Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Het ziet er allemaal erg vet uit. Ikzelf heb een BMW M3 Coupe E92 in het wit en zou ook graag ledverlichting erin willen hebben. Ikzelf ben er helaas niet zo handig in. Kan iemand vertellen waar ik dit kan laten doen, en wat het kost?
Het ziet er allemaal erg vet uit. Ikzelf heb een BMW M3 Coupe E92 in het wit en zou ook graag ledverlichting erin willen hebben. Ikzelf ben er helaas niet zo handig in. Kan iemand vertellen waar ik dit kan laten doen, en wat het kost?
wij hebben er al in vele modellen ingebouwd
witte E92 hebben we ook al gedaan maar geen foto's, deze week moet ik een M3E93 cabrio voor iemand led's inbouwen
een setje bestaat uit: 2 witte(xenonlook), 2rode en 2oranje led's
een setje LED's kosten 12,50 zonder werk om ze in te bouwen.
aan wat kan je dan zien dat het een E90 of een E92 is
en vindt dat deze bmw dat je gedaan hebt ook mag gezien worden
zit al vol ongeduld te wachten op het resultaat maar zal wel weer een puur top kwaliteit zijn zoals al uw tuning projecten
aan wat kan je dan zien dat het een E90 of een E92 is
en vindt dat deze bmw dat je gedaan hebt ook mag gezien worden
zit al vol ongeduld te wachten op het resultaat maar zal wel weer een puur top kwaliteit zijn zoals al uw tuning projecten
Ook is een veel gevraagde optie bij de aanschaf van een schaalmodel het aanpassen van de kleur(en) van het interieur & exterieur
Kan je dus een auto die bv niet in het zwart leverbaar is, laten zwart spuiten?
Of gaat het om details?
En het interieur, een zwart interieur, in het beige dan?
Kan je dus een auto die bv niet in het zwart leverbaar is, laten zwart spuiten?
Of gaat het om details?
En het interieur, een zwart interieur, in het beige dan?
een model herspuiten is al héél moeilijk maar toch zijn er gasten dien het doen...
En doen jullie dat ook of zijn dat maar enkele details?
ik zou het afraden een model te herspuiten, meestal zijn AA, Kyosho of minichamps en andere fabrikanten van model auto al mooi in hun kleur...wij doen dat ook maar komt héél duur uit...
ik zou het afraden een model te herspuiten, meestal zijn AA, Kyosho of minichamps en andere fabrikanten van model auto al mooi in hun kleur...wij doen dat ook maar komt héél duur uit...
Oesje, dan ga ik nog wat rond zien
Ik ben gewoon aan het wachten tot ik een model zie dat echt naar mijn goesting moet zijn maar die is er nog niet. Maar wees gerust, ik bestel er zeker ene
Comment