Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VRAGEN-TOPIC (ZOEKERTJES E.D.M.) Part II
Collapse
X
-
-
TE KOOP:
AA BMW 3,0 CSI/CSL Nr 11 (Amon Stuck) (Mint)
UT BMW M3 E36 Cabrio (estorilblauw) (Ruitenwisser is wat gebogen)
AA Porsche 997 GT3 RS (zwart-oranje) (Doos is een héél klein beetje beschadigd, verder niets)
AA Porsche 997 GT3 (wit) (Mint)
AA Porsche 996 GT3 RS (wit-rood) (Prima staat)
UH Porsche Carrera RS 2,7 (wit-rood) (Prima staat)
AA Porsche 996 GT3 (grijs) (Prima, behalve de doos is van een Rode GT3)
UT Porsche 993GT2 (grijs) (Mint)
AA Porsche 996 Carrera GT (grijs) (Mint)
AA Porsche 996 GT2 (grijs) (Prima staat)
AA Porsche 996 Turbo (grijs) (Prima staat, Geen doos)
Maisto Porsche 996 Turbo Cabrio (grijs) (Prima staat, Geen doos)
Maisto Porsche 996 4S (grijs) (Prima staat, Geen doos)
AA Porsche 996 Cabrio (grijs) (Mint)
http://www.2dehands.be/listuser/963482/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk BerichtenUh
Waarom als ik vragen mag?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk BerichtenTE KOOP:
AA BMW 3,0 CSI/CSL Nr 11 (Amon Stuck) (Mint)
UT BMW M3 E36 Cabrio (estorilblauw) (Ruitenwisser is wat gebogen)
AA Porsche 997 GT3 RS (zwart-oranje) (Doos is een héél klein beetje beschadigd, verder niets)
AA Porsche 997 GT3 (wit) (Mint)
AA Porsche 996 GT3 RS (wit-rood) (Prima staat)
UH Porsche Carrera RS 2,7 (wit-rood) (Prima staat)
AA Porsche 996 GT3 (grijs) (Prima, behalve de doos is van een Rode GT3)
UT Porsche 993GT2 (grijs) (Mint)
AA Porsche 996 Carrera GT (grijs) (Mint)
AA Porsche 996 GT2 (grijs) (Prima staat)
AA Porsche 996 Turbo (grijs) (Prima staat, Geen doos)
Maisto Porsche 996 Turbo Cabrio (grijs) (Prima staat, Geen doos)
Maisto Porsche 996 4S (grijs) (Prima staat, Geen doos)
AA Porsche 996 Cabrio (grijs) (Mint)
http://www.2dehands.be/listuser/963482/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenDie Aa 996 Turbo zegt me wel wat. Hoe zie je de overdracht gebeuren?
Of ik kan het proberen op te sturen, kost iets van een 5€ met de post, maar dan moet ik wel een goede methode vinden om de auto goed the beschermen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk BerichtenOphalen lijkt mij het gemakkelijkste, maar dan is het voordeliger voor u als je meer modellen koopt
Of ik kan het proberen op te sturen, kost iets van een 5€ met de post, maar dan moet ik wel een goede methode vinden om de auto goed the beschermen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenWel ja, ik vermoedde al zoiets. Opsturen is idd niet zo simpel. En ik moet ook niet direct in de buurt zijn.
Trouwens weet er iemand waar je zo van die malse "worstjes" kan kopen ofzo? Aangezien ik ongetwijfeld enkele zal moeten opsturen vraag ik me af waar ik dat vind...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk BerichtenModel in een karton inrollen, goed vastmaken en dat dan in een doos met zo van die "frigolit".... komt dan wel in orde denk ik.
Trouwens weet er iemand waar je zo van die malse "worstjes" kan kopen ofzo? Aangezien ik ongetwijfeld enkele zal moeten opsturen vraag ik me af waar ik dat vind...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenMen collectie autobrochures mogen ze ook komen opladen (een paar hou ik er nog bij)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten75€ voor die 997 GT3 RS is veel te veel geld, voor 69€ heb je een nieuwe!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk BerichtenWelke heb jij zoal allemaal?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichtenik denk het wel....
Edit:
Moest er nu al een meeting in het vooruitschot liggen, dan was het simpel: gewoon daar overkopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenDenken, denken, ... Peet, ik ga geen geld betalen als dat ding misschien met afgebroken spiegeltjes bij mij thuis arriveert, OK?
Edit:
Moest er nu al een meeting in het vooruitschot liggen, dan was het simpel: gewoon daar overkopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk BerichtenRustig kerel. Dan niet héWat zou ik u moeten verwijten dan?
Comment
Comment