Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik zit tussen de 10 en de 15 euro met mijn prijzen en verkoop ook gemiddeld zo'n 3000 stuks van elk.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Ik zit tussen de 10 en de 15 euro met mijn prijzen en verkoop ook gemiddeld zo'n 3000 stuks van elk.
Net eens gekeken, kzit tussen de 22 en 28 euro voor m'n gewone merchandising! Tis natuurlijk ook zo dat hoelanger je meedoet (hoe hoger u status enzo) hoe meer je zal verkopen!
Heb zonet de knoop doorgehakt, maandag zet ik m'n vaste piloot, fried pepplinkhuizen te koop! Reden? Ik zie dit als de enige manier om m'n team verder te ontwikkelen. Momenteel kan ik niets upgraden ofzo omdat ik dan altijd mega veel onder 0 sta.
Een beetje info over fried:
Overall: 88
Snelheid: 87
Durf: 73
Tactiek: 89
Moraal: 93
Ervaring: 99
Leeftijd: 24
Wins: 16
Races: 75
Waarde: €879 300
Vraagprijs zal tussen het miljoen en anderhalf miljoen liggen.
Waarom deze piloot kopen?
Hij valt bijna nooit uit, tenzij de wagen kapot gaat. Is een zeer regelmatige, goede piloot die goeie feedback geeft! Ideaal dus voor in u team te hebben op weg naar de top. Het is met spijt in het hart dat ik hem verkoop, maar het kan nu eenmaal niet anders!
Heb zonet de knoop doorgehakt, maandag zet ik m'n vaste piloot, fried pepplinkhuizen te koop! Reden? Ik zie dit als de enige manier om m'n team verder te ontwikkelen. Momenteel kan ik niets upgraden ofzo omdat ik dan altijd mega veel onder 0 sta.
Een beetje info over fried:
Overall: 88
Snelheid: 87
Durf: 73
Tactiek: 89
Moraal: 93
Ervaring: 99
Leeftijd: 24
Wins: 16
Races: 75
Waarde: €879 300
Vraagprijs zal tussen het miljoen en anderhalf miljoen liggen.
Waarom deze piloot kopen?
Hij valt bijna nooit uit, tenzij de wagen kapot gaat. Is een zeer regelmatige, goede piloot die goeie feedback geeft! Ideaal dus voor in u team te hebben op weg naar de top. Het is met spijt in het hart dat ik hem verkoop, maar het kan nu eenmaal niet anders!
Wat gaat ge dan doen?
Of heb ge nog eenen andere?
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Ik heb nu ook een jeugdpiloot gekregen. Eentje van overall 39, leeftijd 17. Ik weet niet of hij zo goed is. Vorige keer bij de training heb ik hem 3 rondjes laten rijden met dezelfde setup als mijn toprijder en hij was een halve seconde trager. Er valt misschien iets van te maken...
Na een drietal uurtjes is Fried de deur uit. Toevallig niemand van tforum die hem gekocht heeft?
Net de eerste trainingen achter de rug met Marcus Cohen. Is al heel wat minder qua feedback, enkel iets over de voor- en achtervleugel. De rest mag ik zelf zien uit te pluizen...
Na een drietal uurtjes is Fried de deur uit. Toevallig niemand van tforum die hem gekocht heeft?
Net de eerste trainingen achter de rug met Marcus Cohen. Is al heel wat minder qua feedback, enkel iets over de voor- en achtervleugel. De rest mag ik zelf zien uit te pluizen...
Amai die is rap verkocht.
Ik heb sinds vorige week ook een andere in dienst genomen
Op papier heeft hij betere stats dan mijn oude, maar toch rijd hij slechter.
Mijn eerste race was onmiddelijk 2de. Daarna nooit meer in de buurt van het podium gekomen. Beste was 6de denk ik. Ik hoop dat ik niet opga. Gewoon nog even rijpen in klasse 6 en dan naar 5 gaan.
Mijn auto begint ook eindelijk wat beter te worden. Wat ik echter met mijn 2de piloot moet aanvangen weet ik niet. Hij is 17 jaar en heeft 39 overall en staat te koop tegen 250 000€ terwijl de andere piloten van zijn klasse (tussen 16 en 19 jaar, overall tussen 36-42) allemaal aan 300 000€ staan.
Mijn eerste race was onmiddelijk 2de. Daarna nooit meer in de buurt van het podium gekomen. Beste was 6de denk ik. Ik hoop dat ik niet opga. Gewoon nog even rijpen in klasse 6 en dan naar 5 gaan.
Mijn auto begint ook eindelijk wat beter te worden. Wat ik echter met mijn 2de piloot moet aanvangen weet ik niet. Hij is 17 jaar en heeft 39 overall en staat te koop tegen 250 000€ terwijl de andere piloten van zijn klasse (tussen 16 en 19 jaar, overall tussen 36-42) allemaal aan 300 000€ staan.
Zou je niet beter beginnen rijden met u piloot van 17j? 17 en al 39 overall is niet echt slecht te noemen. En aangezien je toch nog een seizoen in klasse 6 zal blijven kan u piloot ook meegroeien. En dan later, als je geld nodig hebt verkoop je die piloot voor grof geld en doe je weer hetzelfde, zo tot klasse 1.
Tis maar een ideetje he over hoe ik het zou doen, en doe!
Marcus is 9e gefinished daarnet, net buiten de punten! Ben eens benieuwd hoeveel u zal verbeterd zijn!
Ja mijn 1ste piloot is 18 en heeft 55. Zoveel verschil in leeftijd is dat dus niet en toch is hij een stuk beter. Nu die jonge is al verkocht voor 250000€.
Ja mijn 1ste piloot is 18 en heeft 55. Zoveel verschil in leeftijd is dat dus niet en toch is hij een stuk beter. Nu die jonge is al verkocht voor 250000€.
Dan zou ik inderdaad ook met die 18jarige verder doen!
Comment