Heb nog nooit een maisto in mijn haden gehad dus ik zou het niet weten, daarom dat ik het vroeg.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VRAGEN-TOPIC (ZOEKERTJES E.D.M.) Part II
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenWat schuift dat nog?
edit: er zijn blijkbaar 5000 stuks en geen 1500, sorry
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
bmw 2002 ti
Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar de race BMW 2002TI. De groen witte met no10 met Dieter Quester als rijder en/of de oranje met H.J Stuck. Wel 1:18 en gedetailleerd zoals Minichamps, AutoArt. Die auto's reden rond eind '60 op het circuit. Het zelfde geldt voor de BMW 2000TI 1966, in zilver met Hubert Hahne. Voor een mooi model met doos en geen schade wil ik best een goed bedrag betalen. Alvast bedankt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simpen Bekijk BerichtenDe kwaliteit van Maisto ligt toch hoger dan van Bburago, hun Gallardo is van erg redelijke kwaliteit
Comment
-
Sorry dat ik me nog niet had voorgesteld, ik ben 50 jaar en woon in Silvolde vlakbij Doetinchem en dat is weer in de buurt van Arnhem voor wie het niet weet.Ik woon samen met een vriendin en heb 2 kinderen. Een van de hobby's is modellen. Ik ben nu bezig om te proberen de hele race historie van BMW bij elkaar te krijgen van de 328 Mille Miglia tot de laatste M3 GTR. De 2000TI en de 2002TI heb ik nog niet, en dat zal ook misschien wel problemen geven. De formule 1 auto's met BMW motor moet ik nog aan beginnen. Ik ben blij dat ik deze site gevonden heb. Echte liefhebbers.
Comment
-
bmw 2002ti
Ten eerste zeg aub gewoon jij tegen me.
Zou je mij die adressen willen geven. Als ik naar een tijdje niks gevonden heb neem ik zeker daar contact mee op. Maar er zijn modellen van gemaakt ook in 1:43 (trofeo) en volgens de miniatuur bond NAMAH ook in 1:18. Hier een voorbeeld welke kwaliteit ik zoek. Foto kwaliteit is niet echt top maar zal zsm een camera kopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk Berichten
damn, ik wil wel ... ff overpeinzen
heb je de doos nog en kan je nog wachten tot 21 juni ??1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk BerichtenIs dat niet een 3.0 CSL turbo, prachtmodel, zelf heb ik er ene van de artcollection van BMW Nog veel geluk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtendamn, ik wil wel ... ff overpeinzen
heb je de doos nog en kan je nog wachten tot 21 juni ??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door janke Bekijk BerichtenDit is de 320i (E21) 1977 H.J. Stuck. De CSL staat bij nieuwste aanwinsten, vandaag met de post gekregen.
@CH. : is dat een bruin interieur? Ik kan het niet goed zien op de foto's.
Comment
-
Heb ook wat te koop, betreft Renault
Indien interesse, PM.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk BerichtenOeps nu zie ik het
@CH. : is dat een bruin interieur? Ik kan het niet goed zien op de foto's.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk Berichtenja gelijk bij de voorstelling
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk BerichtenIk weet iemand die daar naar opzoek is, ik zal hem effe iets laten weten of is ie al verkocht?
Comment
Comment