Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VRAGEN-TOPIC (ZOEKERTJES E.D.M.) Part II

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
    tis al een oud model he ... ik heb 2,5 jaar geleden eentje gekocht bij modelissimo voor 40€ geloof ik
    Fak!
    Ik dacht dat modellen wel enigzins hun waarde behouden

Comment

• Ik ben al een tijdje op zoek naar Carmageddon (bij voorkeur de eerste editie, maar het mag ook de tweede zijn, de derde heb ik), maar ik vind die nergens meer. Iemand die tips kan geven?
      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Droes Bekijk Berichten
        Als er nog iemand is die toevallig Renault 5 GT Turbo modellen heeft (1/43) en ze graag verkoopt hou ik me voorbehouden

Betreft:

geef maar een seintje
        upje

Comment

• kan er iemand wat links geven naar belgische automodelforums aub?

Comment

• IK ZOEK

een grijze 996 GT3 van AutoArt.

dus als je ergens één weet staan of je hebt er zelf één die liever kwijt hebt, je mag me altijd contacteren

Comment

• is een minichamps 1/43 BMW M3 E30 in wit met rood interieur een specialeke?
              ik kreeg er eentje aangeboden tegen €60

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
                kan er iemand wat links geven naar belgische automodelforums aub?
                Wel niet Belgisch maar www.modelautoforum.nl is wel goed

Comment

IK ZOEK

een grijze 996 GT3 van AutoArt.

dus als je ergens één weet staan of je hebt er zelf één die liever kwijt hebt, je mag me altijd contacteren
                  Ben je zeker dat die bestaat ? Ik dacht dat ze alleen maar in rood of geel bestonden, de Mk I alleszins toch ... misschien dat de Mk II in het grijs bestaat ... tis over 1:18 dat we spreken eh ?
                  1963 Land Rover Series IIa
                  1994 Mercedes SL320
                  2015 Land Rover Discovery SDV6
                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Ben je zeker dat die bestaat ? Ik dacht dat ze alleen maar in rood of geel bestonden, de Mk I alleszins toch ... misschien dat de Mk II in het grijs bestaat ... tis over 1:18 dat we spreken eh ?
                    ze bestaan. Rood en geel zijn inderdaad de meest voorkomende. Ik heb wel al eentje gevonden maar de prijs is 70€ en voor een gewone GT3 vind ik dat wel serieus veel . Oké, het is AA, maar als jij zegt dat je die Turbo maar 40€ hebt betaald vind ik die 70€wel serieus duur

Als je een ander merk weet, dan mag je dat ook altijd zeggen. Enige voorwaarde zijn 1/18 en zilver
                    Last edited by ; 13/06/2007, 23:01.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                      Wel niet Belgisch maar www.modelautoforum.nl is wel goed
                      ik heb daar op 2 weken tijd al 2 keer een aanvraag gedaan, maar nog geen enkele keer toegelaten geweest. Ohja, als nick heb ik niet TTN gebruikt ze, zoiets doe ik enkel op dit fucked up forum

Comment

ze bestaan. Rood en geel zijn inderdaad de meest voorkomende. Ik heb wel al eentje gevonden maar de prijs is 70€ en voor een gewone GT3 vind ik dat wel serieus veel . Oké, het is AA, maar als jij zegt dat je die Turbo maar 40€ hebt betaald vind ik die 70€wel serieus duur

Als je een ander merk weet, dan mag je dat ook altijd zeggen. Enige voorwaarde zijn 1/18 en zilver
                        dat hangt echt af van model tot model, die prijzen die turbo was misschien een hele goeie deal, zoveel ken ik ook niet van die prijzen af.

Ik verkoop nog een zwarte Carrera GT van Maisto Nieuw in de doos ... hij staat te koop voor 20€ maar voor 15€ mag je hem hebben.
                        Nieuwprijs was 42€ (hangt er nog op) en nu wordt hij nog verkocht voor 29,95 bij modelissimo ...
                        1994 Mercedes SL320
                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

dat hangt echt af van model tot model, die prijzen die turbo was misschien een hele goeie deal, zoveel ken ik ook niet van die prijzen af.

Ik verkoop nog een zwarte Carrera GT van Maisto Nieuw in de doos ... hij staat te koop voor 20€ maar voor 15€ mag je hem hebben.
                          Nieuwprijs was 42€ (hangt er nog op) en nu wordt hij nog verkocht voor 29,95 bij modelissimo ...
                          interesting... kzal er is over nadenken. Kheb nog een trein abo voor naar Leuven te bollen dat ik toch niet meer gebruik, dus ge moet maar is laten weten wanneer je in Leuven bent en uiteraard tijd hebt . Pm het best hé Tis niet zeker dat ik hem koop hé, ik kom eerst gewoon eens kieken en dan beslis ik wel. Dagje shoppen in Leuven is ook altijd leuk

Comment

interesting... kzal er is over nadenken. Kheb nog een trein abo voor naar Leuven te bollen dat ik toch niet meer gebruik, dus ge moet maar is laten weten wanneer je in Leuven bent en uiteraard tijd hebt . Pm het best hé Tis niet zeker dat ik hem koop hé, ik kom eerst gewoon eens kieken en dan beslis ik wel. Dagje shoppen in Leuven is ook altijd leuk
                            ik ben nog in Leuven ... *denkt*
                            nu vrijdagavond tot zaterdagmiddag
                            en dan volgende week woensdagavond tot en met vrijdagochtend
                            1994 Mercedes SL320
                            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

ik ben nog in Leuven ... *denkt*
                              nu vrijdagavond tot zaterdagmiddag
                              en dan volgende week woensdagavond tot en met vrijdagochtend
                              Ik ben donderdag een hele dag weg. FAK FAK FAK. Mhmmm om hoelaat rijdt ge door vrijdagmorgend?

Comment

• Hier toevallig niemand in geinteresseerd ?

BMW 1 EfficientDynamics limited edition 472/600

gekregen bij opening BMW Brussels

!! VERKOCHT !!
                                Last edited by ; 16/06/2007, 21:04.

Comment

Ik ben donderdag een hele dag weg. FAK FAK FAK. Mhmmm om hoelaat rijdt ge door vrijdagmorgend?
                                  eerder vroeg omdat ik naar de rally van ieper ga ... anders ben ik rond de 4de juli ook nog in leuven
                                  1994 Mercedes SL320
                                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk Berichten
                                    Hier toevallig niemand in geinteresseerd ?

BMW 1 EfficientDynamics limited edition 472/600

gekregen bij opening BMW Brussels

Nee, niet geïnteresseerd. Het is denk ik ook een model dat niet bestaat, of vergis ik me? Efficient dynamics zit op de nieuwe één en aan de mistlichten te zien is het nog het vorig model.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fre4000 Bekijk Berichten
                                      Nee, niet geïnteresseerd. Het is denk ik ook een model dat niet bestaat, of vergis ik me? Efficient dynamics zit op de nieuwe één en aan de mistlichten te zien is het nog het vorig model.
                                      Lees dat plaatje eens

Comment

• Ik zou graag mijn eigen auto op schaal willen aanschaffen.

Weet er iemand waar ik zoiets kan vinden ?

Het gaat dus om een Renault Clio sport phase II
                                        Deze dus, maar dan in het blauw:

Alvast bedankt

Comment

Working...
                                        X