mijn porsche is ook helemaal geschuurd, hij wacht nog altijd op zijn grondlak...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
modelbouw of tuning schaalmodellen
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenHet is geen echte auto he Arnev!
maartoch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtenmijn porsche is ook helemaal geschuurd, hij wacht nog altijd op zijn grondlak...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk Berichten@Bart: Merci, tja dat probleem had ik dus vroeger ook
@Dédé: idd, die is wat mislukt Die had ik misschien toch beter eerst geschuurd want die laklaak was al dik en dan er nog eens een dikke laag opspuiten Nog eens herdoen misschien.
Comment
-
verstralers bmw 2002 rally
hallo iedereen!, @ gtx toch bedankt voor de reactie voor mijn verstralers .
ik heb er gevonden van een alpine renault a110 de schaal is wel iets groter maar met wat aanpassing is het te doen.
mijn kyoscho 328ci gaat overmorgen waarschijnlijk gespoten worden .
vandaag heb ik weer een gele 3-reeks van ut ontvangen zonder velgen en spiegels, weer eentje bij voor ombouw. nu kan ik nog een maand of 2 verder .
hier een lijstje met nog om te bouwen:
- 1 reeks van welly
- 2 2002 rally's
- 1 3-reeks van ut
Comment
-
hallo, @jochen gt knappe golf gti!!!
deze avond mijn 328ci in mekaar steken morgen volgen dan de foto's, spijtig dat die ruit beschadigd is vooraan .
nu heb ik alle ruiten met zwarte folie voorzien, minder mooi maar als ik zo'n ruit vind wordt hij vervangen!!
groeten bart
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jochen_GT Bekijk BerichtenVW Golf V GTI 30edition ombouw
LED Xenon verlichting en 19 duim Antera wielen
Comment
-
bmw 328ci kyoscho
hallo, mijn 328ci is eindelijk af . spijtig dat de vooruit beschadigd is .
hij is voorzien van 19'' velgen, ac schnitzer voorspoiler en decals.
voorlopig heeft hij zijn originele uitlaat, binnenkort komen er 2 dubbele uitlaten op.
nu ga ik beginnen met een welly 120i , ik het al een bumper en dakspoiler besteld.
de zijdrempels en achterbumper ga ik zelf bewerken. weet iemand hier misschien een mooi kleurtje voor zo'n 1-reeks .
GROETEN BART
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwmbart Bekijk Berichtenhallo, mijn 328ci is eindelijk af . spijtig dat de vooruit beschadigd is .
hij is voorzien van 19'' velgen, ac schnitzer voorspoiler en decals.
voorlopig heeft hij zijn originele uitlaat, binnenkort komen er 2 dubbele uitlaten op.
nu ga ik beginnen met een welly 120i , ik het al een bumper en dakspoiler besteld.
de zijdrempels en achterbumper ga ik zelf bewerken. weet iemand hier misschien een mooi kleurtje voor zo'n 1-reeks .
GROETEN BART
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk BerichtenBen eens benieuwd
Comment
Comment