Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VRAGEN-TOPIC (ZOEKERTJES E.D.M.) Part II

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Geeft niet

Comment

2002 racecar.

Hier wat foto's van de 2002 racecar die ik bedoel voor bij mijn verzameling.
      Bijgevoegde Bestanden

Comment

Ik ben hem nog nergens tegengekomen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door janke Bekijk Berichten
          Hier wat foto's van de 2002 racecar die ik bedoel voor bij mijn verzameling.
          Naar mijn weten bestaat deze niet in 1/18.Misschien in 1/43?????Van deze schaal ben ik niet zo op de hoogte maar ik meen er eens één gezien te hebben.In 1/43 dan.

Comment

Hi,

ik ben op zoek naar een 1/43 of 1/18 schaalmodel van een (rode) Ferrari F430, straatversie. Liefst met een zo hoog mogelijke afwerkingsgraad!

Comment

GEZOCHT!

GEZOCHT!
              1/18 modellen van Carousel 1 en Exoto.Heb je één of meerdere modellen staan of weet je ze staan laat het me weten.Over de pijs komen we wel uit.

Comment

GEZOCHT!
                1/18 modellen van Carousel 1 en Exoto.Heb je één of meerdere modellen staan of weet je ze staan laat het me weten.Over de pijs komen we wel uit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fobie Bekijk Berichten
                  Naar mijn weten bestaat deze niet in 1/18.Misschien in 1/43?????Van deze schaal ben ik niet zo op de hoogte maar ik meen er eens één gezien te hebben.In 1/43 dan.
                  Ja klopt. Van IXO en Trofeo zijn ze gemaakt in 1:43
                  Maar heb op een Duitse site gelezen dat ze wel gebouwd zijn in 1:18. Maar ik zoek nog een maandje door.Lukt het niet dan laat ik er een bouwen. Bij de racehistorie van BMW hoort deze zekers bij.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pietermann Bekijk Berichten
                    Hi,

ik ben op zoek naar een 1/43 of 1/18 schaalmodel van een (rode) Ferrari F430, straatversie. Liefst met een zo hoog mogelijke afwerkingsgraad!
                    Minichamps en Exoto in ieder geval niet. Ixo is wel bezig in 1:43 met de Ferrari geschiedenis. Meer info op www.gpworld.nl

Comment

Exoto modellen vindt je bij bosjes op Ebay. En zeer goede exemplaren.

Comment

*kick

Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                        Mag weg:

1:18 Maisto Porsche Carrera GT zwart, in doos
                        20€, liefst afhalen

Bij modelissimo 30€
                        1963 Land Rover Series IIa
                        1994 Mercedes SL320
                        2015 Land Rover Discovery SDV6
                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

dit model te koop

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pietermann Bekijk Berichten
                            Hi,

Modellissimo al geprobeerd ? Daar zijn er enkele 1:43 (Ixo) en 1:18 (Hotwheels) te vinden...

Je kan natuurlijk ook voor de 'top of the bill' gaan en er eentje van BBR kopen, maar reken dan maar tussen de 170 en 300 € voor een 1:43..... (zie Ebay : Ferrari F430 BBR)
                            Last edited by Gunther112; 29/05/2007, 22:50.

Comment

Ja klopt. Van IXO en Trofeo zijn ze gemaakt in 1:43
                              Maar heb op een Duitse site gelezen dat ze wel gebouwd zijn in 1:18. Maar ik zoek nog een maandje door.Lukt het niet dan laat ik er een bouwen. Bij de racehistorie van BMW hoort deze zekers bij.
                              Ik heb een vraagje, waar kan je er zo een laten bouwen? En is het een duur grapken?
                              Alvast bedankt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk Berichten
                                Ik heb een vraagje, waar kan je er zo een laten bouwen? En is het een duur grapken?
                                Alvast bedankt
                                Dat zou je Airstriker moeten vragen want hij gaf de tip. En de prijs? Ik zou het niet weten. Ik denk een paar honderd euro.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk Berichten
                                  TE KOOP:

1/18 AutoArt Gallardo

niks aan, met de originele doos... 40 euro incl verzending...

Prijs verlaagd naar 40...

Comment

Dat zou je Airstriker moeten vragen want hij gaf de tip. En de prijs? Ik zou het niet weten. Ik denk een paar honderd euro.
                                    Oke toch bedankt.
                                    Dus....

@airstriker: waar zou je die dan kunnen laten bouwen? Alsvast bedankt

Comment

TE KOOP: 20 euro/stuk incl verzending...

Audi RS4
                                      Audi RS6 avant
                                      Audi RS6 limo

Last edited by ; 01/06/2007, 10:48.

Comment

Ik wil nu niet lastig doen, maar tóch doe ik het: er staan meerdere oude RS-modellen op Modelissimo in promotie. Allen van Minichamps. En toch wel iets goedkoper dan 20 €.
                                        Ik zou nog even wachten met het verkopen van die modellen tot die promotie gedaan is.
                                        120d Hatch Edition Sport

Comment

20 EUR voor alle 3 incl. verzending?

Comment

Working...
                                          X