Mededeling

Collapse
No announcement yet.

modelbouw of tuning schaalmodellen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ah, zoiet als de mijn Blijven oefenen, blijven oefenen. Dat doe ik ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk Berichten
      Ah, zoiet als de mijn Blijven oefenen, blijven oefenen. Dat doe ik ook
      Dit zal de 1ste & de laatste zijn, ik zie het niet echt zitten om m'n andere modellen 'af te breken'

Comment

• Maar ge moet die niet afbreken maar uiteen vijzen en daarna terug ineen steken. dat vind ik het gemakkelijkste van allemaal Maar deed dat ook al toen ik 3 jaar was al was dat niet alleen prulauto'kes. (telefoon, radio, wekkerradio en ze werkte nog allemaal heel goed voor ik ze in mijn handen kreeg )

Comment

Maar ge moet die niet afbreken maar uiteen vijzen en daarna terug ineen steken. dat vind ik het gemakkelijkste van allemaal Maar deed dat ook al toen ik 3 jaar was al was dat niet alleen prulauto'kes. (telefoon, radio, wekkerradio en ze werkte nog allemaal heel goed voor ik ze in mijn handen kreeg )
          = Dat bedoelde ik met 'af te breken'
          ik moet eigenlijk nog is tegoei kijken wat ik allemaal heb staan, mss dat ik daar iets mee doe

Comment

• Ah, het kon ook zijn dat je sommigste stukjes afbreekte. (dat doe ik dan wel )

Comment

Ah, het kon ook zijn dat je sommigste stukjes afbreekte. (dat doe ik dan wel )
              Zoals wat dan ?

Comment

• Wel, je hebt zo die bumpers en die steken door zo van die gaatjes. Maar om die vast te houden doen ze daar zo een beetje plastiek op langs de binnenkant en dan moet je dat er wat afbreken. Ook zoals de meeste achterlichtjes

Comment

• staan ier in da topic al schone creaties
                  tuners

Comment

• Zegt de man die een cabrio Subaru wou maken

Comment

Zegt de man die een cabrio Subaru wou maken
                      wou ? ie is er é
                      en kheb al meer gemaakt dan da

Comment

• Gijse tjoener
                        Ik ben eens benieuwd wat we nog gaan zien van u. Bedoel tuning hé, nie een hand ofzo.

Comment

• Voilà, zo meteen nog in elkaar zetten en mss kunnen jullie straks foto's verwachten. ( verwacht er wel niet te veel van )

Comment

• Oke, ik zal mijn ogen dicht doen

Comment

• Last edited by Jeltovic; 14/08/2007, 13:49.

Comment

• En ik heb bewust zo slechte foto's genomen

Comment

• Nu ga ik een André van Duin zinneke gebruiken toen hij een 2 kreeg op school
                                  "Nou ja, het had slechter gekund, het had slechter gekund!"
                                  Valt toch nog goed mee eigenlijk, ik vind het wel een goed idee met dat rode lijntje Al is het wel slecht gespoten

Comment

Nu ga ik een André van Duin zinneke gebruiken toen hij een 2 kreeg op school
                                    "Nou ja, het had slechter gekund, het had slechter gekund!"
                                    Valt toch nog goed mee eigenlijk, ik vind het wel een goed idee met dat rode lijntje Al is het wel slecht gespoten
                                    T'is zeer zeker slecht gespoten.. maar twas de 1ste keer dus al bij al ben ik nog blij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeltovic Bekijk Berichten
                                      En ik heb bewust zo slechte foto's genomen
                                      Zo slecht dat het kruisjes zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
                                        Zo slecht dat het kruisjes zijn
                                        Nu nog ?

Comment

• Heb je lopers?

Comment

Working...
                                          X