé een M6, maar het moet ook per sé een zwarte Coupé zijn. Het kan niet anders dan dat ze die ooit wel zullen uitbrengen, dus ik wacht nog wel wat. Ik ben niet de enige die een zwarte wil + het model bestaat + de lak bestaat. Bij Kyosho doen ze precies niet erg veel om hun klanten te behagen.
Nu ja, eind dit jaar dan maar eens de M3 en de Z4 M Coupé in huis halen ... als de kleuren mij aanstaan.
En ombouwen gaat niet, ene op autoweek ging dat doen maar toen dacht ie eraan dat hij het dak niet had enzo van die dingen. Wel spijtig dat hij er niet in het zwart is
En ombouwen gaat niet, ene op autoweek ging dat doen maar toen dacht ie eraan dat hij het dak niet had enzo van die dingen. Wel spijtig dat hij er niet in het zwart is
er zijn zo veel modellen die je niet in alle kleure kunt kopen zals je zelf wilt tenzij je zelf de auto in ander kleur spuit
Yukkie.
Nee, een M6 moet en zal het zijn. En ombouwen, daar houd ik me niet bezig. Moest ik dat wel doen, ik kocht wel een grijze M6 om die te herspuiten. Rest natuurlijk het zwarte interieur, dat niet ideaal is voor een zwarte M6, maar hebben niet alle beschikbare M6'jes een zwart interieur? Tenzij je het interieur uit de Cabrio overneemt natuurlijk, maar dan moet je al twee modellen kopen, en heb je er ook nog wat behoorlijk wat werk mee.
Om online te kunnen gamen tegen een maat van me, zoek ik een XBOX. De eerste dus, want ik geloof niet dat je met een 360 tegen iemand met de eerste kan spelen. Ik heb mss al wat gevonden, maar ik wil hier toch ook even navragen of niemand nog iets staan heeft dat hij niet meer gebruikt.
Yukkie.
Nee, een M6 moet en zal het zijn. En ombouwen, daar houd ik me niet bezig. Moest ik dat wel doen, ik kocht wel een grijze M6 om die te herspuiten. Rest natuurlijk het zwarte interieur, dat niet ideaal is voor een zwarte M6, maar hebben niet alle beschikbare M6'jes een zwart interieur? Tenzij je het interieur uit de Cabrio overneemt natuurlijk, maar dan moet je al twee modellen kopen, en heb je er ook nog wat behoorlijk wat werk mee.
Beste,
een M6 is wel verkrijgbaar in het brons, als er de zon opschijnt is het bruin mét. en als je die gewoon ziet staan is het net een zwarte. ik heb nl zo'n M5 staan in dat brons kleur >jochen@scaalmodellen.be
Beste,
een M6 is wel verkrijgbaar in het brons, als er de zon opschijnt is het bruin mét. en als je die gewoon ziet staan is het net een zwarte. ik heb nl zo'n M5 staan in dat brons kleur >jochen@scaalmodellen.be
Weet ik. Ik had geen zin om alle kleuren op te noemen. Dat Sepangbrons valt wel mee, maar toch ... Het is geen zwarte. Goh, zelfs antracietgrijs zou ik niet willen voor een M6 (moest het al bestaan, wat niet het geval is). Die wagen moet gewoon in het zwart. Dan komen de lichtblokken achteraan er gewoon mooier uit.
Comment