Welk merk heeft er een oranje Murcielago in 1/18?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VRAGEN-TOPIC (ZOEKERTJES E.D.M.) Part II
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk BerichtenWelk merk heeft er een oranje Murcielago in 1/18?1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenMaisto en Autoart. Ik raad je AutoArt aan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichtenis maisto dan zo slecht? Heb er eigenlijk nog geen van in mijn handen gehad.
Owjah, ik heb de Maisto1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Ik kom juist van autoweek waar het ging over de CGT van Maisto, autoart en PMA. En daar vroeg er ene ook dat de Maisto slecht was en nog zo van die dinges.
Maar TTN, jij hebt toch een paarse Maisto of is dat een Burago? Je hebt zelf ook al enkele goede dus jij zal wel weten wat het beste is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk BerichtenIk kom juist van autoweek waar het ging over de CGT van Maisto, autoart en PMA. En daar vroeg er ene ook dat de Maisto slecht was en nog zo van die dinges.
Maar TTN, jij hebt toch een paarse Maisto of is dat een Burago? Je hebt zelf ook al enkele goede dus jij zal wel weten wat het beste is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk BerichtenInderdaad, je weet genoeg zeker qua kwaliteit
Ik denk ook dat een maisto niet zou passen naast jouw kyosho's dus wanneer heb je hem. De rest is AutoArt
Maar uuhm kent er iemand het merk "GATE" . Die zouden blijkbaar ook een murcie op de markt gezet hebben, maar ik heb van dat merk nog nooit gehoord
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk BerichtenMaar uuhm kent er iemand het merk "GATE" . Die zouden blijkbaar ook een murcie op de markt gezet hebben, maar ik heb van dat merk nog nooit gehoord
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichtenslechts 1 kyosho en dat is die M3 CSL. De rest is AutoArt
Maar uuhm kent er iemand het merk "GATE" . Die zouden blijkbaar ook een murcie op de markt gezet hebben, maar ik heb van dat merk nog nooit gehoord
Die hebben ook de Mercedes SLA Vision op de op de markt gebracht....zelfde kwaliteit als Maisto...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gunther112 Bekijk BerichtenDie hebben ook de Mercedes SLA Vision op de op de markt gebracht....zelfde kwaliteit als Maisto...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk BerichtenVolgens de verkoper is het krak dezelfde als die van AutoArt behalve het stof in het interieur.... Ik ben er toch niet zo zeker van dus laat het maar zo
Ik was dit even vergeten, maar als je naar de site van AA gaat vind je dit :
Gateway Global was established in 1998 and manufactures die-cast scale models for distribution worldwide under the brand names AUTOart and GATE....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjen Bekijk Berichtenbeste mensen,
gelieve jullie te beperken tot max 3 foto's per post aub
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk Berichtenne gele zou der mooier naast staan dan een oranje of wittemaar ik wil allemaal verschillende kleuren
nu heb ik geel, zwart en dat artemisgroen (40th anniversary) .. nog een gele is minder leuk dan een witte of een oranje
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichtenslechts 1 kyosho en dat is die M3 CSL. De rest is AutoArt
Maisto is echt zo slecht niet hoor .. hun SL van de laatste generatie is bijvoorbeeld magnifiek1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gunther112 Bekijk BerichtenDie hebben ook de Mercedes SLA Vision op de op de markt gebracht....zelfde kwaliteit als Maisto...
Ik heb nog zoeentje staan die weg mag, Limited Edition van Mercedes, ik dacht 1500 stuks op een aluminium platformpje1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk BerichtenIk heb nog zoeentje staan die weg mag, Limited Edition van Mercedes, ik dacht 1500 stuks op een aluminium platformpje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simpen Bekijk BerichtenDe kwaliteit van Maisto ligt toch hoger dan van Bburago, hun Gallardo is van erg redelijke kwaliteit
Comment
Comment