Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VRAGEN-TOPIC (ZOEKERTJES E.D.M.) Part II

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Iemand geïnteresseerd ?

Dealer editie 2005 S 500 (W221) zilver in 1:18, dealer verpakking...heb deze dubbel en ga mij de AA versie aanschaffen...

1966 600 Pullman, 1:18 door Sunstar, originele verpakking...wordt vervangen door de AA versie

1994 C13 Sauber Andrea de Cesaris, 1:43 door Onyx, weg wegens aankoop van de 1:18 versie...

Last edited by Gunther112; 24/06/2007, 19:30.

Comment

• Gunther, hoeveel vraag je voor die Pullman?

ga me trouwens ook de AA versie van de S aanschaffen, VEEL beter!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CLS Bekijk Berichten
        Gunther, hoeveel vraag je voor die Pullman?

ga me trouwens ook de AA versie van de S aanschaffen, VEEL beter!!
        Voor 25 € mag ie weg...nieuwprijs ligt rond de 40 and de nieuwe AA tussen de 99 en 120...
        Qua verzending vermoedt ik dat het geheel meer dan 2 kg weeg, dus 8,60€ port...tenzij men hem zelf komt afhalen...

Comment

• komen afhalen zou wel lukken maar hou dit even opzij... focus me nu op de nieuwe S van AA en de C-klasse

Comment

komen afhalen zou wel lukken maar hou dit even opzij... focus me nu op de nieuwe S van AA en de C-klasse
            Mocht CLS op lange termijn niet toehappen wil ik er eens over nadenken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
              Mocht CLS op lange termijn niet toehappen wil ik er eens over nadenken
              OK....ik wil hem wel even op gereserveerd zetten...no problem ...

Comment

• BMW Z4 M mag toehappen!

Comment

BMW Z4 M mag toehappen!
                  Als het rapport een beetje meezit eerst wat van Maserati kopen.

@Gunther, moet niet, als je hem aan iemand anders verkocht kan krijgen, zeker doen, als je hem binnenkort nog hebt dan mss

Comment

• iemand interesse in dit :

- Maserati 3200 GT 1/18 Bburago
                    - Jaguar XKR 1/18 Maisto
                    - Porsche Carrera GT 1/18 Maisto
                    - Porsche 911 Carrera 1/18 Bburago (Rood)
                    - Porsche 911 Carrera 1/18 Bburago (Paars)
                    - BMW 850i 1/18 Revell
                    - Alfa Romeo 166 1/43 Solido (grijs)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                      Als het rapport een beetje meezit eerst wat van Maserati kopen.

@Gunther, moet niet, als je hem aan iemand anders verkocht kan krijgen, zeker doen, als je hem binnenkort nog hebt dan mss
                      oh Tom, dat probleem heb ik ook wel... kweet men percentage pas de vrijdag maar ben er serieus gerust op.. die late me dus wel een week wachte en dat na 13 examens!

Comment

oh Tom, dat probleem heb ik ook wel... kweet men percentage pas de vrijdag maar ben er serieus gerust op.. die late me dus wel een week wachte en dat na 13 examens!
                        Ik donderdag, ik moet morgen nog eentje van Duits doen

Comment

• Ale nu veel geluk. Ik ben al sinds vrijdag klaar.Volgende vrijdag krijg ik mijn rapport, moet ik daarvoor nog eens vroeg opstaan om naar Dendermonde te gaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk Berichten
                            Ale nu veel geluk. Ik ben al sinds vrijdag klaar.Volgende vrijdag krijg ik mijn rapport, moet ik daarvoor nog eens vroeg opstaan om naar Dendermonde te gaan

Comment

• Dat is niet grappig,vind ik toch . Zijde daar eigenlijk maar een kwartier nodig, moet je daar tot 11.30 blijven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk Berichten
                                Dat is niet grappig,vind ik toch . Zijde daar eigenlijk maar een kwartier nodig, moet je daar tot 11.30 blijven
                                Archief I know the shit

Comment

• Nu moet ik woensdag ook gaan om mijn huurboeken en lockersleutel weg te doen maar ik moet naar den tandarts( in juli wordt ik aan mijn gebit geopereerd ) dus kan ik niet. Normaal gezien moets ik dan ook tot 11.30 blijven. Ale dat kunnen ze toch op één dag doen maarnee nog even de leerlingen pesten

Comment

• Allé gasten..daarna wel 2 maand vakantie hè, dus ge gaat nu toch niet 'zagen' om da 1 dagske da ge nog moet terug gaan zeker...
                                    Ge gaat mij mss een oude zaag vinden, maar wacht tot ge gaat werken, dan zult ge wensen da ge nog op de schoolbanken zit...
                                    Maar intussen zijn mijn 3 modelletjes nog altijd wel te koop....lol
                                    Succes met 't rapport !

Comment

• Merci

Comment

• Weet iemand nog DB9'tjes staan op 1/43? Op internet bespeur ik er geen meer:s.
                                        Minichamps, geen Solido! Als iemand er te koop heeft, ben geïnteresseerd (zowel cabrio als coupe).

Comment

• Dus in gewone uitvoering? Ik zal eens voor je zoeken

edit: hmm bijna alle modellen van Aston maar niet de DB9, raar maar waar.
                                          Last edited by GTX; 25/06/2007, 10:46.

Comment

Working...
                                          X