Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 competitie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik heb altijd al gekwalificeerd met "ogen dicht en gaan"
    BMW = Freude Am Fahren

Comment

• gecrasht maar wel 2de bij kwalificatie voor next race

Comment

• ik heb me bij de eerste 2 kwalificaties op pole gezet en ook allebei de races gewonnen, ook de 3de race sta ik nu weer op pole met ruim 2 seconden voorsprong op 2de...

Comment

• 16de gestart, 7de geëindigd met een 1-stopper en de slechtste auto van de reeks

Nu sta ik wel serieus in de schulden

Comment

• Weer een goede race voor mij, 12de (denk ik) gestart en weeral in de punten gefinisht, deze keer een 7de plaats.
            Als het zo voort gaat, kan ik binnenkort de auto nog eens upgraden.
            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Bij mij verloopt het seizoen ook perfect.

Tot nu toe 2/2! Sta nu 3'es of 4'es in de kwalificatie. De andere mannen uit m'n groep zullen wss heeeeel licht starten want anders kan het niet dat ze 2seconden sneller zijn als ik.

Comment

• deze keer viel ook weer reuze mee voor mij
                kwas 1ste gestart en 2de geeindigd.
                dus in totaal 28 punten op 3 races.

Hopelijk kan ik dan volgende keer de stap maken naar klasse 3

Comment

• Jippie, eindelijk pntn.

3e plaats.

Comment

• ik speel het spel al meer dan een jaar maar ben 7 weken geleden overnieuw begonnen en zit nu pas in klasse 5, ik doe het aardig,, iedere race in de punten. vandaag weer 4e geworden en als 11e gestart..

Mijn naam daar is Team-Mustang misschien kent iemand mij van vorige keer of zit nu bij mij in klasse 5

Comment

• vandaag lekker weer in de punten:

Je hebt 4 punten behaald en 40.000 euro verdiend door je 5e plek bij de laatste race.

ik heb niet de beste wagen van de top 5 van de groep maar sta nu wel 3e,, ik denk dat ik voordeel heb aan mijn ervaring met pitstops

als ik zo doorga word mijn rookie coureur vanzelf een goede,, hij is in 14 race 12 punten algemeen gestegen en heeft 1 race gewonnen

Comment

• Een zekere 6de plaats uit handen gegeven doordat ik te weinig benzine ingesteld had

Zal me niet meer gebeuren, maar ik steven wel op het faillisement af.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be
                          Een zekere 6de plaats uit handen gegeven doordat ik te weinig benzine ingesteld had

Zal me niet meer gebeuren, maar ik steven wel op het faillisement af.

Ik, on the other hand heb gelijk geld 'teveel' maar heb de voorbije 2 seizoenen nog geen enkel punt kunnen pakken...

Auto upgraden is enige wat ik kan doen... (en da gaat traag )

Comment

• Heb nu 11pntn van de laatste 2 races (eerste 3 heb ik niet vol voor gegaan)

Aangezien je op dit moment 15pntn moet hebben om te promoveren (nr 300 heeft er 15) zie ik het positief in voor dit seizoen.

Hoewel ik aan het twijfelen ben om me terug te trekken, om dan volgend seizoen genadeloos toe te slaan, waardoor ik in klasse 3 binnenkom met een serieus budget.

Waar valt het meest te verdienen? want ik blijf liever een seizoen langer in 4 dan naar 3 te gaan en failliet te gaan.

Comment

• De mijnen is gisteren uitgevallen
                              Sta op een gedeelde eerste plaats in m'n groep. Kheb al 2 races gewonnen en 1 race tweedes. Promotie naar klasse 4 is quasi zeker voor mij.

Comment

• yes, weeral 2de
                                Ksta momenteel nog altijd 1ste met 2 punten voorsprong op de 2de
                                Wat me wel opviel is bijzonder véél uitvallers, 11 maar liefst :S
                                tziet er goed uit voor mij

Comment

• Gisteren weer gewonnen , 3 van de 4 races gewonnen en 1 keer 8ste omdat ik een volledig foute afstelling had

Sta nu eerste met 31 punten, en 60ste van heel de klasse

Nu proberen werk maken van mijn 1ste pole want die komt maar niet, je hebt altijd van die kiekes die met 15 liter kwalificeren en in de race worden ze laatste

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy
                                    Gisteren weer gewonnen , 3 van de 4 races gewonnen en 1 keer 8ste omdat ik een volledig foute afstelling had

Sta nu eerste met 31 punten, en 60ste van heel de klasse

Nu proberen werk maken van mijn 1ste pole want die komt maar niet, je hebt altijd van die kiekes die met 15 liter kwalificeren en in de race worden ze laatste
                                    Minimum is toch 30 liter?

Comment

• jaja, 30 liter is het absolute minimum
                                      maar met 30 liter kwalificeren, dan heb je nog ongeveer 15 liter over, dus eerste 3 rondjes geven ze alles he

Ik kwalificeer meestal met 90 liter, dan hou ik nog 75 over...

Kheb me nu weer 1ste gezet op startgrid, men 4de pole al en al 36 punten.
                                      Tziet er goed uit

Comment

• weeral punten gescoort,, 11e gestart

Je hebt 4 punten behaald en 40.000 euro verdiend door je 5e plek bij de laatste race.

Comment

• Status 387, wat wil dat zeggen?

Sta momenteel 6e in de groep, en 349 algemeen, moet dus nog 49 plaatsen stijgen in 6 races, lukt wel

Comment

Working...
                                          X