Mededeling

Collapse
No announcement yet.

modelbouw of tuning schaalmodellen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Sjiek hoor Jochen, heb het wel niet zovoor die goude velgen onder een rode maar het is sjiek. Ga je er nog leds insteken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk Berichten
      Sjiek hoor Jochen, heb het wel niet zovoor die goude velgen onder een rode maar het is sjiek. Ga je er nog leds insteken?
      nope geen LED's is trouwens nooit uitgebracht op een 1/1 Cosworth(moet realistisch mogelijk zijn)

Comment

• Spijtig En stel nu dat iemand naar u komt en zegt: ik wil een Cisworth, zwart, zwarte velgen en met leds. Doe je dat dan of niet? En kunnen mensen bij u ene bestellen of zeg je enkel: deze maak ik en zet ik te koop?

Comment

• zo'n zwarte cossie is er niet denk ik ? denk donker groen? enfin dat kan ik altijd, mits eerst voorschot ....dan zorg ik ervoor

iemand wil nu een zwarte M3 e30 met zwarte wielen.... zo gevraagd zo gedaan ....

Comment

• Ziet dat ge het binnen enkele jaren nog doet hé want zoals ik al zei: dan koop ik er ene Ben nu wel serieus

Comment

Ziet dat ge het binnen enkele jaren nog doet hé want zoals ik al zei: dan koop ik er ene Ben nu wel serieus
              offcours

Comment

• Kunt ge me zo nen minimum prijs zeggen waar ik moet aandenken met dit gedaan aan het model: velgen, leds en verlaagd. Alvast bedankt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jochen_GT Bekijk Berichten
                  zo'n zwarte cossie is er niet denk ik ? denk donker groen? enfin dat kan ik altijd, mits eerst voorschot ....dan zorg ik ervoor

iemand wil nu een zwarte M3 e30 met zwarte wielen.... zo gevraagd zo gedaan ....
                  Nee in het zwart bestaat em niet van ut models.
                  Donkerblauw, grijs, rood en wit

Comment

• vwoila se de Cosworth met BBS alu wiellekes

Comment

• Zo ziet hij er beter uit dan op de vorife foto vind ik.

Comment

Zo ziet hij er beter uit dan op de vorife foto vind ik.
                        merci

Comment

• interieur van mijn GT3 RS in mijn GT2 gestoken (stuur, zetels en rolkooi)
                          rolkooi zwart geverfd zoals mijn velgen...
                          mss da ik nog de GT3 velgen zwart verf en erop steek...
                          en rolkooi zou beter zwart gespoten zijn, mss voor in de toekomst

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk Berichten
                            interieur van mijn GT3 RS in mijn GT2 gestoken (stuur, zetels en rolkooi)
                            rolkooi zwart geverfd zoals mijn velgen...
                            mss da ik nog de GT3 velgen zwart verf en erop steek...
                            en rolkooi zou beter zwart gespoten zijn, mss voor in de toekomst

das sjiek!!
                            btw welke lambo sta er te koop ? pm met met foto en prijs.

Comment

• Mooi gedaan hoor

Comment

• Gisteren heb ik zo een mini prul herspoten in het zwart. Oorspronkelijk was hij rood met een grijs lijntje en zo van die 4 grote mistlichten voor de motorkap. Dit is een vb foto alleen ontbreken dus die extra lichten en het grijze lijntje en zijn mijn velgjes mat.

Comment

• Comment

• Comment

• hallo iedereen, @ gtx ik heb eindelijk een degelijke camera gekocht . wel nog even ermee leren werken maar hier zijn al enkele foto's. de volgende dagen zullen er nog volgen.

deze auto staat te koop voor info laat maar iets weten!!

groeten bart
                                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Mooi gemaakt kerel, nu het boekske nog lezen Neenee serieus, je moet echt die handleiding eens lezen, heb het zelf nen hele tijd vertikt het te doen en wist niet eens hoe ik men flits moest afzetten
                                        Het modelleke ziet er heel goe uit hoor

Comment

• @ gtx, dank u . ja ik ga morgen die handleiding lezen en dan zullen de foto's nog beter zijn . als het wat beter gaat zullen de andere omgebouwde modellen ook terug geplaatst worden dan kan men eindelijk duidelijke foto's bekijken.

groeten bart

Comment

Working...
                                          X