Mededeling

Collapse
No announcement yet.

modelbouw of tuning schaalmodellen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• mijn porsche is ook helemaal geschuurd, hij wacht nog altijd op zijn grondlak...

Comment

• gtx probeer de volgende keer als je een modl spuit eens meer maar dunnere lagen te leggen. Vooral op de Benz valt het enorm op dat je te dikke lagen hebt gespoten --> sinaasappelhuidje

Antwerpen is't Stad
      en al de rest is parking!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
        Het is geen echte auto he Arnev!
        ahja
        maartoch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
          mijn porsche is ook helemaal geschuurd, hij wacht nog altijd op zijn grondlak...
          gooood

Comment

• @Bart: Merci, tja dat probleem had ik dus vroeger ook

@Dédé: idd, die is wat mislukt Die had ik misschien toch beter eerst geschuurd want die laklaak was al dik en dan er nog eens een dikke laag opspuiten Nog eens herdoen misschien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk Berichten
              @Bart: Merci, tja dat probleem had ik dus vroeger ook

@Dédé: idd, die is wat mislukt Die had ik misschien toch beter eerst geschuurd want die laklaak was al dik en dan er nog eens een dikke laag opspuiten Nog eens herdoen misschien.
              aldoende leert men

Comment

• Ik weet het, heb nog een 1/24 Burago F1-wagen staan maar ik heb nog een productje nodig om de lijmresten weg te doen.

Comment

• verstralers bmw 2002 rally

hallo iedereen!, @ gtx toch bedankt voor de reactie voor mijn verstralers .

ik heb er gevonden van een alpine renault a110 de schaal is wel iets groter maar met wat aanpassing is het te doen.

mijn kyoscho 328ci gaat overmorgen waarschijnlijk gespoten worden .

vandaag heb ik weer een gele 3-reeks van ut ontvangen zonder velgen en spiegels, weer eentje bij voor ombouw. nu kan ik nog een maand of 2 verder .

hier een lijstje met nog om te bouwen:

- 1 reeks van welly
                  - 2 2002 rally's
                  - 1 3-reeks van ut

Comment

• Alé, nog veel ombouwplezier

Comment

• VW Golf V GTI 30edition ombouw
                      LED Xenon verlichting en 19 duim Antera wielen

Comment

• hallo, @jochen gt knappe golf gti!!!
                        deze avond mijn 328ci in mekaar steken morgen volgen dan de foto's, spijtig dat die ruit beschadigd is vooraan .
                        nu heb ik alle ruiten met zwarte folie voorzien, minder mooi maar als ik zo'n ruit vind wordt hij vervangen!!

groeten bart

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jochen_GT Bekijk Berichten
                          VW Golf V GTI 30edition ombouw
                          LED Xenon verlichting en 19 duim Antera wielen
                          Mooi gedaan

Comment

• Dat is 22"

Comment

• bmw 328ci kyoscho

hallo, mijn 328ci is eindelijk af . spijtig dat de vooruit beschadigd is .
                              hij is voorzien van 19'' velgen, ac schnitzer voorspoiler en decals.
                              voorlopig heeft hij zijn originele uitlaat, binnenkort komen er 2 dubbele uitlaten op.

nu ga ik beginnen met een welly 120i , ik het al een bumper en dakspoiler besteld.
                              de zijdrempels en achterbumper ga ik zelf bewerken. weet iemand hier misschien een mooi kleurtje voor zo'n 1-reeks .

GROETEN BART
                              Bijgevoegde Bestanden

Comment

• mini

met zijn broertjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwmbart Bekijk Berichten
                                  hallo, mijn 328ci is eindelijk af . spijtig dat de vooruit beschadigd is .
                                  hij is voorzien van 19'' velgen, ac schnitzer voorspoiler en decals.
                                  voorlopig heeft hij zijn originele uitlaat, binnenkort komen er 2 dubbele uitlaten op.

nu ga ik beginnen met een welly 120i , ik het al een bumper en dakspoiler besteld.
                                  de zijdrempels en achterbumper ga ik zelf bewerken. weet iemand hier misschien een mooi kleurtje voor zo'n 1-reeks .

GROETEN BART
                                  waarom geen LED xenon inbouw?

Comment

• hallo, @ jochen gt. ben ik vergeten . ik zou enkele setjes moeten bestellen, momenteel heb ik al veel geld uitgegeven aan mijn welly 120i en die 2 2002's. ik kan later nog altijd led's inbouwen .
                                    groeten bart

Comment

• Vandaag Burago Porsche 996 zwart gespoten, t'is wel zéér slecht gespoten mja..
                                      Morgen mss velgen ook nog spuiten, ben er nog niet echt uit wat 'k dermee ga doen.
                                      foto's volgen als ie terug in elkaar steekt

Comment

• Ben eens benieuwd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk Berichten
                                          Ben eens benieuwd
                                          Tzal een lelijk specialleke worden

Comment

Working...
                                          X