Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VRAGEN-TOPIC (ZOEKERTJES E.D.M.) Part II

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hallo allemaal

Norev heeft 3 concept-cars van Citroën in schaal 1:43 in hun catalogus (C-Sportluonge, C-Buggy en C-Airplay). Weet iemand of de andere concept-cars van Citroën ook ergens verkrijgbaar zijn in schaal 1:43 (C-Metisse, C-Crosser, C-Airlounge, C-Airdream, C-Cactus en C5 Airscape)?
    Het liefst geen al te hoge prijs

Comment

• Iemand interesse in 1:43 Murcielago Anniversary ?

nog in ongeopende verpakking
      1963 Land Rover Series IIa
      1994 Mercedes SL320
      2015 Land Rover Discovery SDV6
      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door L'art Malmin Bekijk Berichten
        Hallo allemaal

Norev heeft 3 concept-cars van Citroën in schaal 1:43 in hun catalogus (C-Sportluonge, C-Buggy en C-Airplay). Weet iemand of de andere concept-cars van Citroën ook ergens verkrijgbaar zijn in schaal 1:43 (C-Metisse, C-Crosser, C-Airlounge, C-Airdream, C-Cactus en C5 Airscape)?
        Het liefst geen al te hoge prijs
        De Airlounge en de Airdream hebben ze bij www.modelcarworld.de. Beiden voor 17,95 euro
        1982 BMW E28 528i
        2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Heeft er soms iemand een 1:18 Mercedes Benz 300SLR (1955) door Bburago (niet CMC, niet Maisto) te koop ?

Comment

• Een vraagje....

heeft er iemand van jullie een witte 997 GT3? Ik heb sinds kort deze in mijn kastje staan:

wat mij al van in het begin opviel was dat hij een andere witte kleur vertoonde dan mijn 996 GT3 RS. De 997 is zo eerder beige en niet spierwit . Ik vind dit eigenlijk best wel jammer, maar ik nam dat maar zo aan.... Nu vandaag heb ik nog iets wit gekregen (ik ga het nog niet verklappen, dat is voor vanmiddag met wat foto's ) en die is dan weer wel spierwit. Dus, ben ik de enige, of is dat gewoon?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
              Een vraagje....

heeft er iemand van jullie een witte 997 GT3? Ik heb sinds kort deze in mijn kastje staan:

wat mij al van in het begin opviel was dat hij een andere witte kleur vertoonde dan mijn 996 GT3 RS. De 997 is zo eerder beige en niet spierwit . Ik vind dit eigenlijk best wel jammer, maar ik nam dat maar zo aan.... Nu vandaag heb ik nog iets wit gekregen (ik ga het nog niet verklappen, dat is voor vanmiddag met wat foto's ) en die is dan weer wel spierwit. Dus, ben ik de enige, of is dat gewoon?
              @TTN Mijne GT3 is wel spierwit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GOLF V GTI Bekijk Berichten
                @TTN Mijne GT3 is wel spierwit

FUCK!

Pfff ik moet eens op zoek gaan naar een winkeltje waar ik dat kan bekijken en eventueel een vergelijk foto maken. Het probleem is dat ik in mijn blok zet en dus geen tijd

Comment

• ik heb hier een ut 1/18 porsche gt2 in het geel te koop
                  bij intresse doe een bod via pm of ruilen kan ook
                  DSC00068.JPG
                  Last edited by ; 15/01/2008, 19:08.

Comment

• kzal eens ff een paar foto's nemen van de 997 GT3 in het wit van de 996 GT3 RS en daar nog een paar andere witte modellen tussen :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroemtje Bekijk Berichten
                      kzal eens ff een paar foto's nemen van de 997 GT3 in het wit van de 996 GT3 RS en daar nog een paar andere witte modellen tussen :-)

dat zou enorm super zijn!!!!!!!

Comment

• wit witter witst

Comment

• deel 2

dit zijn ze
                          foto's zijn genomen met flash - zonder flash

je ziet het mss niet zo goed op de foto's maar er is wel degelijk een verschil tussen de 997 GT3 en de 996 GT3 RS...
                          de 997 GT3 is meer parelwit naar mijn mening

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroemtje Bekijk Berichten

dit zijn ze
                            foto's zijn genomen met flash - zonder flash

je ziet het mss niet zo goed op de foto's maar er is wel degelijk een verschil tussen de 997 GT3 en de 996 GT3 RS...
                            de 997 GT3 is meer parelwit naar mijn mening

ja zonder flash zie je het verschil goed, met flash echter niet. Ik denk dus dat er niets mis is met mijn gt3. Super bedankt vroemtje!!!!! Ik ben opgelucht . (en zeer knappe collectie trouwens )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
                              ja zonder flash zie je het verschil goed, met flash echter niet. Ik denk dus dat er niets mis is met mijn gt3. Super bedankt vroemtje!!!!! Ik ben opgelucht . (en zeer knappe collectie trouwens )
                              je hebt goede ogen

geen probleem daarmee heb ik nog eens alles uit de kast gehaald...

thanks
                              kga binnenkort de collectie vastleggen op foto, vraagt wel ff tijd, de meeste steken nog in dozen...

Comment

• Mooie collectie Porsches (al had ik ze nooit allemaal in het wit genomen)!
                                Je ziet idd wel dat die 997 een parelmoerachtig wit heeft. Goed dat je alle foto's met en zonder flits hebt genomen.
                                120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                                  Mooie collectie Porsches (al had ik ze nooit allemaal in het wit genomen)!
                                  Je ziet idd wel dat die 997 een parelmoerachtig wit heeft. Goed dat je alle foto's met en zonder flits hebt genomen.
                                  thanks,
                                  de meeste witte heb ik ook nog in een ander kleurtje behalve de 996 GT3 RS natuurlijk
                                  andere foto's volgen later wel

Comment

• Er mogen 2 wagens weg uit mijn collectie

2 BMW's en beiden met de bastos reclame, eentje van UT models en 1 dealereditie zelf.

Comment

• Nog nieuws over de E92 M3 in zwart/grijs?
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Iemand een idee waar ik een display case van autoart voor 1:18 online kan bestellen?
                                        Porsche 997 S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Catscratch Bekijk Berichten
                                          Iemand een idee waar ik een display case van autoart voor 1:18 online kan bestellen?
                                          www.miniaturendekimpe.be

Comment

Working...
                                          X