Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VRAGEN-TOPIC (ZOEKERTJES E.D.M.) Part II
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk BerichtenBestaan er classic mini's op schaal 1:18 met goede kwaliteit en weet er iemand eventueel een adres waar je die zou kunnen kopen?
Dank bij voorbaat.
Comment
-
Te koop aangeboden :
4 x Make Up - Eidolon / Ferrari F40 LM
4 versies beschikbaar
-F40 LM Geel Ch 97881 Yellow
-F40 LM Test car Rood 16/100 made for miniwerks
-F40 LM Test car Rood 120/200 made for model car expo in hong kong
-F40 LM Zwart 17/50
Prijs 80€ stuk - normale verkoopprijs : 145 & 175€
Kwaliteit is BBR evenwaardig, meeste verzamelaars vinden ze zelfs beter
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenWeet er iemand een site waar ik de velgen van een RS4 B7 op 1/43 van minichamps zou kunnen vinden om op een ander model te zetten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk BerichtenBestaat er eigenlijk een 1/18 Porsche 996 911 coupe in het grijs? Gewoon de basic porsche dus, een 2 of 2S.... ?
deze dus, maar dan in grijs:
Van AUTOart allesinds al niet, was alleen dat speelgeel en lapisblauw voor de coupe
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk BerichtenVan AUTOart allesinds al niet, was alleen dat speelgeel en lapisblauw voor de coupe
Comment
-
Deze ook nog eens aanbieden, staan in men weg ;
1/18 AUTOart Porsche 997 GT3 RS , als nieuw, zonder doos VERKOCHT
1/18 AUTOart Porsche 996 Mk1 GT3 Clubsport VERKOCHTBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichtendat interieur van die pre facelift GT3 is pakken mooier dan mijn facelift GT3 .
Geen kuipen, geen rolkooi,..
Die Mk1 hier ; een volledige kooi, brandblusser, 6punt harnas en de gt3 kuipen bekleed met iets wat de brandtrage stof moet voorstellen.
Comment
-
Iemand intresse in een Ferrari collectietje ? (zit oook wat BMW, Porsche enz bij)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk BerichtenNeen, nog niet, wanneer die precies gaat komen weet ik niet
Comment
Comment