Héhé, wat voor een fototoestel hebde nu eigenlijk?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
modelbouw of tuning schaalmodellen
Collapse
X
-
@ gtx, een canon powershot a460. er waren nog andere camera's voor die prijs maar geen bekend merk dus ik dacht canon is toch een bekend merk voor camera's.
de foto's van gisteren zijn niet aangepast, ik kan zoveel regelen aan die camera dat ik het toch stilletjes aan beter zal kunnen.
groeten bart
Comment
-
hallo, gisteren al enkele onderdelen ontvangen voor mijn 2 2002's en zeggen dat dit voor 60 euro aan onderdelen zijn . nu moet ik nog brandblussers en 1 verbredingskit kopen. het zal wel even duren vooraleer zij af zullen zijn . momenteel ben ik nog steeds bezig aan een e46 328ci. ben begonnen met wat meer vormen in de bumpers, niet gemakelijk maar oefening baard kunst!!
groeten bart
Comment
-
-
hallo, nog enkele foto's van mijn modellen. het lukt al beter met de mieuwe camera!!
groeten bart
Comment
-
nog enkele
Comment
-
hallo, enkele foto's van mijn bouwkits. dit deed ik enkele jaren geleden.
groeten bart
Comment
-
nog enkele
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk BerichtenDe laatste vind ik mooi De rest zijn kwalitatief niet zo goed maar het is niet gemakkelijk. Vooral het schilderen Dat kan ik ook niet goed, spuiten wel
Comment
-
Wel euh, zoals ik het altijd doe. Ik haal ze helemaal uiteen en verwijder de badges. Uiteindelijk heb ik alleen de kas over en zet ik die buiten op een stuk krant. En dan spuit ik ze met een spuitbus lakverf. Eerst heel de auto over met een constante beweging van links naar rechts en terug naar links. En dan de plekjes die nog de oorspronkelijke kleur hebben nog eens spuiten. Altijd wel een 20 cm afstand houden. Dan zet ik ze binnen om te drogen op de krant en zet ik er een doos over zodat er geen stof aankan. 24 u laten drogen en dan ineens steken. Ik heb ooit eens de lak met thinner eraf gedaan en dan een nieuwe grondlaag opaan gebracht maar dat was zeer slecht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk BerichtenMaarja jong, wel als het winstil is hoor. Heb nooit lopers, de vorige lak bladerd niet af.
Het is lakverf en dat blinkt al genoeg. Ierze, da blinkt toch genoeg?^
Comment
-
hallo, @ gtx mooi! ik spuit mijn auto's in de stal thuis . maar tot een maand terug deed ik het in de garage, die werd vol plastik folie gelegd en dan met water volgespoten daarna een oude stoel zetten met kranten op. dat gaf een mooi resultaat maar mijne pa dacht daar anders over . nu moet ik in de stal spuiten en ik heb veel meer stof dus opletten !!
groeten bart
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
.
.
.
GIJ SCHUURT NIE OFWA ????
ge legt geen grondlak , ge vernist niet , ge spuit buiten .......
Comment
Comment