Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VRAGEN-TOPIC (ZOEKERTJES E.D.M.) Part II

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• deze staat eveneens te koop

BMW M3 E46 zwart ovp is aanwezig

verlaagd + BBS RS GT wielen

Comment

• Te koop :

Display basis voor 1/18 : 3 Stuks: 3€ Stuk / lichte gebruiksporen

Ook Display voor 1/12, lichte gebruiksporen 3€

Enkel afhaling regio aalst - haaltert
      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Ixo Fiat Punto ' Carbon '
        Gemaakt voor de toyfair in Nürnberg 2008
        Limited edition 350 stuks. In presentatiebox
        Prijs 70€
        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Heeft er hier iemand concept-cars op schaal 1/43? Ik verzamel ze en zou graag weten welke er voor welke prijs te krijgen zijn.
          Is het ook waar dat Provence Moulage failliet is maar overgenomen zou worden door...?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door L'art Malmin Bekijk Berichten
            Heeft er hier iemand concept-cars op schaal 1/43? Ik verzamel ze en zou graag weten welke er voor welke prijs te krijgen zijn.
            Is het ook waar dat Provence Moulage failliet is maar overgenomen zou worden door...?
            Heeft er hier iemand concept-cars op schaal 1/43? Ik verzamel ze en zou graag weten welke er voor welke prijs te krijgen zijn.
            Is het ook waar dat Provence Moulage failliet is maar overgenomen zou worden door Héco?

Je zal sowieso naar kits moeten gaan, 2 merken blinken uit in concept cars.

Yow modelli ( hebben oa de ferrari P4/5 en de maserati birdcage )

En Ban Seng ( voornamelijk Factory Builds ) maar die zijn heel moeilijk aan te komen ( produktieaantallen max 30 stuks )

gr

Comment

• Te Koop:

1/43 Mercedes-Benz - R-klasse - Minichamps - €30 incl. verzending (met doos)
              1/43 Alfa Romeo - 166 - Solido - €10 incl. verzending. (zonder doos)

bij verzending steeds stevig verpakt, modellen in prima staat, nooit bespeeld

grtz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jochengt Bekijk Berichten
                Te koop

BMW E93 cabrio

meer info zie onderschrift
                hoeveel vraag je voor de E93 en de E46 1/18?

Comment

• Wilt er iemand mijn M5 E60 ruilen tegen een M6.(of mss een ander BMW model)
                  Ik heb hem dubbel; in Silverstone II en Interlagosblau

Comment

• de BMW E93 komt op 84,95euro zonder verzendkosten momenteel is deze reeds verkocht.
                    indien gewenst kan ik er bijbestellen.

Comment

de BMW E93 komt op 84,95euro zonder verzendkosten momenteel is deze reeds verkocht.
                      indien gewenst kan ik er bijbestellen.

ok, maar ik ga eerst is zien of ik mijn M5 niet kan ruilen tegen een of ander BMW model. Want ik kan niks doen met 2 dezelfde modellen, weliswaar in 2 kleuren. Maar ik zie ze in beiden kleuren graag dus mag er een van de 2 weg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 SMGII Bekijk Berichten
                        ok, maar ik ga eerst is zien of ik mijn M5 niet kan ruilen tegen een of ander BMW model. Want ik kan niks doen met 2 dezelfde modellen, weliswaar in 2 kleuren. Maar ik zie ze in beiden kleuren graag dus mag er een van de 2 weg
                        is het een grijze M5 die je wil ruilen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWE46 Bekijk Berichten
                          Is het ook waar dat Provence Moulage failliet is maar overgenomen zou worden door Héco?

Je zal sowieso naar kits moeten gaan, 2 merken blinken uit in concept cars.

Yow modelli ( hebben oa de ferrari P4/5 en de maserati birdcage )

En Ban Seng ( voornamelijk Factory Builds ) maar die zijn heel moeilijk aan te komen ( produktieaantallen max 30 stuks )

gr
                          kits...?

Comment

• zijn er nog die interesse hebben in een Mini Cooper JWC? 69,90euro zonder (4,95)verzendkosten

Comment

is het een grijze M5 die je wil ruilen?
                              ja maakt niet uit, tis een van de 2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door L'art Malmin Bekijk Berichten
                                kits...?

