Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ben dus opnieuw begonnen onder de teamnaam SCRT.
Heb direct een supertalent kunnen kopen voor 500 000€, een jongeman van 17 met een overal score van bijna 50!
Ik rij toch al terug in de punten...
Volgend seizoen ga ik resoluut voor de titel...
Heb nu een wagen die 40 is op elk onderdeel, en een rijder van maar 50 overall, en rij toch 9e tijd in kwali, en sta 10e in competitie
Volgend seizoen komt er een rijder van 60 ofzo...(of hopen dat deze wat verder evolueert)
Hopelijk stabiliseert het banksaldo wat, want de laatste tijd maak ik constant meer dan 200.000€ verlies per wedstrijdronde (buiten de keren dat ik sponsorcontracten teken)
Minder nieuws is dat ik ferm veel belastingen moet betalen
Ik zit nu al aan 438777€ belastingen op het einde van het seizoen. Ik heb nu een teamwaarde van 13.596.943€ terwijl het belastingvrije bedrag 12.000.000€ is. Hopelijk loopt dat niet teveel meer op.
Kheb ook bijna 2 seizoentjes in klasse 4 achter de rug. Volgend seizoen ga ik zeker voor promotie naar klasse 3.
Het moet zeker lukken nu, mijn wagen heeft overal 37 nu en ik heb een echt toprijder, stats:
ID nr Naam Overall Snelheid Durf Tactiek Moraal Ervaring Leeftijd Wins Races
183226 Moritz Hupkens 87 81 80 87 99 90 23 1 53
Gisteren nog een superpitmanager gekocht voor volgend seizoen goed te starten:
ID nr Naam Overall Snelheid Organisatie Tactiek Moraal Ervaring Leeftijd
8762 Jorit Delbol 96 97 97 98 99 93 34
Ik zit nu in klasse 5 en sta 5de in het klassement.
Heb wel nog geen races kunnen winnen.
Als jullie kwalificeren, met hoeveel benzine start je dan gemiddeld? Ik ga meestal voor een 2 stops strategie...
Ik zit nu in klasse 5 en sta 5de in het klassement.
Heb wel nog geen races kunnen winnen.
Als jullie kwalificeren, met hoeveel benzine start je dan gemiddeld? Ik ga meestal voor een 2 stops strategie...
Hangt bij mij vooral af van de duur van de pitstop. Maar krij meestal ook op een 2stop.
Komende race echter een 1 stop. Kheb me dan ook gekwalificieerd met 100l.
Kheb ook bijna 2 seizoentjes in klasse 4 achter de rug. Volgend seizoen ga ik zeker voor promotie naar klasse 3.
Het moet zeker lukken nu, mijn wagen heeft overal 37 nu en ik heb een echt toprijder, stats:
ID nr Naam Overall Snelheid Durf Tactiek Moraal Ervaring Leeftijd Wins Races
183226 Moritz Hupkens 87 81 80 87 99 90 23 1 53
Gisteren nog een superpitmanager gekocht voor volgend seizoen goed te starten:
ID nr Naam Overall Snelheid Organisatie Tactiek Moraal Ervaring Leeftijd
8762 Jorit Delbol 96 97 97 98 99 93 34
Met deze verbeteringen moet het zeker lukken nu.
Hoeveel heb jij wel niet betaald voor die pitmanager? Overall score van 96
Ik ga zo goed als zeker naar klasse 5 promoveren. M'n piloot van 17jaar heeft nu al een overall score van 61!
Ik zit nu in klasse 5 en sta 5de in het klassement.
Heb wel nog geen races kunnen winnen.
Als jullie kwalificeren, met hoeveel benzine start je dan gemiddeld? Ik ga meestal voor een 2 stops strategie...
Ik ga ook meestal voor een 2 stopper. Ik kwalificeer me quasi altijd met 70Ã 80l.(was in klasse 3)
Nu in klasse 6 is het echt wel chill als je klasse 3 gewoon bent, geen pitstops, geen bandenslijtage, geen pitmanager, maar 3 dingen af te stellen, geen speelgoedjes die je op de race kan verkopen, etc...
Dat merchandising gedoe loopt echt heel vlot nu. Ik heb een pitbabe met status 90 aangekocht en ze verkoopt elke race gemiddeld 3500 stuks van elk aritikel. Ik verkoop die artikkelen voor iets meer dan het dubbele van de aankoopprijs
Dat merchandising gedoe loopt echt heel vlot nu. Ik heb een pitbabe met status 90 aangekocht en ze verkoopt elke race gemiddeld 3500 stuks van elk aritikel. Ik verkoop die artikkelen voor iets meer dan het dubbele van de aankoopprijs
Doe wat van je verkoopprijs af en je zal zien, de mijne verkoopt tss de 5000 & 6000 stuks van elk artikel
Comment