Wow prachtig, sommige zijn net echt. Bijna allemaal. Hoe verlaag je die?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
modelbouw of tuning schaalmodellen
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwmbart Bekijk Berichtenhallo, jochen gt knap gedaan!! ik had ook led lichten in mijn bmw gestoken ik had daar een extreme tuner voor geplunderd. kun je die lichten aangesloten verkrijgen en zoja waar?
groeten bart
ps morgen komen er foto's van mijn bmw 850csi b12 alpina versie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dastof Bekijk BerichtenZalig!
Ga je de uitlaat nog vervangen?
plamuren en herschilderen van schaalmodellen is niets voor mij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenWelke heb je nog te koop staan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtenhoe heb je dan die Golf gemaakt, die is toch ook herspoten en bumpers.
hier een foto van hij origineel was
ik heb enkel andere wielen gemonteerd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jochen_GT Bekijk BerichtenBMW M3 E30 ....binnen kort BMW 330i coupé E92
Merci
Comment
-
Hier enkele uit mijn tuning collectie
VW GOLF I GTIBijgevoegde Bestanden
Comment
-
VW GOLF V
Comment
-
MERCEDES-BENZ CLBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Het is dat, ben nog jonk hé. ben wel blij dat het verduisteren van de ramen is gelukt. zal misschien toch maar best weer eens een bouwpakket ineensteken want aar heb ik ook wat problemen mee gehad. Zoals het vergeten vastzetten van de kofferbak. Zit nu nog altijd los
Comment
-
bmw b12 alpina
hallo enkele foto's van mijn b12 alpina de velgen zijn geen alpina velgen maar ik vind ze wel mooi. gtx ik kan ook nog grote fouten maken bij deze was de kofferbak stuk, ik had hem zo gekocht. nu had ik met putty de kofferbak toegemaakt en de auto gespoten. toen hij klaar was bleek dat de verf die erop zat en de verf die ik aanbracht tegen mekaar vechten en bellen vormen. nu heb ik motorkap,dak en koffer met carbonsticker afgewerkt.
volgende project: bmw x5 waarschijnlijk wordt hij wit gespoten met goud accenten.
groeten bart
Comment
Comment