Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 competitie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP
    Maar je verkoopt er wel meer merchandising door..
    ahzo.
    wist ik niet.
    is wel interessant.
    maar door "wie" wordt de merchandising gekocht?

Comment

Yeps. Hoeveel je verkoopt hangt af van je status, je pitbabe en de prijzen.

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
      cc

Comment

Yeps. Hoeveel je verkoopt hangt af van je status, je pitbabe en de prijzen.
        best wel interessant allemaal.
        vind het alleen spijtig dat het zolang duurt eer er een nieuwe wedstrijd wordt gereden.
        nu is het wachten tot woensdag om te zien wat men rijder er van af brengt.

Comment

Ik ben daar ook eens mee begonnen...
          Sta momenteel als 4de op de grid.

Comment

Moet ik nu wachten tot woensdag eer ik weer iets kan doen?

Comment

Jup, woensdag is bij mij ook de eerstvolgende race.Pfft, 't is verslavend, zo lang kan'k niet wachten ze.
              Nu al zevende op de startgrid...Achja, beter dan laatst.In het slechte geval komen er maar 2 rijders achter me.IK had iets teveel downforce gepakt, heb dat met 2 verminderd, denk dat ik nu een goede afstelling heb.

Comment

heb zojuist gekwalificeert, sta nu op een voorlopige vierde plaats
                "I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)

Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)

Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )

Comment

Ik kan jullie Dries Schneijderberg (overall 36, leeftijd 17, vraagprijs 299099€) wel aanraden. Ofwel Siard Hulsteijn ( overall 44, leeftijd 20, vraagprijs 499000€).
                  Heb vandaag een super talent bijgekregen! 17jaar, en al een overall score van 40!!

Comment

Ik zit momenteel in klasse 3...Heb dit seizoen zwaar geïnvesteerd in de auto, volgend seizoen dan de resultaten, meer cash en op naar klasse 2

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba
                      Ik zit momenteel in klasse 3...Heb dit seizoen zwaar geïnvesteerd in de auto, volgend seizoen dan de resultaten, meer cash en op naar klasse 2
                      Moest normaal dit seizoen ook in klasse 3 zitten, maar heb vorig seizoen immens veel pech gehad ( zeker 6-7 races uitgevallen!) Maar nu ben ik al zeker van promotie naar 3e klasse, met 100 punten!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dodgeboy
                        Jup, woensdag is bij mij ook de eerstvolgende race.Pfft, 't is verslavend, zo lang kan'k niet wachten ze.
                        Nu al zevende op de startgrid...Achja, beter dan laatst.In het slechte geval komen er maar 2 rijders achter me.IK had iets teveel downforce gepakt, heb dat met 2 verminderd, denk dat ik nu een goede afstelling heb.
                        vind ik ook te lang.
                        wil direkt weten wat men rijder rijdt.
                        heb me gekwalificeerd en stond toen 3de.
                        nu al terug gezakt naar negende plaats.
                        maar ik kan niet klagen voor m'n eerste kwalificatie.
                        m'n rijder is ook niet te slecht: Sieto Dijkshoorn 18 jaar en 37 Overall.
                        daarnaast heb ik nog een flutrijder.
                        ga deze zo snel mogelijk proberen te verkopen.
                        pfff nog wachten tot woensdag.

Comment

Ik ga eens zien om mijne wagen in orde te brengen en te kwalificeren voor de race van woensdag.
                          Ik hoop dat ik wat in de punten ga vallen, want dat geld gaat d'r echt wel rap door.
                          Last edited by knight-rider; 22/08/2005, 18:45.
                          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

ik had een talent,overal 47, verkocht voor 750000
                            nu heb ik 1.5miljoen, en ne coureur met overall 67

Comment

hoe kun je talenten krijgen, zo van die jeugd?
                              Ksta momenteel 2de gekwalificeerd en heb een rijder met 45 overall

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fille
                                hoe kun je talenten krijgen, zo van die jeugd?
                                Ksta momenteel 2de gekwalificeerd en heb een rijder met 45 overall
                                Kantoor > Jeugdteam

Elke week worden er nieuwe coureurs "uitgedeeld". Als je investeert maak je kans om er een te krijgen.

cc

Comment

Kantoor > Jeugdteam

Elke week worden er nieuwe coureurs "uitgedeeld". Als je investeert maak je kans om er een te krijgen.
                                  dus bv, weekendsessie enz. ?

Comment

Ja.

cc

Comment

okido, is in orde
                                      tis nu up-to-date

Ik denk dat ik een koopje heb gevonden 42 overall voor maar 240.000

Comment

Alé 't is weer gedaan, nu afwachten wat het woensdag tijdens de race gaat worden.
                                        Momenteel sta ik in zevende startpositie. 't is te hopen dat dat niet veel slechter meer word.
                                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Ben er ook eens mee begonnen.
                                          Heb een 6de plaats kunnen bemachtigen voor de woensdag, ben eens benieuwd
                                          Mijn team heet trouwens RenaultSpeedRacing

Comment

Working...
                                          X