Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VRAGEN-TOPIC (ZOEKERTJES E.D.M.) Part II

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ok, merci 'k Moet erover gekeken hebben...

Zou een zwart/ zwart met de 20" 7-spaak moeten kunnen namaken. En die velg dan nog eens zwart maken zoals deze limited edition

Comment

• BMW Z4's: zwart - sterlinggrau en titansilver op schaal 1:12 >>>>164,50euro<<<< winkel prijs +/- 330euro..... het gaat wel over splinternieuwe...

Comment

• Te koop

1:18 BMW 320i WTCC 2005 (AUTOart) Nieuwprijs € 54.95, mijn prijs € 30
        1:18 BMW M3 GTR Nürburgring 2004 (AUTOart) Nieuwprijs € 49, mijn prijs € 25

De M3 ontbreekt een antenne, verder zijn beide modellen in nieuwstaat. Prijzen zijn exclusief verzendkosten.

Comment

• Gezocht:

1/18 Alfa Romeo Giulia spider (of een Giulietta)
          1/18 Audi R8 (de raceauto)
          1/18 Porsche 917 Martini Racing

Comment

• we hebben wel nog een Minichamps 1/18: Alfa Romeo Giualia staan in het kleur donker groen....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jochen_GT Bekijk Berichten
              we hebben wel nog een Minichamps 1/18: Alfa Romeo Giualia staan in het kleur donker groen....
              Ik zou graag een rode, zwarte of donkerblauwe gehad hebben.

Comment

• Autobarn Maserati MC 12 Mugello Test Car Valentino Rossi ( basis BBR kit )

Limited edition 50 stuks. Achterspoiler moet nog gemonteerd worden wegens anders te onveilig om te versturen.

In blauwe Maserati doos

85euro
                Bijgevoegde Bestanden

Comment

• MR Models for Kyosho

Lamborghini Countach Rood & Blauw ( oranje & groen verkocht sorry ).

Full open & close

79euro /stuk Mint boxed
                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

• met opv en certificaat(gelimiteerd op 1000 stuks)
                    VERKOCHT

met ovp
                    winner 24u lemans(vanina ickx)
                    VERKOCHT

splinternieuw, driver's edition (charles kwan)
                    40eur
                    Last edited by ; 03/11/2008, 16:00.

Comment

• Is er al nieuws in verband met schaalmodellen van de nieuwe BMW 7 Serie F01?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                        Gezocht:

1/18 Audi R8 (de raceauto)
                        Wij hebben er 4 versies van in stock:

Ze kosten 75€/stuk & zijn vh merk Spark
                        R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
                        Mitsubishi Lancer Evo6 RS
                        Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Die onderste zag ik gisteren bij de modelauto winkel in knokke staan , 119 euro, ik schrok ff, hij staat op een andere site te koop voor €29, maar bij jullie ook €79, dus in knokke was de prijs toch niet zo overdreven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door daan330 Bekijk Berichten
                            Die onderste zag ik gisteren bij de modelauto winkel in knokke staan , 119 euro, ik schrok ff, hij staat op een andere site te koop voor €29, maar bij jullie ook €79, dus in knokke was de prijs toch niet zo overdreven.
                            29 euro en 79 is een groot verchil, zeker dat die van 29 niet een Norev was

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten
                              29 euro en 79 is een groot verchil, zeker dat die van 29 niet een Norev was
                              http://www.modelissimo.de/Onlineshop...er=+++++verder+++++++

edit: link werkt niet, gewoon ff zoeken bij spark

Comment

winkel in knokke staan , 119 euro, ik schrok ff, maar bij jullie ook €79, dus in knokke was de prijs toch niet zo overdreven.
                                Begrijp dit niet goed. Omdat het in Knokke is, vind jij de prijs dan niet overdreven? 't is toch nog al +50% vd prijs die wij hem aanrekenen.
                                Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
                                  Begrijp dit niet goed. Omdat het in Knokke is, vind jij de prijs dan niet overdreven? 't is toch nog al +50% vd prijs die wij hem aanrekenen.
                                  Nee, ik dacht dat de "normale prijs" €29 was, toen zag ik in knokke €119 en dat vond ik dan absurd. Maar als ik zie dat bij een andere internet winkel het ook €79 is, vind ik niet die €119 maar die €29 absurd.
                                  Daarstraks dus maar besteld voor €29 euro

Comment

Daarstraks dus maar besteld voor €29 euro
                                    En gelijk heb je. Ik heb ook onlangs een Porsche 917 gekocht à 15€ ipv de 35€ waaraan wij hem verkopen
                                    Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Ik zoek een Alfa Romeo 8C Spider...... bestaat dit al?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                                        Is er al nieuws in verband met schaalmodellen van de nieuwe BMW 7 Serie F01?
                                        Niemand?

Comment

Working...
                                        X