Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 competitie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Dodgeboy
    Ik heb de race's van zondag én vandaag gewonnen !
    Bonus is dat mijn grootste concurrent is uitgevallen, dus ik sta nu op de 1ste plaats met 11 punten voorsprong !
    Amai goe bezig.
    Bij mij gaat het iets minder goed, ben vandaag weer derde geworden.
    En heb mijn eerste plaats in de groep moeten afstaan.

Maar het is nu wel saai, we zijn maar met 5 man meer in de groep sinds vandaag. Dus eigenlijk moet d'r niks gedaan worden om toch nog punten te pakken.
    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Ik heb me ook geregistreerd, maar ik moet tot 20u30 wachten tot ik iets zinnigs kan doen (piloot aantrekken en zo).

Iemand tips?

Comment

• ik was vandaag 3de vertrokken, en 3rde aangekomen

Stand groep: 108 klasse:6
        PositieTeamnaamPuntenTotaaltijd
        1delegegeaenster29 4'h 48:13.844
        2janvandam9 28 2'h 44:20.387
        3Fille 27 4'h 43:50.877

nipt dus

Comment

• Ik heb juist een 18-jarige piloot, overall 45 gekocht voor 400000€. Goed of niet?
          Iemand tips voor merchandising ed?
          En hoe lang duurt het om te ontwikkelen tegen "normaal" tempo?

Ik zit op dit moment in klasse6, groep 50.
          Last edited by ; 14/09/2005, 22:05.

Comment

• Weer gewonne, hattrick !

Comment

• weeral 'slechts' zesde...

Wat is er eigenlijk belangrijkst, een goede setup, een goede auto (veel ontwikkeling) of een goei piloot...?

En staan jullie dikwijls in het rood?
              Ik hou me altijd in voor ontwikkeling ed om niet onder 0 te gaan...?

Comment

• Eerste race en onmiddellijk 2de. Is dit wel normaal?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be
                  Eerste race en onmiddellijk 2de. Is dit wel normaal?

Maja, hij ebt een vreed goei coureur hé, had daar beter ook wat meer centen ingestoken vrees'k...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bt.
                    Maja, hij ebt een vreed goei coureur hé, had daar beter ook wat meer centen ingestoken vrees'k...
                    Oude coureur dumpen en nieuwe pakken.
                    Heb dat ook gedaan, en ik ben er heel tevreden over.

Comment

Oude coureur dumpen en nieuwe pakken.
                      Heb dat ook gedaan, en ik ben er heel tevreden over.
                      Dumpen, da's wel een redelijke aderlating imo...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bt.
                        Dumpen, da's wel een redelijke aderlating imo...
                        Hoeveel geld heb je nog ?

Comment

Hoeveel geld heb je nog ?
                          - 44.000

Comment

• Het verschilt ook naar gelang van de groep waar je in zit he.
                            In mijne groep zitten we nu al met 4 meer (jaja, je leest het goed vier )

Dit seizoen al altijd in de prijzen gereden, en dat met een matige tot slechte coureur van 31 jaar
                            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

• ook wel van circuit tot circuit blijkbaar. Op dit moment sta ik voorlaatste op de grid.

Ik vind soms de commentaar van de rijder nogal vaag zoals: "het kan beter".

Wat zijt ge daar dan mee

Comment

• Weer gewonnen vandaag, 4de keer op rij al !
                                En meer dan een seconde sneller als de rest !
                                Sta nu 1ste in het klassement met 19 punten voorsprong op de tweede.

In de top 1000 sta ik op de 79ste plaats met een totaal van 58 punten !

Comment

• Ben vandaag 7de geworden. Valt goed mee als je weet dat ik 14 ben gestart.

Ik vraag me alleen af hoe die merchandising werkt. Van alles 1000 opgekocht en helemaal uitverkocht

Comment

• Ik zit hier in een groep van 19, en ben nog nooit buiten de punten gefinished, maarja, wat zijt ge met 6e, 7e en 5e plaatsen, da betaalt uw rekening nie zenne...

Heb m'n beide coureurs nu gedumpt en een nieuwe, betere gekocht maar denk niet dat het dag en nacht verschil gaat maken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be
                                      Ben vandaag 7de geworden. Valt goed mee als je weet dat ik 14 ben gestart.

Ik vraag me alleen af hoe die merchandising werkt. Van alles 1000 opgekocht en helemaal uitverkocht
                                      1000 is dan ook heel weinig he, ik verkoop iedere race rond de 3000 stuks van alles!
                                      Ik koop om de zoveel wedstrijden een stock van 10000 stuks in van alles, de laatste keer zelfs 15000 stuks.
                                      Het is trouwens ook veel voordeliger om grotere voorraden ineens te kopen, want per aankoop, kleine of grote hoeveelheid betaal je steeds 3000 EUR leveringskosten.

Comment

Weer gewonnen vandaag, 4de keer op rij al !
                                        En meer dan een seconde sneller als de rest !
                                        Sta nu 1ste in het klassement met 19 punten voorsprong op de tweede.

In de top 1000 sta ik op de 79ste plaats met een totaal van 58 punten !
                                        Ik sta nu ook eerste bij mijne groep, we zijn wel nog maar met 3 man
                                        Heb nu 52 punten in totaal en sta 6 punten voor op de tweede en 16 punten op de derde.
                                        Ik sta nu 151ste in het totale klassement.

Comment

• Er begint bij mij ook betering in te komen, als ie niet uitvalt finish ik meestal rond de 4-5e plaats! Sta relatief weinig onder 0 momenteel, maar 67000, heb al eens 400000 onder 0 gestaan dit seizoen! Heb momenteel nog maar 13 punten, tamelijk veel uitgevallen!

Comment

Working...
                                          X