Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Hier wat foto's van de 2002 racecar die ik bedoel voor bij mijn verzameling.
Naar mijn weten bestaat deze niet in 1/18.Misschien in 1/43?????Van deze schaal ben ik niet zo op de hoogte maar ik meen er eens één gezien te hebben.In 1/43 dan.
GEZOCHT!
1/18 modellen van Carousel 1 en Exoto.Heb je één of meerdere modellen staan of weet je ze staan laat het me weten.Over de pijs komen we wel uit.
GEZOCHT!
1/18 modellen van Carousel 1 en Exoto.Heb je één of meerdere modellen staan of weet je ze staan laat het me weten.Over de pijs komen we wel uit.
Naar mijn weten bestaat deze niet in 1/18.Misschien in 1/43?????Van deze schaal ben ik niet zo op de hoogte maar ik meen er eens één gezien te hebben.In 1/43 dan.
Ja klopt. Van IXO en Trofeo zijn ze gemaakt in 1:43
Maar heb op een Duitse site gelezen dat ze wel gebouwd zijn in 1:18. Maar ik zoek nog een maandje door.Lukt het niet dan laat ik er een bouwen. Bij de racehistorie van BMW hoort deze zekers bij.
ik ben op zoek naar een 1/43 of 1/18 schaalmodel van een (rode) Ferrari F430, straatversie. Liefst met een zo hoog mogelijke afwerkingsgraad!
Modellissimo al geprobeerd ? Daar zijn er enkele 1:43 (Ixo) en 1:18 (Hotwheels) te vinden...
Je kan natuurlijk ook voor de 'top of the bill' gaan en er eentje van BBR kopen, maar reken dan maar tussen de 170 en 300 € voor een 1:43..... (zie Ebay : Ferrari F430 BBR)
Ja klopt. Van IXO en Trofeo zijn ze gemaakt in 1:43
Maar heb op een Duitse site gelezen dat ze wel gebouwd zijn in 1:18. Maar ik zoek nog een maandje door.Lukt het niet dan laat ik er een bouwen. Bij de racehistorie van BMW hoort deze zekers bij.
Ik heb een vraagje, waar kan je er zo een laten bouwen? En is het een duur grapken?
Alvast bedankt
Ik wil nu niet lastig doen, maar tóch doe ik het: er staan meerdere oude RS-modellen op Modelissimo in promotie. Allen van Minichamps. En toch wel iets goedkoper dan 20 €.
Ik zou nog even wachten met het verkopen van die modellen tot die promotie gedaan is.
Comment