Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
hallo iedereen, ik heb die bmw 2002 van niki lauda voorlopig toch gemaakt. als hij uitkomt kan ik hem nog een ander kleurtje geven . ik heb hem niet hetzelfde als de echte gemaakt; alpina 16'' velgen, recaro kuipzetels en decals op de achterkant. in de toekomst zal ik wel minder tijd hebben voor het ombouwen ( fulltime job ) ik heb nog een e36 staan en dan nog mijn 645ci die gevallen is en opnieuw moet worden gedaan.
hallo, @ jochen gt mooie m3 cabrio . en met echte alu velgen, deze ga ik in het vervolg ook plaatsen ik heb al een set m6 velgen liggen voor de e36 en er komt een bodykit op van een nissan silvia extreme tuner 1:24. dit vraagt wel enkele aanpassingen.
hallo, even een paar foto's posten van mijn bmw e36 coupe. hij is lang nog niet af maar wil toch laten zien dat ik volop bezig ben. heb nu veel minder tijd dus deze zal nog enkele weken werk nodig hebben vooraleer hij af zal zijn . heb deze week nog m3 spiegels besteld, hij is wel erg extreem maar dit waren de laatste onderdelen die ik nog had liggen . nu ben ik aant sparen voor een echte bmw .
Weet iemand toevallig waar ik alle schaalmodellen auto's, eventueel vrachtwagens (Scania) kan kopen? Bestellen? Een Scania vrachtwagen of de Nissan Navara Pickup, vorige model.
Zo eentje zou de max zijn!
Of deze.
Mag eventueel via internet. Die Navara als het nog kan in bordeaux. Met bullbaren op de front, mistlichten op een bullbar in den bak, zou moeten lukken dat dat te vinden is.
Alvast bedankt!
hallo, @ dodge: ik koop de meeste schaalmodellen op ebay.be. als je speelgoed en modelbouw kiest, dan europeese unie en trefwoord scania of nissan dan krijg je veel verschillende modellen in alle groten. je moet niet bang zijn om uit het buitenland te kopen maar best neem je een verkoper met veel positieve feedback. de prijzen zijn meestal goedkoper dan hier in de winkels.
hoi,
is er iemand die weet waar ik adressen en datums kan vinden van miniatuurbeurzen?
Mijn belangstelling gaat vooral uit naar rallymodellen 1/43 en 1/18
zou een maquette willen maken van een rallycentrum 1/43 en ben op zoek naar mannekes,
straatlampjes,ondergrond enz.
hallo dodge, kijk eens op www.armand-modelcars.nl
dat is ene zeer interessante winkel in sittart. (limburgs nederland)
heb daar ook al verschillende zaken gekocht en is redelijk met zijn prijzen
hoi,
is er iemand die weet waar ik adressen en datums kan vinden van miniatuurbeurzen?
Mijn belangstelling gaat vooral uit naar rallymodellen 1/43 en 1/18
zou een maquette willen maken van een rallycentrum 1/43 en ben op zoek naar mannekes,
straatlampjes,ondergrond enz.
heeft er iemand ideeen? altijd welkom!
groetjes
NAMAC miniatuur beurs in Houten(Nederland) de volgende beurs is in Januari dacht ik
Comment