Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VRAGEN-TOPIC (ZOEKERTJES E.D.M.) Part II
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door CLS Bekijk Berichtenmisschien van je Bentley GT
alvast bedankt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rub1nho Bekijk BerichtenIk zoek een Renault R5 GT Turbo, liefst op schaal 1/18 en als het even kan GEEN race- of rallyversie...en van een degelijke fabrikant...bij Kyosho, AA en Minichamps hebben ze niks...
Norev & een 45€. Haast u want in deze eerste week zijn er al 8 verkocht!! We hebben ze nog 12!
Comment
-
Check onderstaande pic & vergeet niet dat elk model slechts 1x in de vitrine staat!! :
1/43 is aan de buitenkant:
Comment
-
Ik zou zeggen: begint met een gewone straatauto, liefst op schaal 1/24 & van Tamiya. Das nl het best wat er op de markt is. Alles past gewoonweg perfect, wat niet altijd het geval is bij Revell,Heller,...
Hou er wel rekening mee dat je eerste model veel duurder zal zijn dan je volgend model. Want je moet nog de verf + lijm meerekenen.
In het Gentse had/heb je Hobby Verborgh, maar ik ben niet zeker of die nog bestaat.
Anders online bestellen bij ons hé, port is 5.5€ of 7€:
Als je nog vragen hebt: shoot!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenVanni heb jij die RS2 in de winkel? Van 'Neo' ofzo. Want zou die graag zien voor ik dat koop. Ik vrees dat de kwaliteit niet alles is.1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenVanni heb jij die RS2 in de winkel? Van 'Neo' ofzo. Want zou die graag zien voor ik dat koop. Ik vrees dat de kwaliteit niet alles is.
Maar bij de volgende bestelling bij Neo doe ik er die RS2 bij. Zal wel pas ten vroegste in september zijn. Ben in verlof tot dan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk BerichtenNope, niet binnen.
Maar bij de volgende bestelling bij Neo doe ik er die RS2 bij. Zal wel pas ten vroegste in september zijn. Ben in verlof tot dan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk BerichtenWie heeft er tips voor iemand die wil beginnen met bouwpakketten? Ik zou dit graag eens proberen, ook al ben ik niet zo heel handig.Welke merken zijn het best voor een beginner en waar zijn er goede winkels hiervoor in (de buurt van) Gent?
Intertoys(vroeger Christeansens) houdt uitverkoop;
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk BerichtenBMW M3 COUPE Black 1/18 Kyosho 65 €
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tato Bekijk BerichtenHeb je hier foto's van?
Comment
-
Hey,
ik hoop dat ik het juiste topic heb,
zo niet, mijn excuses.
Ik ben op zoek naar een miniatuur van een 1992 BMW e30 cabrio 318iA in Diamantzschwarz .. Maar ik kan die blijkbaar nergens vinden .. Is er iemand die mij kan helpen en/of enig idee heeft wat de prijs voor zoiets is ?
Alvast bedankt !
Comment
-
Iemand interesse in volledige 1/43 collecties?
'k denk dat'k mijn collectie, eventueel 'deels(*) ga verpatsen. (*= 'k ga wel geen model per model gaan verkopen)
betreft voornamelijk
38 modellen 1/43 Porsche 911 street
12 modellen 1/43 Porsche 911-935-936-917 race (Martini & Pink Pig liverys)
14 modellen 1/43 BMW street
4 modellen 1/43 BMW race (///M livery's)
Aan geinteresseerden mail ik de volledige lijst door.
Alle modellen zijn Minichamps of Spark, in perfecte staat met uiteraard de OVP.
Veel foto's terug te vinden hier:
Comment
Comment