Ongebouwde modellen

Comment

zijn er nog die interesse hebben in een Mini Cooper JWC? 69,90euro zonder (4,95)verzendkosten

Ruilen tegen een Merc 190 Evo II ?
                                  1963 Land Rover Series IIa
                                  1994 Mercedes SL320
                                  2015 Land Rover Discovery SDV6
                                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Hallo beste miniatuur verzamelaars en/of sympathisanten.

Dit is de eerste keer dat ik hier op het forum kom , en wel om volgende reden.
                                    Vroeger periode gehad dat ik met mijn vader DTM volgde, bij mij was na een paar jaren al over.
                                    Ma bon, mijn vader heeft van in die tijd nog steeds een verzameling miniatuur auto's staan.
                                    Ik kreeg de opdracht om hiervan af te raken, om het zo maar te zeggen

Het gaat hier voornamelijk om DTM modellen, van het merk Minichamps(51)(17'gekleurde').
                                    Ik vermoed dat het om modellen gaat van tussen '92 tot '95.
                                    Verder ook nog Dtm modellen van Mercedes-Benz Collection zelf(16), 4 'teamtrucks'.
                                    Nog wat andere dingen: 3 F1's van Onyx, DTM uit de MS-Collection, wat stockmodellen uit de MercedesB-Collection.
                                    Dan is er nog een toch iet of wat Collectors Edition bij denk ik, foto hiervan volgt. Graag zou ik eens weten wat hij hiervoor evt. nog zou krijgen, de dag van vandaag. Heeft indertijd wel wat gekost, heb echter nooit exact mogen weten hoeveel

Zal er zo dadelijk nog wat foto's bijplaatsen om een wat beter idee te krijgen. Op voorhand al excuses voor de slechte foto's , maar heb er vandaag niet zoveel tijd voor.Alle modellen zijn in goede staat, 2 kartonnen doosjes ontbreken, een enkel is gescheurd. Maar als ik nog eens wat tijd heb worden ze geduldig en goed onder handen genomen Autootjes op zich verkeren in zeer goede staat.
                                    Het gaat hier om UITSLUITEND modellen van Mercedes ; schaal 1:43.

Nu is mijn vraag , zijn er mss betere forums waar ik deze vraag kan stellen?
                                    Of een forum waar er echte verzamelaars van DTM, of Mercedes zitten.
                                    En indien deze toch nog wat geld zouden opbrengen, beste plaats om te verkopen (ebay,bep. forum...)
                                    Sorry voor de lange eerste post, en alvast hartelijk bedankt !!

Art Car Edition + andere Minichamps limited edition (beide 4444exemplaren):
                                    http://img117.imageshack.us/my.php?image=002az2.jpg
                                    http://img117.imageshack.us/my.php?image=004yk1.jpg
                                    Gewone Minichamps:
                                    http://img117.imageshack.us/img117/4415/009pa8.jpg
                                    'Gekleurde' Minichamps:
                                    http://img381.imageshack.us/img381/9216/012ck7.jpg
                                    Teamtrucks:
                                    http://img171.imageshack.us/img171/1462/005un9.jpg
                                    Varia (F1, Michael Schumacher Collection):
                                    http://img171.imageshack.us/img171/4554/006mp8.jpg
                                    Last edited by ; 05/06/2008, 20:27.

Comment

• @ zefilho ...

Ge kunt ze via forums verkopen ( dit of andere www.modelautoforum.nl bv )
                                      of via een veilingsite ... ( da's wel meer werk aan , en meer kosten bv "ebay" )

Het beste is misschien op verschillende fora de verschillende auto's plaatsen
                                      en er direct een bedrag op te kleven , want da's toch het eerste wat iedereen
                                      vraagt ( Voor prijzen ne keer rondneuzen op het net )

Moest je natuurlijk een dtm / mercedes liefhebber kunnen vinden dan is uw
                                      pa z'n probleem direct opgelost.

@ iedereen : ik heb hier thuis nog een brochure van CMC in A4 formaat
                                      liggen ( 60 pagina's ) Wie er interesse heeft laat maar iets weten
                                      Voor de volle prijs van 0 eur , alleen zou ik graag de verzendkosten
                                      terugbetaald krijgen.
                                      ( anders vliegt ze volgende week in de papiercontainer ... )

Comment

• Is er al een fabricant die de Mercedes SL facelift heeft uitgebracht op schaal 1:18?
                                        http://www.autoforum.be/showthread.php?t=51201

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
                                          Mooi die Reventon, maar dat mag wel al!

