Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Te koop gevraagd F1 modellen 1:18 met BMW motor zoals de Brabham, Arrows, Benetton en Williams liefs met gedetailleerde motor van Minichamps of dezelfde kwaliteit. E-mail me g.ruikes@chello.nl met prijsopgave.
Alvast bedankt.
Dankzij een tip van GTX heb ik de 2002 in 1:18 kunnen bestellen. Ik ben hier zo blij mee dat ik dit hier ff vermeld. Hier op deze site zitten echte modelauto freaks die elkaar willen helpen. Het model is van AutoArt. Nurburgring 1970. Ik moest mij hierop inschrijven dus het zal nog wel even duren voordat ik hem heb. Maar hij komt. Zal dan direct een paar foto's plaatsen. Hier een foto zoals hij eruit ziet. GTX nogmaals mijn dank.
@TTN: Ik denk zoiets van 13 euro maar dat was vorig jaar dus dat kan ondertussen al veranderd zijn.Misschien gewoon eens op de site kijken als het erop staat maar het beste is gewoon eens een postkantoor binnen lopen en de prijs van die dooskes bekijken
@TTN: Ik denk zoiets van 13 euro maar dat was vorig jaar dus dat kan ondertussen al veranderd zijn.Misschien gewoon eens op de site kijken als het erop staat maar het beste is gewoon eens een postkantoor binnen lopen en de prijs van die dooskes bekijken
hier en daar zie ik 4,5 € verzending (bij zoekertjes), maar op de site van de post is het precies meer
Die doen dat nog via iets anders maar wat? Ik begrijpp er ook de nougabollen van hoor, als het zo'n lage verzendkosten zijn, concludeer ik 2 dingen; het zit deels in de prijs van het model of er klopt iets niet met de waarheid. Meestal is het het eerste.
Amaai dat is goedkoop geworden.
Zelf kartonnen doos zoeken waar je het verzendadres gedrukt opzet (ff afprinten ofzo) en zo afgeven aan het loket.. zij doen de rest.
Voor de verzendkosten:
Tot 2 kg€ 4,30
Tot 5 kg€ 8,60
Ah je moet dan nog zelf dat in een kartonnen doos steken....
uuhm hopelijk weegt het net geen 2 kilo, maar ik vrees er wat voor. Onze weegschaal neemt niet eens een gewicht aan, straks eens die van de keuken pakken
Heb het al voorgehad dat ik op 2kg had gerekend en er dan net boven zat.. maja de koper had voor 2kg verzendkosten betaald.. dusja draai je zelf op voor de overige €'s..
En neem ff zelf een doos hé.. kweet niet wat het kost bij de post zo'n kartonnen doos maareuh tzal wel niet goedkoop zijn.. zoals al hun tarieven ivm pakjes
Is een doos immens belangrijk bij een model? Ik bedoel daalt de waarde met de helft als je de doos niet meer hebt. Want van enkele modellen heb ik de doos niet en weet dus niet goed wat te vragen...
Hoeveel zou de vraagprijs zijn van bijvoorbeeld een Porsche 996 Turbo grijs 1/18 van AA zijn zonder doos? En hoeveel met?
Is een doos immens belangrijk bij een model? Ik bedoel daalt de waarde met de helft als je de doos niet meer hebt. Want van enkele modellen heb ik de doos niet en weet dus niet goed wat te vragen...
Hoeveel zou de vraagprijs zijn van bijvoorbeeld een Porsche 996 Turbo grijs 1/18 van AA zijn zonder doos? En hoeveel met?
35 met, 20 zonder ?
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment