Oorspronkelijk geplaatst door Dodgeboy
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 competitie
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DodgeboyIk derde.
Maar euh, bij sommigen staat er "rijdt zelf". Hoe kan je dat doen ?
Ik sta momenteel eerste, diegene die van de pole vertrokken is ligt eruit (te veel risico).
Maar het is nog spannen met die dat op de 2de plaats rijd.
In de tweede ronde was ik ineens 3de, maar toch terug op de tweede plaats gekomen, en momenteel dus eerste!
(maar in het verslag ben ik tot nu toe nog steeds niet vernoemd)
Van op de 6de plaats staan ze al op 1 ronde. ('t is precies niet veel soeps)Last edited by knight-rider; 31/08/2005, 20:25.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door woutebheb net gezien dat sommige opties niet werken door de wedstrijd in klasse 6. Is dit normaal zelfs al zit ik sinds dit seizoen in klasse 5? Morgen mijn eerste race van het seizoen zal wss van de 17de plaats starten .
MAar er staat bij wanneer ze terug beschikbaar worden.
Comment
-
Yes, ik ben eerste geworden!
Vanaf de 4de plaats staan ze al allemaal op 1 ronde.
En d'r is er blijkbaar eene van de groep het afgebold tijdens de race, want we zijn nu ineens maar met 19 ipv 20?Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Comment
-
ben 6de geworden, had beter niet 'veel risico' aangeduidt"I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)
Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)
Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DodgeboyJa, sommige opties werken voor en na de race tijdelijk niet.
MAar er staat bij wanneer ze terug beschikbaar worden.BMW = Freude Am Fahren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door woutebook wanneer ik in een andere klasse zit dan degene die aan het racen is?
Zou te meken hebben met de belasting van de servers heb ik ergens op hun forum gelezen.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
-
Het nieuwe seizoen belooft een degelijk seizoen te worden voor mij! Nu alle deelnemers zich gequalificeerd hebben blijk ik op een mooie 6e positie te staan, binnen een seconde van de polesitter! Hopelijk ken ik tijdens de races niet veel pech! Het is ook niet zo dat ik licht start ofzo, want ik start meestel met tussen de 75 en 100l benzine, en ook nu is dit het geval! Ben benieuwd naar de race van vanavond!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiPIk sta 16e van de 19. De beste van mijn groep vorig seizoen staat nu ook maar 10e. Het verschil met de 8ste is ongeveer een seconde, hopelijk sta ik relatief zwaar..
Comment
-
Gisteren voor de tweede keer zesde geworden in 2 races, valt wel mee, hoewel m'n budget er bijna doorzit
Comment
-
Wat een veelbelovende eerste race van het seizoen moest worden is in de eerste bocht afgelopen in mineur! Khad voor een aanvallende startstrategie gekozen (gelijk inhalen denk ik), wat ik dus beter niet gedaan had. In de eerste bocht zat bibi al aan de zijkant! Gevolg: weinig inkomsten -> sta 70000 onder 0! Kzal de komende races wat zuinig moeten zijn met de ontwikkeling van m'n auto enzo! Momenteel is ie rond niveau 42!
Comment
Comment