Mededeling

Collapse
No announcement yet.

modelbouw of tuning schaalmodellen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• heb gekeken op die site en er staan toch wel enkele interessante dingen op.
    alvaste bedankt daarvoor

Comment

• bmw e36 318is coupe

hallo iedereen, lang geleden dat ik nog op het forum zat.

ik ga nu terug beginnen met ombouwen van miniaturen. momenteel ben ik bezig aan mijn eigen auto. een e36 318is van 1992 diamandzwart , ac schnitzer type1 17'' velgen, dakspoiler, lat onder voorbumper, zwarte achterlichten.

ben nog maar pas begonnen maar er zullen nog foto's volgen.

groeten bart

Comment

• hier al 2 foto's van de verbouwing.

GROETEN BART
        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• hallo iedereen, mijn e36 318is coupe is af.

veranderingen: dakspoiler, voorspoiler, uitlaat, velgen, lederen zetels.

hij is diamandzwart gespoten.

mijn volgende project is een e36 4-deurs en dan eens een facelift van mijn x5.

hopelijk vinden julie hem mooi, groeten bart
          Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Ziet er zeer goed uit bmwmbart, mijn complimenten! Ziet er veel beter uit dan het origineel en knap spuitwerk en zalige achterlichten, past op dat zwart!

Comment

• Inderdaad knap gedaan!

Comment

• hallo, dank u. normaal ging ik vandaag de foto's posten van mijn 4-deurs e36 met alpina stickers maar het spuitwerk is misgegaan. ik had hem deze nacht laten drogen in de garage maar met dat vriesweer is de lak heel slecht.

ik ga hem opnieuw opschuren en spuiten.

ik heb nog heel wat staan: de x5 gaat een andere voorbumper krijgen, de e36 schnitzer s3 gaat ook andere velgen en interieur krijgen, en in de toekomst ga ik nog een z4 alpina maken.

groeten bart

Comment

• Binnenkort komt er hier het verslagje van de Porsche 993 van UT, de herstellingswerken Heb hem net gekocht van BMWE46, bedankt voor de goede service, en de schade kan ik herstellen, juist de decal vanachteris wat beschadigd maar dat kan geen kwaad

Comment

• De Porsche staat al in elkaar
                    De vleugel heb aan de insteekstukjes beetje bijgevijlt en de voorbumper hangt terug vast.
                    Juist de ene velg moet herverfd worden maar ik heb de verkeerde tint van goud dus dat wordt nog uitgesteld maar ondertussen staat ie al in de vitrine

Comment

• hallo, @ gtx veel geluk met die porsche. ut is een van de beste om te verbouwen, hopelijk post je wat foto's!!

groeten bart

Comment

• voor de geïnteresseerden een paar koopjes :

Comment

• hallo, nog steeds mijn velgen niet ontvangen. ik ga wachten om mijn e36 4-deurs te spuiten tot ik alles heb.

ben nu bezig met de 645ci, ik heb race decals aangebracht die ik nog had liggen van de warmbold 2002. ik ga een gumball 3000 versie maken.
                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

• en ik ben ook terug bezig aan de x5, andere voorbumper aan het maken en ik denk dat ik hem nu ook zwart ga spuiten.

groeten bart
                            Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Amaai, jij werkt ferm door
                              Knap werk weer!

Comment

• hallo, @ gtx. ja ik heb ook veel tijd omdat ik voorlopig zonder werk zit.

Ben nog aant wachten op mijun 1/1 bmw hij is nu al een maand in de garage en zonder auto is het moeilijk werk te vinden.

alvast bedankt voor het commentaar!!

groeten bart

Comment

• hallo, eindelijk mijn e36 4-deurs goed gespoten. het was niet simpel deze wou een beetje tegenwerken maar hij is erg mooi geworden.
                                  De kleur is ATLANTIS blauw van bmw, zijlijsten verwijdert, koffer dicht, interieur is origineel behalve een sportstuur, schrik niet onder de motorkap heb ik met opzet de verf laten schilfferen voor een andere look

volgende week de x5 ook spuiten, groeten bart
                                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Mooi gedaan Bart

Comment

• dank u, hopelijk zien we meer van die omgebouwde modellen maar de originele zijn natuurlijk ook mooi!

groeten bart

Comment

• hallo, ik heb eindelijk foto's kunnen nemen van de anson x5. nu is hij af vind ik alleen ga ik erna misschien andere velgen zetten.

groeten bart
                                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• hallo, de ac schnitzer s3 cabrio heeft ook een andere kleur gekregen.

mijn volgende wordt een bmw e90 alpina b3 biturbo 1:18.

tip voor grill: de grill van de x5 komt van een vlamverdeler uit de blokker, nog geen 1,5 euro per stuk. wel even breken om de rand af te breken.

groeten bart
                                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

Working...
                                          X