Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VRAGEN-TOPIC (ZOEKERTJES E.D.M.) Part II

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk Berichten
    neen dat heb ik niet de meeste zitten in de doos.
    ik kan altijd een foto maken van het model dat je wil zien
    misschien van je Bentley GT

alvast bedankt

Comment

• Te koop:

een showcase Ferret's Mini Model met schaalmodel Porsche Boxter
      absolute topstaat, voor meer foto's of biedingen > PM

liefst afhalen te Koksijde (kan ook in omstreken gebracht worden) of Aalter

Comment

• Prijs?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CLS Bekijk Berichten
          misschien van je Bentley GT

alvast bedankt
          Hier enkele fotos van de Bentley.
          Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rub1nho Bekijk Berichten
            Ik zoek een Renault R5 GT Turbo, liefst op schaal 1/18 en als het even kan GEEN race- of rallyversie...en van een degelijke fabrikant...bij Kyosho, AA en Minichamps hebben ze niks...
            Effe vanonder 't stof halen, maar wij hebben een 1/18 R5 GT Turbo binnen.
            Norev & een 45€. Haast u want in deze eerste week zijn er al 8 verkocht!! We hebben ze nog 12!

R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
            Mitsubishi Lancer Evo6 RS
            Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Hebben jullie veel 1/43?
              1982 BMW E28 528i
              2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Check onderstaande pic & vergeet niet dat elk model slechts 1x in de vitrine staat!! :

1/43 is aan de buitenkant:

Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Heerlijk, een modelwinkel met stok.

Comment

• Wie heeft er tips voor iemand die wil beginnen met bouwpakketten? Ik zou dit graag eens proberen, ook al ben ik niet zo heel handig. Welke merken zijn het best voor een beginner en waar zijn er goede winkels hiervoor in (de buurt van) Gent?

Comment

• Ik zou zeggen: begint met een gewone straatauto, liefst op schaal 1/24 & van Tamiya. Das nl het best wat er op de markt is. Alles past gewoonweg perfect, wat niet altijd het geval is bij Revell,Heller,...
                      Hou er wel rekening mee dat je eerste model veel duurder zal zijn dan je volgend model. Want je moet nog de verf + lijm meerekenen.
                      In het Gentse had/heb je Hobby Verborgh, maar ik ben niet zeker of die nog bestaat.
                      Anders online bestellen bij ons hé, port is 5.5€ of 7€:

Als je nog vragen hebt: shoot!!!
                      Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Vanni heb jij die RS2 in de winkel? Van 'Neo' ofzo. Want zou die graag zien voor ik dat koop. Ik vrees dat de kwaliteit niet alles is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                          Vanni heb jij die RS2 in de winkel? Van 'Neo' ofzo. Want zou die graag zien voor ik dat koop. Ik vrees dat de kwaliteit niet alles is.
                          Dat zou een Neo moeten zijn ja
                          1982 BMW E28 528i
                          2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                            Vanni heb jij die RS2 in de winkel? Van 'Neo' ofzo. Want zou die graag zien voor ik dat koop. Ik vrees dat de kwaliteit niet alles is.
                            Nope, niet binnen.
                            Maar bij de volgende bestelling bij Neo doe ik er die RS2 bij. Zal wel pas ten vroegste in september zijn. Ben in verlof tot dan.
                            Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
                              Nope, niet binnen.
                              Maar bij de volgende bestelling bij Neo doe ik er die RS2 bij. Zal wel pas ten vroegste in september zijn. Ben in verlof tot dan.
                              Een blauwe indien mogelijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk Berichten
                                Wie heeft er tips voor iemand die wil beginnen met bouwpakketten? Ik zou dit graag eens proberen, ook al ben ik niet zo heel handig. Welke merken zijn het best voor een beginner en waar zijn er goede winkels hiervoor in (de buurt van) Gent?

Intertoys(vroeger Christeansens) houdt uitverkoop;

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk Berichten
                                  BMW M3 COUPE Black 1/18 Kyosho 65 €
                                  Heb je hier foto's van?

Comment

• Gezocht :

PMA/Minichamps
                                    Part number : PMA 520-971899
                                    Indy Reynard Mercedes #99 Greg Moore Forsythe racing /Players

PMA /Minichamps
                                    520-951809
                                    Indy 1995 Lola T95 Mercedes # 9 Miller; Road course LE ; Bobby Rahal

Comment

• Hey,

ik hoop dat ik het juiste topic heb,
                                      zo niet, mijn excuses.

Ik ben op zoek naar een miniatuur van een 1992 BMW e30 cabrio 318iA in Diamantzschwarz .. Maar ik kan die blijkbaar nergens vinden .. Is er iemand die mij kan helpen en/of enig idee heeft wat de prijs voor zoiets is ?

Alvast bedankt !

Comment

• Iemand interesse in volledige 1/43 collecties?

'k denk dat'k mijn collectie, eventueel 'deels(*) ga verpatsen. (*= 'k ga wel geen model per model gaan verkopen)

betreft voornamelijk

38 modellen 1/43 Porsche 911 street
                                        12 modellen 1/43 Porsche 911-935-936-917 race (Martini & Pink Pig liverys)
                                        14 modellen 1/43 BMW street
                                        4 modellen 1/43 BMW race (///M livery's)

Aan geinteresseerden mail ik de volledige lijst door.
                                        Alle modellen zijn Minichamps of Spark, in perfecte staat met uiteraard de OVP.

Veel foto's terug te vinden hier:

Comment

Working...
                                        X