Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ik heb me bij de eerste 2 kwalificaties op pole gezet en ook allebei de races gewonnen, ook de 3de race sta ik nu weer op pole met ruim 2 seconden voorsprong op 2de...
Weer een goede race voor mij, 12de (denk ik) gestart en weeral in de punten gefinisht, deze keer een 7de plaats.
Als het zo voort gaat, kan ik binnenkort de auto nog eens upgraden.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Tot nu toe 2/2! Sta nu 3'es of 4'es in de kwalificatie. De andere mannen uit m'n groep zullen wss heeeeel licht starten want anders kan het niet dat ze 2seconden sneller zijn als ik.
ik speel het spel al meer dan een jaar maar ben 7 weken geleden overnieuw begonnen en zit nu pas in klasse 5, ik doe het aardig,, iedere race in de punten. vandaag weer 4e geworden en als 11e gestart..
Mijn naam daar is Team-Mustang misschien kent iemand mij van vorige keer of zit nu bij mij in klasse 5
Heb nu 11pntn van de laatste 2 races (eerste 3 heb ik niet vol voor gegaan)
Aangezien je op dit moment 15pntn moet hebben om te promoveren (nr 300 heeft er 15) zie ik het positief in voor dit seizoen.
Hoewel ik aan het twijfelen ben om me terug te trekken, om dan volgend seizoen genadeloos toe te slaan, waardoor ik in klasse 3 binnenkom met een serieus budget.
Waar valt het meest te verdienen? want ik blijf liever een seizoen langer in 4 dan naar 3 te gaan en failliet te gaan.
De mijnen is gisteren uitgevallen
Sta op een gedeelde eerste plaats in m'n groep. Kheb al 2 races gewonnen en 1 race tweedes. Promotie naar klasse 4 is quasi zeker voor mij.
Gisteren weer gewonnen , 3 van de 4 races gewonnen en 1 keer 8ste omdat ik een volledig foute afstelling had
Sta nu eerste met 31 punten, en 60ste van heel de klasse
Nu proberen werk maken van mijn 1ste pole want die komt maar niet, je hebt altijd van die kiekes die met 15 liter kwalificeren en in de race worden ze laatste
Gisteren weer gewonnen , 3 van de 4 races gewonnen en 1 keer 8ste omdat ik een volledig foute afstelling had
Sta nu eerste met 31 punten, en 60ste van heel de klasse
Nu proberen werk maken van mijn 1ste pole want die komt maar niet, je hebt altijd van die kiekes die met 15 liter kwalificeren en in de race worden ze laatste
Comment