Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
hallo iedereen, lang geleden dat ik nog op het forum zat.
ik ga nu terug beginnen met ombouwen van miniaturen. momenteel ben ik bezig aan mijn eigen auto. een e36 318is van 1992 diamandzwart , ac schnitzer type1 17'' velgen, dakspoiler, lat onder voorbumper, zwarte achterlichten.
ben nog maar pas begonnen maar er zullen nog foto's volgen.
Ziet er zeer goed uit bmwmbart, mijn complimenten! Ziet er veel beter uit dan het origineel en knap spuitwerk en zalige achterlichten, past op dat zwart!
hallo, dank u. normaal ging ik vandaag de foto's posten van mijn 4-deurs e36 met alpina stickers maar het spuitwerk is misgegaan. ik had hem deze nacht laten drogen in de garage maar met dat vriesweer is de lak heel slecht.
ik ga hem opnieuw opschuren en spuiten.
ik heb nog heel wat staan: de x5 gaat een andere voorbumper krijgen, de e36 schnitzer s3 gaat ook andere velgen en interieur krijgen, en in de toekomst ga ik nog een z4 alpina maken.
Binnenkort komt er hier het verslagje van de Porsche 993 van UT, de herstellingswerken Heb hem net gekocht van BMWE46, bedankt voor de goede service, en de schade kan ik herstellen, juist de decal vanachteris wat beschadigd maar dat kan geen kwaad
De Porsche staat al in elkaar
De vleugel heb aan de insteekstukjes beetje bijgevijlt en de voorbumper hangt terug vast.
Juist de ene velg moet herverfd worden maar ik heb de verkeerde tint van goud dus dat wordt nog uitgesteld maar ondertussen staat ie al in de vitrine
hallo, eindelijk mijn e36 4-deurs goed gespoten. het was niet simpel deze wou een beetje tegenwerken maar hij is erg mooi geworden.
De kleur is ATLANTIS blauw van bmw, zijlijsten verwijdert, koffer dicht, interieur is origineel behalve een sportstuur, schrik niet onder de motorkap heb ik met opzet de verf laten schilfferen voor een andere look
Comment