Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VRAGEN-TOPIC (ZOEKERTJES E.D.M.) Part II

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• de sint is vandaag langs geweest met enkele nieuwe modellen:
    uiteindelijk leverbaar

de Porsche 911 Carrera van Minichamps 1/18

Porsche 911 Cabrio 1/18

Porsche 997 Targa van Norev 1/18

Comment

• Deze horen thuis in het Nieuwe aanwinsten topic.
      Dit topic is bedoelt voor vragen over schaalmodellen of verkoop, etc.
      Iniedergeval mooie aanwinsten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk Berichten
        Deze horen thuis in het Nieuwe aanwinsten topic.
        Dit topic is bedoelt voor vragen over schaalmodellen of verkoop, etc.
        Iniedergeval mooie aanwinsten
        ik zou mijn collectie eens moeten vastleggen, zal er wel eens van komen hopelijk

maar deze bovenstaande modellen zijn wel degelijk te koop ;-)

deze staan reeds al in mijn collectie, ook gebracht door de sint ;-)

Comment

• Ah oke op die manier

Comment

• 1/18 Norev Audi A4 cabrio te koop > ombouw model met 19 duim BBS Le Mans wielen

Comment

• Ik doe een heel deel van mijn modellen weg omdat ik plaats nodig heb. Het zijn 62 modellen van auto's uit alle klasses en jaartallen. Ze komen uit de reeks van "de eeuw van de automobiel" Alle modellen zijn 1/43 en van Solido.

Wat kan ik hier nog voor vragen? Of doe me een goed bod zou ik zeggen.

foto's evt op aanvraag

Antwerpen is't Stad
              en al de rest is parking!!

Comment

• te koop : BBR ferrari Enzo , gemonteerd op zwart lederen schedoni basis. Gelimiteerd op 20 exemplaren . Pozzi blauw Vraagprijs 150euro of goed bod. Nieuwprijs was 300euro

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWE46 Bekijk Berichten
                  te koop : BBR ferrari Enzo , gemonteerd op zwart lederen schedoni basis. Gelimiteerd op 20 exemplaren . Pozzi blauw Vraagprijs 150euro of goed bod. Nieuwprijs was 300euro

je hebt pb

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jochengt Bekijk Berichten
                    @ W3N: idd staat te koop op kapaza, 2dehands... ennuh sorry voor te veel foto's in één bericht
                    TT coupé is verkocht

Comment

• Sorry als de vraag hier al ergens is gesteld maar is er een fabrikant die de Audi A5 op schaal 1/18 al heeft uitgebracht?
                      http://www.autoforum.be/showthread.php?t=51201

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door '0DAVID0' Bekijk Berichten
                        Sorry als de vraag hier al ergens is gesteld maar is er een fabrikant die de Audi A5 op schaal 1/18 al heeft uitgebracht?
                        nog niet bekend maar ik denk Kyosho of Minichamps, denk eerder Minichamps...

Comment

• ik ben op zoek een witte E92 M3, ik bestel eigenlijk alleen op modelissimo omdat dat voor mij het goedkoopst is, dus als er iemand nog een webshop weet waar dit model voor een democratische prijs wordt verkocht (heb al modellen van 80€ gezien ) + redelijke verzendingskosten of uit de buurt van Antwerpen....

Als dezelfde winkel een witte GT3 zou hebben zou dat ook interessant zijn

Comment

• Voor een Minichamps is dit een goede prijs.

Comment

• Heeft iemand nog een idee waar je de UT-Porsches nog aan degelijke prijs zou kunnen krijgen? Want als je de prijzen op ebay ziet gaan... Nu ze worden wel erg zeldzaam ook natuurlijk.

Hoeveel gingen die vroeger aan winkelprijs (voor het ter ziele gaan van UT?)

Eigenlijk zonde dat je voor een deftige versie van de 993 al exemplaren van een failliete fabrikant moet gaan zoeken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Freddie_07 Bekijk Berichten
                                Heeft iemand nog een idee waar je de UT-Porsches nog aan degelijke prijs zou kunnen krijgen? Want als je de prijzen op ebay ziet gaan... Nu ze worden wel erg zeldzaam ook natuurlijk.

Hoeveel gingen die vroeger aan winkelprijs (voor het ter ziele gaan van UT?)

Eigenlijk zonde dat je voor een deftige versie van de 993 al exemplaren van een failliete fabrikant moet gaan zoeken...
                                Je kan misschien hier een lijst zetten met de modellen die je nog zoekt.
                                Er zijn hier misschien verzamelaars die je kunnen helpen.

Comment

• Wat ik vooral zoek van UT:

993 Carrera (S)
                                  993 Turbo
                                  993 Targa
                                  993 GT2 (straatversie)

Als je eens iets tegenkomt, aan een schappelijke prijs (ben maar een arme student ) mag je altijd iets laten weten.

Comment

• nog enkele nieuwtjes te koop:

Porsche Carrera GT wit Millennium edition
                                    art nr: 78045

Porsche 997 GT3 RSR 2007 presention car
                                    art nr: 80770

alvast mijn beste wensen aan iedereen en dat er in 2008 veel nieuwe schaalmodellen mogen bijkomen ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Freddie_07 Bekijk Berichten
                                      Wat ik vooral zoek van UT:

993 Carrera (S)
                                      993 Turbo
                                      993 Targa
                                      993 GT2 (straatversie)

Als je eens iets tegenkomt, aan een schappelijke prijs (ben maar een arme student ) mag je altijd iets laten weten.
                                      je hebt een pm-tje

Comment

• stuur mij ook is een pm aub, ik ben daar ook achter op zoek

Comment

Working...
                                        X