iemand goesting om mij te helpen en mijn coureur te kopen, ik moet voor woensdag positief staan anders "dag team"
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 competitie
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleveniemand goesting om mij te helpen en mijn coureur te kopen, ik moet voor woensdag positief staan anders "dag team"
Comment
-
Net gepromoveerd naar Klasse 4! Tgaat heel goed. Tot nu toe geen enkele klasse 2 keer moeten doen
Nu zal het wel wat minder zijn, er zijn een paar bissers bij die 5 sec/ronde sneller zijn.
Heb me ook weer een pitmanager gekocht, leeftijd 31, overall 49 denk ik. Kostprijs 300000, z'n waarde is 296000. Dus een mooi koopje gedaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door StevyNet gepromoveerd naar Klasse 4! Tgaat heel goed. Tot nu toe geen enkele klasse 2 keer moeten doen
Nu zal het wel wat minder zijn, er zijn een paar bissers bij die 5 sec/ronde sneller zijn.
Heb me ook weer een pitmanager gekocht, leeftijd 31, overall 49 denk ik. Kostprijs 300000, z'n waarde is 296000. Dus een mooi koopje gedaan.
Mijn pitmanager is 29 peisk en overall 81
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bt.Mijn pitmanager is 29 peisk en overall 81
Hoeveel eje daar dan wel niet voor betaald als ik vragen mag?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door StevyTgoh ja, ik heb gewoon op overal score gezocht en dan den jongsten gekozen met de beste overal die betaalbaar was, en twas den diene.
Hoeveel eje daar dan wel niet voor betaald als ik vragen mag?
Weet'k nie meer, heb'm nu al een tijdje, wrs wel genoeg maar ik had al een redelijk goeie die'k voor quasi het maximum heb verkocht en zodoende moest'k eigenlijk weinig opleggen
Nu train ik hem iedere keer lang, en kwas daarnet mis, ie is 28j en overall 83
Comment
-
dit seizoen kan ik ook niet mee in 5. allemaal zittenblijvers met betere auto's.
maar volgend seizoen ga ik mijn slag slaan. nu win ik veel plaatsen door mijn strategie. ik heb nu 800.000€ cash, upgrade elke ronde mijn auto kheb een coureur van 84 overall en nog 2 talentjes. behoorlijk goed peins ik
Comment
Comment