Sjiek hoor Jochen, heb het wel niet zovoor die goude velgen onder een rode maar het is sjiek. Ga je er nog leds insteken?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
modelbouw of tuning schaalmodellen
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk BerichtenSjiek hoor Jochen, heb het wel niet zovoor die goude velgen onder een rode maar het is sjiek. Ga je er nog leds insteken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk BerichtenZiet dat ge het binnen enkele jaren nog doet hé want zoals ik al zei: dan koop ik er ene Ben nu wel serieus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jochen_GT Bekijk Berichtenzo'n zwarte cossie is er niet denk ik ? denk donker groen? enfin dat kan ik altijd, mits eerst voorschot ....dan zorg ik ervoor
iemand wil nu een zwarte M3 e30 met zwarte wielen.... zo gevraagd zo gedaan ....
Donkerblauw, grijs, rood en wit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk BerichtenZo ziet hij er beter uit dan op de vorife foto vind ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk Berichten
btw welke lambo sta er te koop ? pm met met foto en prijs.
Comment
-
Gisteren heb ik zo een mini prul herspoten in het zwart. Oorspronkelijk was hij rood met een grijs lijntje en zo van die 4 grote mistlichten voor de motorkap. Dit is een vb foto alleen ontbreken dus die extra lichten en het grijze lijntje en zijn mijn velgjes mat.
Comment
-
hallo iedereen, @ gtx ik heb eindelijk een degelijke camera gekocht . wel nog even ermee leren werken maar hier zijn al enkele foto's. de volgende dagen zullen er nog volgen.
deze auto staat te koop voor info laat maar iets weten!!
groeten bart
Comment
Comment