Mededeling

Collapse
No announcement yet.

modelbouw of tuning schaalmodellen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• de Audi RS4 verlaagd en de banden veranderd
    Last edited by ; 07/09/2008, 10:07.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jochengt Bekijk Berichten
      de Audi RS4 verlaagd en de banden veranderd
      Ik heb deze ook, maar je moet wel ff die beschermplastic eraf halen dat nu bij jou nog over RS4 zit.

Last edited by ; 19/07/2008, 21:52.

Comment

• Het ziet er allemaal erg vet uit. Ikzelf heb een BMW M3 Coupe E92 in het wit en zou ook graag ledverlichting erin willen hebben. Ikzelf ben er helaas niet zo handig in. Kan iemand vertellen waar ik dit kan laten doen, en wat het kost?

Comment

• Froggle

je mag enkel 3 foto's per post posten..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Runn3r Bekijk Berichten
            Froggle

je mag enkel 3 foto's per post posten..
            Sorry. Kep het aangepast.
            Last edited by ; 19/07/2008, 22:00.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Froggle Bekijk Berichten
              Sorry. Kep het aangepast.
              je mag 3 foto's posten en dan opnieuw in een andere bericht 3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Noorlandt Bekijk Berichten
                Het ziet er allemaal erg vet uit. Ikzelf heb een BMW M3 Coupe E92 in het wit en zou ook graag ledverlichting erin willen hebben. Ikzelf ben er helaas niet zo handig in. Kan iemand vertellen waar ik dit kan laten doen, en wat het kost?

wij hebben er al in vele modellen ingebouwd

witte E92 hebben we ook al gedaan maar geen foto's, deze week moet ik een M3E93 cabrio voor iemand led's inbouwen

een setje bestaat uit: 2 witte(xenonlook), 2rode en 2oranje led's

een setje LED's kosten 12,50 zonder werk om ze in te bouwen.
                Last edited by ; 07/09/2008, 10:09.

Comment

• hier de zeer trotse eigenaar van die witte bmw E92 met xenon lichten en bbs velgen onder hier zijn wat foto's van de bmw
                  Tunde by jochengt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door executioner Bekijk Berichten
                    hier de zeer trotse eigenaar van die witte bmw E92 met xenon lichten en bbs velgen onder hier zijn wat foto's van de bmw
                    Tunde by jochengt

correctie Sven het is een E90, ben volop bezig met de E93 M3 voor je....

Comment

• oeps sorry

aan wat kan je dan zien dat het een E90 of een E92 is
                      en vindt dat deze bmw dat je gedaan hebt ook mag gezien worden
                      zit al vol ongeduld te wachten op het resultaat maar zal wel weer een puur top kwaliteit zijn zoals al uw tuning projecten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door executioner Bekijk Berichten
                        oeps sorry

aan wat kan je dan zien dat het een E90 of een E92 is
                        en vindt dat deze bmw dat je gedaan hebt ook mag gezien worden
                        zit al vol ongeduld te wachten op het resultaat maar zal wel weer een puur top kwaliteit zijn zoals al uw tuning projecten
                        E90= 4deurs
                        E91= wagon
                        E92= coupé
                        E93= cabrio

Comment

• even de wielen gemonteerd(remmen moeten er ook nog op) maar eerst zien voor de LED's...
                          Last edited by ; 21/07/2008, 18:52.

Comment

• Ook is een veel gevraagde optie bij de aanschaf van een schaalmodel het aanpassen van de kleur(en) van het interieur & exterieur
                            Kan je dus een auto die bv niet in het zwart leverbaar is, laten zwart spuiten?
                            Of gaat het om details?
                            En het interieur, een zwart interieur, in het beige dan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten
                              Kan je dus een auto die bv niet in het zwart leverbaar is, laten zwart spuiten?
                              Of gaat het om details?
                              En het interieur, een zwart interieur, in het beige dan?

een model herspuiten is al héél moeilijk maar toch zijn er gasten dien het doen...

Comment

• En doen jullie dat ook of zijn dat maar enkele details?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten
                                  En doen jullie dat ook of zijn dat maar enkele details?
                                  ik zou het afraden een model te herspuiten, meestal zijn AA, Kyosho of minichamps en andere fabrikanten van model auto al mooi in hun kleur...wij doen dat ook maar komt héél duur uit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jochengt Bekijk Berichten
                                    ik zou het afraden een model te herspuiten, meestal zijn AA, Kyosho of minichamps en andere fabrikanten van model auto al mooi in hun kleur...wij doen dat ook maar komt héél duur uit...
                                    Oesje, dan ga ik nog wat rond zien

Ik ben gewoon aan het wachten tot ik een model zie dat echt naar mijn goesting moet zijn maar die is er nog niet. Maar wees gerust, ik bestel er zeker ene

Comment

• Audi TT met RS4 wielen en air-rides

Comment

• Comment

• Comment

Working...
                                          X