Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VRAGEN-TOPIC (ZOEKERTJES E.D.M.) Part II

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• kheb ontdekt da de 1/43 aston db9 volante (nog) niet bestaat, dus nogal logisch dat ik die niet vind, van de andere (coupé) bestaan 2 varianten (kleur), maar er komt nog een kleur bij in juli, dus dan maar voor de rode coupé gaan:p.
    gtx, bedankt om te zoekn, zelfs bij aston hadden ze moeite om uit hun modellekes te geraakn. Wel grof dat bij de verdeler Solido's worden verkocht, een merk dat, naar mijn mening, toch een lagere kwaliteit levert, of is dit niet zo?

Comment

• Die maisto CGT is verkocht
      1963 Land Rover Series IIa
      1994 Mercedes SL320
      2015 Land Rover Discovery SDV6
      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Iemand die een goed adres weet voor modelauto's (ruime keuze) in west-vlaanderen? Ik ben op zoek naar een Lotus Elise (verjaardagscadeau voor iemand morgen )..

Comment

• Dat is wel laat. Ik weet er niet direct één, misschien die ene winkel in Knokke maar die zijn wel duur Het precieze adres weet ik niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
            Iemand die een goed adres weet voor modelauto's (ruime keuze) in west-vlaanderen? Ik ben op zoek naar een Lotus Elise (verjaardagscadeau voor iemand morgen )..
            In de Panne is er ook een (vrij duur)....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gunther112 Bekijk Berichten
              In de Panne is er ook een (vrij duur)....
              ja, zeg dat wel, Toyland...

voor een MB C-klasse vragen de 76euro
              en in 1/43 uitvoering gauw 38,20€

kijk toch liever eens bij de dealer..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk Berichten
                Dat is wel laat. Ik weet er niet direct één, misschien die ene winkel in Knokke maar die zijn wel duur Het precieze adres weet ik niet.
                JMC in Knokke

Jan Model Cars
                Driehoeksplein 10
                8300 Knokke

Duur, dat wel ja, al ben ik rond deze periode vorig jaar langsgeweest... en hij gad 30%, dan kon ik hier en daar wel wat kopen ja..

Comment

• Ja bij Lotus Verhiest in Oostende.

@CLS: dan valt dat duur zijn nog mee, voor één 1/43 in het Waasland shopping center betaal je gauw 45 a 50 euro om nog maar over de 1/18 te zwijgen.

Comment

Dat is niet grappig,vind ik toch . Zijde daar eigenlijk maar een kwartier nodig, moet je daar tot 11.30 blijven
                    zozo GTX, welke school dat in D'monde?

ikke St-Vincentius..

Comment

Ja bij Lotus Verhiest in Oostende.

@CLS: dan valt dat duur zijn nog mee, voor één 1/43 in het Waasland shopping center betaal je gauw 45 a 50 euro om nog maar over de 1/18 te zwijgen.
                      juist!! ben er vorige week geweest... niet te doen!!

de prijzen voor ferrari's... die verbeterde versie van de S-klasse, gauw over de 100 euro... echt pokkeduur daar, een 1/43 ML (groen) ook boven de 45, alleee da is toch gek

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CLS Bekijk Berichten
                        zozo GTX, welke school dat in D'monde?

ikke St-Vincentius..
                        Oeioei, onze aartsvijanden
                        Ik het Hemaco.

Comment

juist!! ben er vorige week geweest... niet te doen!!

de prijzen voor ferrari's... die verbeterde versie van de S-klasse, gauw over de 100 euro... echt pokkeduur daar, een 1/43 ML (groen) ook boven de 45, alleee da is toch gek
                          Ik heb daar een Aston DBR9 gekocht, 105 euro maar dat kwam omdat ik nen bon had van 25 euro dus was dat evenveel als bij modelissimo met de verzendkosten maar anders is het echt niet te doen.
                          We zouden eens moeten weten hoeveel die daar voor huur moeten betalen maarja, schaalmodellen in België zijn bijna nooit goedkoop. De enigste goedkope dat ik ken is Dekimpe.

Comment

Ik heb daar een Aston DBR9 gekocht, 105 euro maar dat kwam omdat ik nen bon had van 25 euro dus was dat evenveel als bij modelissimo met de verzendkosten maar anders is het echt niet te doen.
                            We zouden eens moeten weten hoeveel die daar voor huur moeten betalen maarja, schaalmodellen in België zijn bijna nooit goedkoop. De enigste goedkope dat ik ken is Dekimpe.
                            Dekimpe...waar ligt dat nu ergens... ... het is me ontgaan..

Comment

• http://www.miniaturendekimpe.be In de Lindestraat in Dendermonde, Appels geloof ik dat het is.

Comment

• Juist! en die straat weet ik ook nog zijn.. die staan met hun modellen ook op de markt dacht ik?

Comment

Juist! en die straat weet ik ook nog zijn.. die staan met hun modellen ook op de markt dacht ik?
                                  Inderdaad

Comment

• mclaren f1 gtr van maisto

hallo, als er iemand intresse heeft in een mclaren f1 gtr van maisto in hrt donker groen, ik heb er een te koop staan . deuren en motorkap openen en de kofferspoiler gaat omhoog. Ik had graag 20 euro ervoor gehad, dat heb ik ook betaald.
                                    zonder de originele doos!!
                                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Dus je vraagt evenveel als wat je er nieuw voor betaald hebt, maar je hebt zelfs de doos niet meer? Mooi!

Voor de duidelijkheid: dat laatste was ironisch bedoeld.
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• ja , ik heb hem niet nieuw gekocht. ik heb hem gekocht op ebay zonder doos.
                                        normaal ging ik hem ombouwen naar race versie maar de race versie heeft een andere voorbumper en spoiler op de koffer.

groeten bart

Comment

• kent er iemand die winkel waar ze schaalmodellen verkopen op de baan van Harelbeke naar Gent, denk iets na Weba in Deinze aan de rechterkant ?

Comment

Working...
                                          X