Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Yeps. Hoeveel je verkoopt hangt af van je status, je pitbabe en de prijzen.
best wel interessant allemaal.
vind het alleen spijtig dat het zolang duurt eer er een nieuwe wedstrijd wordt gereden.
nu is het wachten tot woensdag om te zien wat men rijder er van af brengt.
Jup, woensdag is bij mij ook de eerstvolgende race.Pfft, 't is verslavend, zo lang kan'k niet wachten ze.
Nu al zevende op de startgrid...Achja, beter dan laatst.In het slechte geval komen er maar 2 rijders achter me.IK had iets teveel downforce gepakt, heb dat met 2 verminderd, denk dat ik nu een goede afstelling heb.
Ik kan jullie Dries Schneijderberg (overall 36, leeftijd 17, vraagprijs 299099€) wel aanraden. Ofwel Siard Hulsteijn ( overall 44, leeftijd 20, vraagprijs 499000€).
Heb vandaag een super talent bijgekregen! 17jaar, en al een overall score van 40!!
Ik zit momenteel in klasse 3...Heb dit seizoen zwaar geïnvesteerd in de auto, volgend seizoen dan de resultaten, meer cash en op naar klasse 2
Moest normaal dit seizoen ook in klasse 3 zitten, maar heb vorig seizoen immens veel pech gehad ( zeker 6-7 races uitgevallen!) Maar nu ben ik al zeker van promotie naar 3e klasse, met 100 punten!
Jup, woensdag is bij mij ook de eerstvolgende race.Pfft, 't is verslavend, zo lang kan'k niet wachten ze.
Nu al zevende op de startgrid...Achja, beter dan laatst.In het slechte geval komen er maar 2 rijders achter me.IK had iets teveel downforce gepakt, heb dat met 2 verminderd, denk dat ik nu een goede afstelling heb.
vind ik ook te lang.
wil direkt weten wat men rijder rijdt.
heb me gekwalificeerd en stond toen 3de.
nu al terug gezakt naar negende plaats.
maar ik kan niet klagen voor m'n eerste kwalificatie.
m'n rijder is ook niet te slecht: Sieto Dijkshoorn 18 jaar en 37 Overall.
daarnaast heb ik nog een flutrijder.
ga deze zo snel mogelijk proberen te verkopen.
pfff nog wachten tot woensdag.
Ik ga eens zien om mijne wagen in orde te brengen en te kwalificeren voor de race van woensdag.
Ik hoop dat ik wat in de punten ga vallen, want dat geld gaat d'r echt wel rap door.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment