Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 competitie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

'K heb een nieuwe coureur aangeworven, véél beter dan de vorige.
    'K sta voorlopige op de 2de startplaats, op 10 duizendsten van de pole.
    En de polesitter was vorige race érg dominant, dus ik denk dat ik nu een goede startplaats zal hebben.

Comment

Tegen het einde van het seizoen zal mijn auto op z'n maximum ontwikkeld zijn (in klasse 3 = 50 ). Dat betekent dat ik volgend jaar zwaar geld zal verdienen, want zonder dikkenek, ik win nogal makkelijk (23 overwinningen). Het geld zal ik nodig hebben, want kassasaldo is € 354.758, terwijl de belastingen alleen al € 901.213 kosten...

Met andere woorden: nog 2 (!) seizoenen zwaar geld verdienen, en dan op naar klasse 2

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba
        Tegen het einde van het seizoen zal mijn auto op z'n maximum ontwikkeld zijn (in klasse 3 = 50 ). Dat betekent dat ik volgend jaar zwaar geld zal verdienen, want zonder dikkenek, ik win nogal makkelijk (23 overwinningen). Het geld zal ik nodig hebben, want kassasaldo is € 354.758, terwijl de belastingen alleen al € 901.213 kosten...

Met andere woorden: nog 2 (!) seizoenen zwaar geld verdienen, en dan op naar klasse 2
        De belastingen dalen nog na de autocorrectie.

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
        cc

Comment

Gisteren mij eerste race gereden: 6 gestart en slechts 10 geïndigd

Comment

Jammer genoeg uitgevallen vandaag! Voor het eerst dit seizoen geen score! Lag mooi op kop, met 10seconden voorsprong!
            In het algemeen klassement van klasse 4 teruggevallen van de derde naar de elfde plek . Maar promotie naar 3e klasse is al een tijdje een feit!

Comment

Weer een goeie wedstrijd gereden vandaag.
              Ben van op de 7de plaats vertrokken, en ben 5de geworden.
              In het totaal 7 punten gehaald op 3 wedstrijden. Toch een goed begin.
              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Damn, mijn rijder is niet aangekomen
                de optie 'Ogen dicht en gaan' is blijkbaar niet de beste strategie

Comment

First time, 6e geworden, me quite happy!!

Comment

2de gestart en 2de geindigd, dat in mijn tweede race.Daardoor sta ik nu op P5 in het klassement.

Comment

8e in de 2e race...maar mijn rijder doet het blijkbaar niet zo best (beetje risico ingesteld):

25 Sem Haasbroek (Livestof) neemt veel risico en vloog er bijna uit.
                      29 De coureur van Livestof kon nog net de bocht halen.

Achja...eerste punt binnen!

Comment

Ik zit in klasse 6 groep 138 voor seizoen 18 heb ik juist op de site gezien!
                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Ik klasse 6 groep 141, het is de bedoeling zo laag mogelijk te geraken ofwat? En dat doe je dan door te winnen zeker?

Comment

Klasse 6 groep 10 seizoen 18

Comment

kan dat zijn dat steeds al mijn merchandising verkocht is?
                              "I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)

Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)

Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )

Comment

Ik zit in klasse 3, groep 3

Net gekwalificeerd en sta derde (met 60 liter gekwalificeerd + normale banden)

Edit: ondertussen al vierde
                                Last edited by zwoemba; 29/08/2005, 10:39.

Comment

Ik zit ook net in klasse 3! Groep 36. Sta momenteel 2e gekwalificeerd met een tijd van 1:49:976! Ben al bijna geruineerd door al die gebouwen en kraampjes enzo!

Comment

Klasse 4 groep 51. Ik heb een van de zwakste wagens van de groep, dat wordt vechten voor een paar puntjes..

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                                    cc

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP
                                      Klasse 4 groep 51. Ik heb een van de zwakste wagens van de groep, dat wordt vechten voor een paar puntjes..
                                      Doe zoals ik, niet alles om elk jaar te promoveren. Maar ontwikkel u auto, piloot, teammanager dit seizoen goed, zodat je er volgend seizoen de vruchten van kan plukken! Ik heb het vorige seizoen 10 van de 12 races gewonnen, en 1keer tweedes! Investeer ook in de jeugd! Zal u later zeker van pas komen! Moest ik dat niet gedaan hebben stond ik nu zwaar in het rood!

Comment

kheb nu 2 coureurs allebei me een overall van 35.
                                        de eerste chen theune, komt vrij binnen een week, als er iemand interesse in heeft
                                        "I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)

Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)

Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dodgeboy
                                          2de gestart en 2de geindigd, dat in mijn tweede race.Daardoor sta ik nu op P5 in het klassement.

en je bent pas begonne
                                          proficiat

Comment

Working...
                                          X