Ah, zoiet als de mijn Blijven oefenen, blijven oefenen. Dat doe ik ook
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
modelbouw of tuning schaalmodellen
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk BerichtenAh, zoiet als de mijn Blijven oefenen, blijven oefenen. Dat doe ik ook
Comment
-
Maar ge moet die niet afbreken maar uiteen vijzen en daarna terug ineen steken. dat vind ik het gemakkelijkste van allemaal Maar deed dat ook al toen ik 3 jaar was al was dat niet alleen prulauto'kes. (telefoon, radio, wekkerradio en ze werkte nog allemaal heel goed voor ik ze in mijn handen kreeg )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk BerichtenMaar ge moet die niet afbreken maar uiteen vijzen en daarna terug ineen steken. dat vind ik het gemakkelijkste van allemaal Maar deed dat ook al toen ik 3 jaar was al was dat niet alleen prulauto'kes. (telefoon, radio, wekkerradio en ze werkte nog allemaal heel goed voor ik ze in mijn handen kreeg )
ik moet eigenlijk nog is tegoei kijken wat ik allemaal heb staan, mss dat ik daar iets mee doe
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk BerichtenAh, het kon ook zijn dat je sommigste stukjes afbreekte. (dat doe ik dan wel )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk BerichtenZegt de man die een cabrio Subaru wou maken
en kheb al meer gemaakt dan da
Comment
-
Nu ga ik een André van Duin zinneke gebruiken toen hij een 2 kreeg op school
"Nou ja, het had slechter gekund, het had slechter gekund!"
Valt toch nog goed mee eigenlijk, ik vind het wel een goed idee met dat rode lijntje Al is het wel slecht gespoten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk BerichtenNu ga ik een André van Duin zinneke gebruiken toen hij een 2 kreeg op school
"Nou ja, het had slechter gekund, het had slechter gekund!"
Valt toch nog goed mee eigenlijk, ik vind het wel een goed idee met dat rode lijntje Al is het wel slecht gespoten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeltovic Bekijk BerichtenEn ik heb bewust zo slechte foto's genomen
Comment
-
Comment
Comment