Mededeling

Collapse
No announcement yet.

modelbouw of tuning schaalmodellen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Sjiek!

Comment

• bmw e90 alpina d3

hallo, mijn e90 is eindelijk af, wat tegenslag gehad met de decals.

normaal ging het een b3 biturbo worden maar de decals waren niets waard en nu is enkel het interieur inorde. de kleur is wel mooi : goudkleur van motip

verder heb ik bbs challange velgen gezet een uitlaat en een voorspoiler.

volgend project een bmw z3 1.8 van ut en daarna ga ik de rode e36 ( extreme e36 ) een andere bodykit geven en hem minder breedt maken.

groeten bart
      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Weer zeer knap gemaakt Bart!

Comment

• dank u, groeten bart

Comment

• Hallo iedereen, ik ben net nieuw hier. Ik vind alles zeer indrukwekkend en sinds vorige week doe ik ook aan tuning van modelbouw.

Maar nu is mijn vraag ik heb een Focus WRC 2001. Ik zou er heel graag andere wielen opwillen, maar weet iemand waar ik zo materiaal en onder andere die leds kan kopen online of in de winkel? En met welk materiaal passen jullie de bumpers aan? Morgen gaan ik en mijn nonkel de bumpers bewerken van de focus. Maar ik zou het dus heel graag eens op mijn eigen proberen met mijn eigen materialen...

Mathias.

Comment

• re: matiscus

hallo, ik bewerk mijn auto's met putty van motip. die vind je normaal in een doe het zelf of bij een verfwinkel, tuningshop. je hebt metaal en polyester putty, ik neem meestal metaalputty.

de vorm ongeveer maken en veel schuren en vijlen.

de velgen en leds vind je op ebay aan goede prijzen, kijk eens naar noro - tuning
              ik haal ook velgen van:

www.sdmodelcartuning.nl

www.ulinowak.de

www.tuning18.com

ik hoop dat ik u heb kunnen helpen, groeten bart

Comment

• SUV Tuning.

Hallo.

Dit ziet er wel echt heel mooi allemaal.
                Ben nieuw op dit forum en heb een paar vraagjes.
                Hopelijk zit ik niet in het verkeerde topic.

Heb hier een Ford F-150 schaal 1/18 staan en wil er graag andere wielen onder.

Bestaan er 22'' wielen voor deze Pick Ups?
                Zoja weet er iemand waar ik die kan kopen?

Ook ben ik opzoek naar wielen voor deze trailer.

Maar hier zal ik gewone 1/18 velgen voor kunnen gebruiken denkik.

Alvast bedankt .

Chris

Comment

• hallo, je kan verschillende soorten velgen kopen.

ze gaan van ongeveer 20mm tot 40mm.

je kan op ebay eens kijken naar felgen 1:18 alle rubrieken moest je in het gewone aanbod niets vinden kan je ook in ebay winkels zoeken naar noro-tuning.
                  die heeft mooie velgen in verschillende grote maar ze moeten wel nog een lak laag krijgen.
                  de prijzen gaan van 5 euro per set tot soms 60 euro voor de volledig alu velgen
                  ik koop meestal velgen met de buitenzijde alu en de binnenzijde resin ( soort plastic )

ik heb juist bmw m3 e46 gtr velgen gekocht bij sdmodelcartuning voor 6,50 euro maar zonder bandjes.

ALLE BESTELLINGEN ZIJN TOT NU TOE AANGEKOMEN;
                  ANDERS MOET JE EENS KIJKEN OP:

www.ulinowak.de
                  www.sdmodelcartuning.nl
                  www.tuning18.com

je moet natuurlijk soms de velgen aanpassen zodat ze passen ( in de breedte )
                  als je vragen moest hebben mag je ze altijd stellen

groeten bart
                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

• he tuners

ik ben hier nieuw en zou ook graag willen leren hoe ik schaalmodellen kan tunen maar waar kan ik van al die tuning onderdelen vinden
                    ik heb al een site gevonden maar aan gezien ik geen frans kan ben ik er niks mee
                    kunnen jullie mij hiet helpen
                    heb ook op die site een neon kit gevonden voor onder een 1/18 weten jullie waar ik die nog kan vinden maar dan liefst in het nederlands of als er hier mensen zijn die dit hebben of hier er kunnen aangeraken en dan bij jullie kan kopen is dat voor mij ook ok
                    staat op de site www.tuning18.com en dan onder accessoires
                    mag ook een ander systeem zijn van neon kit

thanks executioner

Comment

• hallo, @ executioner ik denk dat jochen gt die leds verkoopt.

anders kun je eens kijken op ebay bij xenon 1:18

groeten bart

Comment

• he

bedankt voor de hulp maar het gaat niet over die xenon lampjes die ik zoek
                        jochen verkoopt die dat wist ik
                        maar ben opzoek naar dat kits neon show glow sysytem zo dat ge dat efect krijgt van neon onder de auto
                        sorry maar ij had het beter moeten uileggen van wat het juist was

Comment

• hallo, sorry van de vergissing. ik zal u niet kunnen helpen, ik wist trouwens niet eens dat dit bestond.
                          veel succes groeten bart

Comment

• BMW E46 M3(verlaagd + BBS RS GT wielen)

Comment

• hallo, @ jochengt knappe m3 met die velgen. denk dat ik binnenkort ook enkele sets alu velgjes ga kopen. eerst mijn echte e36 inorde zetten.

heb geen tijd gehad om foto's te posten maar heb veel gedaan.

eerst een z3 van ut-models - origineel een james bond editie blauw met grijs bruin interieur.
                              nu andere velgen, voorspoiler, rood-witte achterlichten, enz.
                              de kleur is van een 2002ti had nog een beetje staan en het valt wel mee op een z3
                              Bijgevoegde Bestanden

Comment

• nu mijn eigen auto, heb in het echt ook andere velgen moeten kopen omdat de schnitzers krom waren.
                                nu het ik twee delige bbs rx5 18'' velgen. ik vond iets wat toch redelijk in de buurt komt van de echte
                                Bijgevoegde Bestanden

Comment

• ten laatste heb ik de rode e36 die nogal extreem was opnieuw gedaan.
                                  bumpers van een z3m, ook de zetels met rolkooi, enz.

wacht nu nog op 2 sets e46 csl velgen om onder de e36 cabrio en de e36 4-deurs te steken.

groeten bart
                                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Niet zo'n speciaal model eigenlijk.
                                    Het betreft een BMW 3.5 CSL in de welgekende BMW-kleuren. Deze is op schaal 1/20 & vh merk Nitto-Kagaku.
                                    De kit is degelijk zonder al te veel franjes & details.
                                    Echter: de decals scheurden in ...-den stukjes toen ik deze uit het water haalde & op de wagen wilde leggen.
                                    Dan besloot ik maar om er een zogenaamd pré-season test versie van te maken

R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
                                    Mitsubishi Lancer Evo6 RS
                                    Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• hallo, @ vanni knappe csl. mooi gebouwd met goede afwerking!!
                                      ik heb ook al last gehad van decals die scheuren of vervormen.

groeten bart

Comment

• De foto's werken niet bij mij

Comment

Working...
                                        X