Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 competitie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik start vandaag weer als tweede !
    Lange tijd zag het er naar uit dat ik de pole had, maar toen kwam er iemand die mijn tijd met een seconde vverbeterde !Iemand een verklaring ?Want aan minder competitieve deelnemers kan het niet liggen, degene die mij vorige keer naar huis reden staan achter me.

Comment

• en voor mijn eerste race start ik als ......... laatste

Comment

• Ik mag als 3e starten...
        Sta momenteel op plaats 534 in klasse 6

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dodgeboy
          Ik start vandaag weer als tweede !
          Lange tijd zag het er naar uit dat ik de pole had, maar toen kwam er iemand die mijn tijd met een seconde vverbeterde !Iemand een verklaring ?Want aan minder competitieve deelnemers kan het niet liggen, degene die mij vorige keer naar huis reden staan achter me.
          Ofwel is die veeeel sneller als u. Ofwel start hij zeer licht! Met 30l ofzo! Waarschijnlijk een combinatie van de twee. Ietsje sneller, maar toch tamelijk licht starten.

Vandaag start ik 7e! Ben iets van een 8tienden trager als de eerste! Kga een race zonder veel risico rijden. Finishen in de punten (en dus een premie!!) is al goed voor me. Heb het geld echt nodig!

Comment

• Ik sta op de pole, maar er heeft maar ene meer gereden dus was't gemakelijk hé.
            Ik denk dat de buit binnen is.k'ga om twaalfuur zien se wat mijn coereureke gaat doen.
            Ik rij met een beetje risico.
            Laten we hopen op een goede afloop.
            Nissan QQ driver.

Comment

• en ik ga hopen dat mijn coureurke het gaat overleven

Comment

• verdome de mijne is gestopt , lag aan de leiding.
                Ik ga de mijne moeten verkopen denk ik.
                Nissan QQ driver.

Comment

• ik ben in men eerste race 14de geeindigd en ben ook 14de gestart er waren geen uitvallers van de deelnemer , er ware 20 deelnemers
                  Klasse 6 , Groep 170

Comment

• 3e over de streep gekomen, eerste podium

Comment

• Was weer vanop de tweede plaats gestart, maar ben deze keer derde geworden.
                      Vorige keer gewonnen, maar dat was omdat die voor mij uitgevallen was. Als die erin blijft kan ik er niet van winnen.

Ik heb nu al 16 punten binnen, dat is waarschijnlijk al bijna genoeg om te promoveren naar 5de klasse.
                      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• M'n eerste punten in klasse 3 zijn binnen! Ben 7e geworden na een moeizame race!

Comment

• Punten, daar kan ik alleen maar van dromen.. Dertiende geworden deze keer, het verschil met de 8ste was wel kleiner.

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                          cc

Comment

• Ben van pole vertrokken en 2de geindigd

Comment

• Vorige keer 4de vertrokken, 3de geindigd.
                              Nu sta ik op pole, ruim 2 seconden sneller dan de rest !

Comment

Vorige keer 4de vertrokken, 3de geindigd.
                                Ik ben dit seizoen al 3 keer 2de vertrokken, 1ste, 3de en 2de geworden.
                                Deze keer spijtig genoeg wat slechter geweest bij de kwalificaties, ik sta momenteel derde.

We zijn ook nog maar met 8 man in de groep, dus altijd prijs
                                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• dan heb je veel geluk Knight-rider
                                  ik zit in een groep van 17

Comment

• Voor de moment zit ik in een van 9wagens.
                                    Maar er waren maar tweewagens gekwalificeert.
                                    nog effe en ik zit in klasse 5 denk ik.
                                    Nu zondag D-day.
                                    Nissan QQ driver.

Comment

Vorige keer 4de vertrokken, 3de geindigd.
                                      hoeveel overall heeft je coureur, want dat is echt onmogelijk in klasse 6 of je moet in een loser groep zitten

Comment

• Whie, ik start vanop de pole !
                                        Ruim een seconde sneller dan de kleppers !

Comment

• Ik heb de race's van zondag én vandaag gewonnen !
                                          Bonus is dat mijn grootste concurrent is uitgevallen, dus ik sta nu op de 1ste plaats met 11 punten voorsprong !

Comment

Working...
                                          X