Mededeling

Collapse
No announcement yet.

modelbouw of tuning schaalmodellen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door jochengt Bekijk Berichten
    ik zou het afraden een model te herspuiten, meestal zijn AA, Kyosho of minichamps en andere fabrikanten van model auto al mooi in hun kleur...wij doen dat ook maar komt héél duur uit...

Om even hier op terug te komen... hoeveel versta jij onder 'héél duur'?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simpen Bekijk Berichten
      Om even hier op terug te komen... hoeveel versta jij onder 'héél duur'?
      30 à 40 euro extra...

Comment

• Ongeveer 3-4 jaar geleden had ik deze Nissan Skyline gekocht.
        Ik ben er erg tevreden mee, het komt natuurlijk niet in de buurt van jullie topproducten maar dit is weer eens wat anders.
        Wanneer je hem koopt krijg je een standaard R34 mee. In de doos echter, zitten nog tig andere onderdelen.
        Helaas heb ik geen foto's van voor de verbouwing maargoed, wel fotos van de oude onderdelen.
        Ook kon je de auto verhogen of verlagen en camber geven.

Ook de motor kon je verwisselen, als je goed kijkt op het bovenstaande plaatje zie je daar 2 motoren liggen.
        Dat betekent dat ik hier in totaal 3 verschillende motoren heb liggen.

Helaas gaat de motorkap niet helemaal goed dicht na het tunen. Maargoed voor de rest top!

Comment

• Nismo R34-Rtune na het tunen.

Zo moet je hem eigenlijk voorstellen zonder de stickers en kits.

Nismo achterbumper!

Comment

• Nismo velgen uiteraard

Ook aan het interieur kon het een en ander verbouwd worden. Denk aan de stoelen met vierpuntsriem en het stuurwiel.

Comment

• Stock velgen!

Zo dat was het weer

Comment

• Last edited by ; 15/09/2008, 20:18.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jochen_GT Bekijk Berichten

knap

1/43 ?? is hij er eigenlijk in 1/18 want ik heb hem nog nergens gevonden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tim965 Bekijk Berichten
                            knap

1/43 ?? is hij er eigenlijk in 1/18 want ik heb hem nog nergens gevonden.
                            Nope, een ombouw van raidou

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simpen Bekijk Berichten
                              Nope, een ombouw van raidou

idd, een ombouwmodel van Raidou(duitser)... de RS6avant is niet verkrijgbaar wat jammer is en wat nog erger is zal/zullen er geen audis meer komen op schaal 1/18... ik hoop dat ik dat nieuws via slechte bronnen heb vernomen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jochen_GT Bekijk Berichten
                                idd, een ombouwmodel van Raidou(duitser)... de RS6avant is niet verkrijgbaar wat jammer is en wat nog erger is zal/zullen er geen audis meer komen op schaal 1/18... ik hoop dat ik dat nieuws via slechte bronnen heb vernomen
                                Ik hoop het ook !!

Comment

• Weet niet waar ik het juist moet plaatsen als het gaat over RC Racing?

Hier mijn nieuwste creatie. Mijn andere 2 RC wagens zie je tevens ook op de foto. Een body Le Mans type (Mulsanne van Protoform) in de kleuren van Lotus. De body staat op een Serpent 710 Team Edition. De slechte kwalitiet van foto's is omdat ik het rap met een gsm heb getrokken.

Last edited by ; 03/11/2008, 16:08.

Comment

• nu eens het goede topic bericht copy/paste uit ander topic...

hallo, ik ben nieuw hier, ben 14 en (hoe kan het ook anders...) autofreak

ik weet niet of het hier ook mag staan, maar ik heb een auto op schaal 1/6 met een 2takt motor errop, en word bestuurd met een fm zender (FG baja buggy) dit is 26cc, een off road model (je hebt ook dtm auto's enzo, bv: honda accord, bmw M3, 320 wtcc,... maar die zijn specifiek voor op asfalt)
                                    mijne is dus off road en word er ook voor gebruik

snelheid op asfalt +/- 60-70km/u
                                    snelheid offroad +/- 40-50km/u

kan nog meer foto's plaatsen van onder de kap maar weetniet of de mod's dat graag zullen hebben...

mvg, yoran
                                    Last edited by ; 01/01/2009, 12:01.

Comment

• Proper ,ziet er wel een cool racemachien uit!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa Bekijk Berichten
                                        Proper ,ziet er wel een cool racemachien uit!
                                        hihi, dankje!
                                        soms ga ik ook onroad rijden, dan zet ik er onroad banden op + andere vertanding (omdat de onroad banden kleiner zijn)
                                        dit doe ik in een 'club' voor de mensen die de streek kortrijk kennen, elke zondagochtend op de kortrijkse groothandelsmarkt.
                                        met onroad banden:

bij onroad is de afstelling ook zéér belangrijk, toespoor,camber,hoogte,...

grtzz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten

Herinnert iemand zich deze nog? Compleet mislukt eigenlijk maarja. Enkele dagen terug was ik het stof wat aan het weg doen van enkele prullekes waaronder die wagen. Voor ik het wist had ik al de helft van de lak van de motorkap in mijn handen Ik wrijf er nog wat aan en na een kwartiertje was de helft van de lak eral af. De grondlak was ermee af. Dus het probleem is bij de grondlak dus zoek ik eens naar dat potteke. Wanneer ik het gevonden had heb ik het etiket proper en terug leesbaar gemaakt.
                                          Dit stond erop: GRONDLAK VOOR HOUT

Jep, ik weet hoe het kwam dat de lak eraf ging Nu ben ik bezig om er een nieuwe laag op te zetten alleen was men lak wat geklonterd door de vrieskou. Ik was lijn bus in het tuinhuis vergeten

Comment

Working...
                                          X