Net nog eens Ebay bezocht.
                                          Zijn besteld:
                                          - 1/43 Minichamps Audi A4 - Zilver
                                          - 1/43 Minichamps Audi A4 Avant - Meteoorgrijs
                                          - 1/43 Minichamps Audi A5 - Meteoorgrijs
                                          - 1/43 Minichamps Audi Q5 - Zilver
                                          - 1/43 Minichamps Audi Q7 - Kobaltblauw
                                          - 1/43 Minichamps Audi R8 - Jet blauw

- 1/43 Minichamps BMW X5 - Spacegrau
                                          Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
                                          ik begin tegenwoordig ook meer te kijken naar 1/43.... zoveel fijnder en vooral kleiner. Maar dan zou ik wel het grootste deel van mijn 1/18s buiten willen.... Ik weet het nog niet.

@SS: Zalige Reventon!
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
                                          Het is de moeite waard Heb zelf meer dan 10 jaar 1/18 verzameld, naar het einde toe begonnen met AA en Kyosho enz, en ik moet zeggen, prachtige kwaliteit. Maar als je dan een 1/43 ziet. Voor zo een klein autooke is dat ook top afwerking. + Je hebt een groter assortiment + goedkoper + meer plaats. Mij zie je geen 1/18 meer kopen Heb nu een 100-tal 1/43 en ben 'k ik tevreden dat'k op 1/43 ben overgestapt.
                                          Ik heb er gisterenavond nog over nagedacht en vanaf dat mijn eindwerk binnen is heb ik wat tijd en zet ik ze op het net.... Nu vroeg ik me wel af of ik sommige modellen niet zou bijhouden omdat die misschien in waarde zouden kunnen stijgen? Als ik die bijvoorbeeld in 20 jaar nog is bovenhaal dan zijn die misschien wat meer geld waard... Ik denk dan eigenlijk aan mijn UT GT2 en M3 GTR

ik zal mijn lijstje eens opstellen en dan kunnen jullie je gedacht erover zeggen.

AA Aston Martin DBR9 59 Sebring (geel) -> zoek ik waarschijnlijk bij te houden want vind die immens knap
                                          AA Aston Martin DBR9 58 Le mans (oranje) -> zoek ik waarschijnlijk bij te houden want vind die immens knap

AA BMW 3,0 CSI/CSL Nr 11 (Amon Stuck) (Mint)
                                          Kyosho BMW M3 E92 (AlpinaWeiss) (Mint)
                                          Kyosho BMW M3 E46 CSL (grijs) (Mint)
                                          AA BMW M3 E46 (zwart) (Krasjes en doos wat gehavend)
                                          UT BMW M3 E36 Coupe (estorilblauw) (Prima staat, geen doos)
                                          UT BMW M3 E36 Cabrio (estorilblauw) (Ruitenwisser is wat gebogen)
                                          UT BMW M3 E36 GTR (zwart) (Mint - doos zelfs nog niet open gedaan)
                                          AA BMW M3 E30 SportEvo (zwart) (Mint)

AA Porsche 997 GT3 RS (zwart-oranje) (Doos is een héél klein beetje beschadigd, verder niets)
                                          AA Porsche 997 GT3 (wit) (Mint)
                                          AA Porsche 996 GT3 RS (wit-rood) (Prima staat)
                                          UH Porsche Carrera RS 2,7 (wit-rood) (Prima staat)
                                          AA Porsche 996 GT3 (grijs) (Prima, behalve de doos is van een Rode GT3 )
                                          UT Porsche 993GT2 (grijs) (Mint)
                                          AA Porsche 996 Carrera GT (grijs) (Mint)
                                          AA Porsche 996 GT2 (grijs) (Prima staat)
                                          AA Porsche 996 Turbo (grijs) (Prima staat, Geen doos)
                                          Maisto Porsche 996 Turbo Cabrio (grijs) (Prima staat, Geen doos)
                                          Maisto Porsche 996 4S (grijs) (Prima staat, Geen doos)
                                          AA Porsche 996 Cabrio (grijs) (Mint)

Het verschil tussen Mint en Prima staat is dat bij Mint ik de auto's nieuw gekocht heb en prima staat zijn 2de handse.

Enkele foto's....De UT 993 GT2, E92 M3 , E36 M3 GTR, E30 M3 en 3.0 CSI stonden er toen nog niet bij....

Comment

Working...
                                          X