Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 competitie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• iemand goesting om mij te helpen en mijn coureur te kopen, ik moet voor woensdag positief staan anders "dag team"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven
      iemand goesting om mij te helpen en mijn coureur te kopen, ik moet voor woensdag positief staan anders "dag team"
      Sorry, no can do. Ksta er nu zelf heel goed voor en ga geen onnodige zotte kosten doen. Kweet maar al te goed hoe goed je u geld in volgende klasses (vanaf klasse 3 het meest) nodig hebt.

Comment

• eigenlijk mijn fout, ik had een 2de coureur gekocht om die daarna voor dubbelprijs te verkopen, maar ik had niet verwacht dat ik de min zou blijven, volgende week zou ik dan dik 1miljoen hebben. maar ja we zullen zien

Comment

• Baaah, stresssssss!!!!

Nog 1 race.
          eerste 300 promoveren
          Ik sta op nr 301

Comment

• lol

Ik heb nog eens punten kunnen pakken in klasse 3: 6de geworden na 10de gestart te zijn. Even 2de gereden door mijn strategie.

Nu is het heel langzaam mijn wagen ontwikkelen en hopelijk binnen 2 seizoenen naar klasse 2.

Comment

• met de nieuwe coureur gaat het geweldig, de kwalificatie is altijd top 3 of top 5
              alleen in de race is het wat minder, zondag is hij ook nog eens gecrasht omdat hij vol risico reed
              maar financieel gaat het weer goed!

Comment

• dees seizoen gaat alles heel vlot, ksta maar 2 punten achter op de 1ste en de 3de staat 14 punten achter op me
                Financieel gaat het alsmaar beter en beter, want auto is volledig to the max...
                Up naar klasse 3

Comment

• Net gepromoveerd naar Klasse 4! Tgaat heel goed. Tot nu toe geen enkele klasse 2 keer moeten doen
                  Nu zal het wel wat minder zijn, er zijn een paar bissers bij die 5 sec/ronde sneller zijn.

Heb me ook weer een pitmanager gekocht, leeftijd 31, overall 49 denk ik. Kostprijs 300000, z'n waarde is 296000. Dus een mooi koopje gedaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stevy
                    Net gepromoveerd naar Klasse 4! Tgaat heel goed. Tot nu toe geen enkele klasse 2 keer moeten doen
                    Nu zal het wel wat minder zijn, er zijn een paar bissers bij die 5 sec/ronde sneller zijn.

Heb me ook weer een pitmanager gekocht, leeftijd 31, overall 49 denk ik. Kostprijs 300000, z'n waarde is 296000. Dus een mooi koopje gedaan.

Mijn pitmanager is 29 peisk en overall 81

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bt.
                      Mijn pitmanager is 29 peisk en overall 81
                      Tgoh ja, ik heb gewoon op overal score gezocht en dan den jongsten gekozen met de beste overal die betaalbaar was, en twas den diene.

Hoeveel eje daar dan wel niet voor betaald als ik vragen mag?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stevy
                        Tgoh ja, ik heb gewoon op overal score gezocht en dan den jongsten gekozen met de beste overal die betaalbaar was, en twas den diene.

Hoeveel eje daar dan wel niet voor betaald als ik vragen mag?

Weet'k nie meer, heb'm nu al een tijdje, wrs wel genoeg maar ik had al een redelijk goeie die'k voor quasi het maximum heb verkocht en zodoende moest'k eigenlijk weinig opleggen

Nu train ik hem iedere keer lang, en kwas daarnet mis, ie is 28j en overall 83

Comment

• Ik ben naar Klasse 3 gepromoveerd
                          en eigenlijk toch wel een beetje naar mijn zin.

Khad liever nog een seizoen gebist om zo toch beter financieel voor de dag te komen...

maarja, we doen ons best he

Comment

• Zit ook in klasse 3.

Ben benieuwd...

Comment

• Klasse 4

Comment

• Ook gepromoveerd naar klasse 3, iemand tips over die nieuwigheden?

Comment

• allez niemand die wat kwijt wil over F1?

Comment

• Pff, mij steekt het wat tegen die klasse 3, ik kom van top in klasse 4 en hier moet ik weer krabben voor mee te kunnen + ik zit alle keren in geldnood.

Comment

• bij mij steekt het ook tegen in klasse 3
                                      ik heb nog maar 1 punt
                                      en kzit altijd maar rond de 100.000 boven +
                                      kprobeer af en toe een upgrade te doen

Comment

• dit seizoen kan ik ook niet mee in 5. allemaal zittenblijvers met betere auto's.
                                        maar volgend seizoen ga ik mijn slag slaan. nu win ik veel plaatsen door mijn strategie. ik heb nu 800.000€ cash, upgrade elke ronde mijn auto kheb een coureur van 84 overall en nog 2 talentjes. behoorlijk goed peins ik

Comment

• Ja, ik probeer alle keren up te graden, tot hiertoe altijd gelukt maar tzal gedaan zijn nu. Het begint pakken geld te kosten.

Comment

Working...
                                          X