MC12 is verkocht!!!!!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VRAGEN-TOPIC (ZOEKERTJES E.D.M.) Part II
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door fobie Bekijk BerichtenMC12 is verkocht!!!!!
Comment
-
ook nog te koop
mercedes benz 300slr revell schaal 1/12 geen doos meer staat wel nog op zo een voet. Kleur grijs.
Voor 50 euro mag hij de deur uit.
En verscheidene autoart vipers rt/10 race modellen allemaal in perfecte staat in de doos schaal 1/18.
(24u lemans sebring daytona)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fobie Bekijk BerichtenEnkel nog de BBR MC12 te koop of ruilen:
Supergedetailleerd en in de beide verpakkingen
240 euro of ruilen tegen Fiats,Lancias en Audis van de merken Kyosho,Autoart of Minichamps.Rally en raceversies.
Heb je iets laat het me weten!!!!Oorspronkelijk geplaatst door fobie Bekijk BerichtenMC12 is verkocht!!!!!Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenOne happy future-owner!
Ruilen of kopen bij fobie is 'n aanrader!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simpen Bekijk BerichtenWeet iemand waar ik aan zilveren 1:18 Miuravelgen van Kyosho kan raken??
Zoals deze dus:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk BerichtenDe laatste modellen zijn te koop....
Comment
-
Omdat ik wat plaats wil maken voor m'n modellen, en me meer ga toespitsen op bepaalde merken, bied ik een 15 tal modellen te koop (eventueel te ruilen) aan. De originele verpakkingen heb ik niet meer, en de prijs is natuurlijk overeen te komenIk ga niet moeilijk doen
Alle modellen zijn schaal 1:18
Smart Fortwo (Maisto)
Smart Roadster (Burago)
Mercedes SL (met wegneembaar dak) (Revell)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk BerichtenBestaat er een 1/43 Continental GT in't zwart ?1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
Comment