Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Te koop voor de beginnende verzamelaar.
Bburago modellen in de schaal 1 18.
De modellen zitten nog allemaal in hun doos, de modellen gaan weg wegens plaatsgebrek. verschillende merken porsche ferrari mercedes bugatti enz.
Ook nog te koop minichamps f1 modellen in de schaal 1 18 en dodge vipers (gtsr) van autoart in de schaal 1 18.
Heeft mercedes op het autosalon zijn shop staan? Ik wil zo'n CL63 AMG op 1/18 kopen maar normaal ga ik maandag naar het salon en als die daar ook te kopen valt dan wacht ik nog even met bestellen en koop ik hem daar.
Heeft mercedes op het autosalon zijn shop staan? Ik wil zo'n CL63 AMG op 1/18 kopen maar normaal ga ik maandag naar het salon en als die daar ook te kopen valt dan wacht ik nog even met bestellen en koop ik hem daar.
Kzou hem bestellen, op het salon kost het meestal meer tenzij het in de Mercedesshop is maar ik denk dat die daar niet veel auto's in stock hebben
Kzou hem bestellen, op het salon kost het meestal meer tenzij het in de Mercedesshop is maar ik denk dat die daar niet veel auto's in stock hebben
Ik heb vorig jaar in die Mercedesshop een GL gekocht. Was toch dezelfde prijs als op modelissimo toen. Dus ga ik nog even wachten en zien of ik 'em op het salon daar niet kan kopen. En anders bestel ik 'em.
Ik zoek een Renault R5 GT Turbo, liefst op schaal 1/18 en als het even kan GEEN race- of rallyversie...en van een degelijke fabrikant...bij Kyosho, AA en Minichamps hebben ze niks...
Comment