Mededeling

Collapse
No announcement yet.

modelbouw of tuning schaalmodellen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mooi gedaan hoor
    Ben benieuwd naar meer

Comment

• hallo iedereen, ik heb die bmw 2002 van niki lauda voorlopig toch gemaakt. als hij uitkomt kan ik hem nog een ander kleurtje geven . ik heb hem niet hetzelfde als de echte gemaakt; alpina 16'' velgen, recaro kuipzetels en decals op de achterkant. in de toekomst zal ik wel minder tijd hebben voor het ombouwen ( fulltime job ) ik heb nog een e36 staan en dan nog mijn 645ci die gevallen is en opnieuw moet worden gedaan.

groeten bart
      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Is dat het resultaat.

Heel mooi gedaan

Comment

• Idd heel mooi gedaan

Comment

• hallo, dank u morgen plaats ik nog foto's van de rieger 1 serie die heb ik opnieuw gespoten omdat hij begon te schilferen.

groeten bart

Comment

• BMW M3 cabrio met 19inch BBS LM met echt alu rand

Comment

• hallo, @ jochen gt mooie m3 cabrio . en met echte alu velgen, deze ga ik in het vervolg ook plaatsen ik heb al een set m6 velgen liggen voor de e36 en er komt een bodykit op van een nissan silvia extreme tuner 1:24. dit vraagt wel enkele aanpassingen.

groeten bart

Comment

• staat trouwens te koop...

Comment

• hallo, ik heb nog een straaltje zon gevonden om foto's te trekken van mijn rieger 1 reeks . hij is opnieuw gespoten in de kleur van een astra f gsi.

groeten bart
                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• hallo, even een paar foto's posten van mijn bmw e36 coupe. hij is lang nog niet af maar wil toch laten zien dat ik volop bezig ben. heb nu veel minder tijd dus deze zal nog enkele weken werk nodig hebben vooraleer hij af zal zijn . heb deze week nog m3 spiegels besteld, hij is wel erg extreem maar dit waren de laatste onderdelen die ik nog had liggen . nu ben ik aant sparen voor een echte bmw .

groeten bart
                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Hola, sjiek Alleja, er is nog veel werk aan maar het is interessant te zien hoe je dat doet
                        Zekr laten weten als je een echte BMW hebt

Comment

• hallo, @ gtx zal ik zeker doen . ik zou graag een 318is kopen maar als eerste eigen auto is dit een beetje buiten mijn budget.

groeten bart

Comment

• Tja, dat is altijd het probleem hé, geld

Comment

• verkocht
                              Last edited by ; 07/11/2007, 13:37.

Comment

• Weet iemand toevallig waar ik alle schaalmodellen auto's, eventueel vrachtwagens (Scania) kan kopen? Bestellen? Een Scania vrachtwagen of de Nissan Navara Pickup, vorige model.

Zo eentje zou de max zijn!

Of deze.

Mag eventueel via internet. Die Navara als het nog kan in bordeaux. Met bullbaren op de front, mistlichten op een bullbar in den bak, zou moeten lukken dat dat te vinden is.
                                Alvast bedankt!

Comment

• hallo, @ dodge: ik koop de meeste schaalmodellen op ebay.be. als je speelgoed en modelbouw kiest, dan europeese unie en trefwoord scania of nissan dan krijg je veel verschillende modellen in alle groten. je moet niet bang zijn om uit het buitenland te kopen maar best neem je een verkoper met veel positieve feedback. de prijzen zijn meestal goedkoper dan hier in de winkels.

ik hoop dat ik u heb kunnen helpen

groeten bart

Comment

• als je een R van scania wil doen , neem dan toch nen R500 é

Comment

• vraagje om maquette te maken 1/43

hoi,
                                      is er iemand die weet waar ik adressen en datums kan vinden van miniatuurbeurzen?
                                      Mijn belangstelling gaat vooral uit naar rallymodellen 1/43 en 1/18

zou een maquette willen maken van een rallycentrum 1/43 en ben op zoek naar mannekes,
                                      straatlampjes,ondergrond enz.

heeft er iemand ideeen? altijd welkom!
                                      groetjes

Comment

• hallo dodge, kijk eens op www.armand-modelcars.nl
                                        dat is ene zeer interessante winkel in sittart. (limburgs nederland)
                                        heb daar ook al verschillende zaken gekocht en is redelijk met zijn prijzen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door voske Bekijk Berichten
                                          hoi,
                                          is er iemand die weet waar ik adressen en datums kan vinden van miniatuurbeurzen?
                                          Mijn belangstelling gaat vooral uit naar rallymodellen 1/43 en 1/18

zou een maquette willen maken van een rallycentrum 1/43 en ben op zoek naar mannekes,
                                          straatlampjes,ondergrond enz.

heeft er iemand ideeen? altijd welkom!
                                          groetjes
                                          NAMAC miniatuur beurs in Houten(Nederland) de volgende beurs is in Januari dacht ik

Comment

Working...
                                          X