Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 competitie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be
    Ben vandaag 7de geworden. Valt goed mee als je weet dat ik 14 ben gestart.

Ik vraag me alleen af hoe die merchandising werkt. Van alles 1000 opgekocht en helemaal uitverkocht
    Prijs en of hoeveelheid laten stijgen hé
    Ge kunt ook meer als 1000 kopen he Ik verkoop nu gem 3000 stuks van elk voor een prijs gemm in de 20€!

Comment

• Ik verkoop mijn caps aan 40, de rest aan 55. Ik verkoop er rond de 900.

En ik heb nog altijd geen punten, alhoewel ik de derde snelste totaaltijd in mijn groep heb.

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
      cc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stevy
        Prijs en of hoeveelheid laten stijgen hé
        Ge kunt ook meer als 1000 kopen he Ik verkoop nu gem 3000 stuks van elk voor een prijs gemm in de 20€!
        Ik zit tussen de 10 en de 15 euro met mijn prijzen en verkoop ook gemiddeld zo'n 3000 stuks van elk.
        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider
          Ik zit tussen de 10 en de 15 euro met mijn prijzen en verkoop ook gemiddeld zo'n 3000 stuks van elk.
          Net eens gekeken, kzit tussen de 22 en 28 euro voor m'n gewone merchandising! Tis natuurlijk ook zo dat hoelanger je meedoet (hoe hoger u status enzo) hoe meer je zal verkopen!

Comment

• Heb zonet de knoop doorgehakt, maandag zet ik m'n vaste piloot, fried pepplinkhuizen te koop! Reden? Ik zie dit als de enige manier om m'n team verder te ontwikkelen. Momenteel kan ik niets upgraden ofzo omdat ik dan altijd mega veel onder 0 sta.
            Een beetje info over fried:
            Overall: 88
            Snelheid: 87
            Durf: 73
            Tactiek: 89
            Moraal: 93
            Ervaring: 99
            Leeftijd: 24
            Wins: 16
            Races: 75
            Waarde: €879 300
            Vraagprijs zal tussen het miljoen en anderhalf miljoen liggen.
            Waarom deze piloot kopen?
            Hij valt bijna nooit uit, tenzij de wagen kapot gaat. Is een zeer regelmatige, goede piloot die goeie feedback geeft! Ideaal dus voor in u team te hebben op weg naar de top. Het is met spijt in het hart dat ik hem verkoop, maar het kan nu eenmaal niet anders!

Comment

Heb zonet de knoop doorgehakt, maandag zet ik m'n vaste piloot, fried pepplinkhuizen te koop! Reden? Ik zie dit als de enige manier om m'n team verder te ontwikkelen. Momenteel kan ik niets upgraden ofzo omdat ik dan altijd mega veel onder 0 sta.
              Een beetje info over fried:
              Overall: 88
              Snelheid: 87
              Durf: 73
              Tactiek: 89
              Moraal: 93
              Ervaring: 99
              Leeftijd: 24
              Wins: 16
              Races: 75
              Waarde: €879 300
              Vraagprijs zal tussen het miljoen en anderhalf miljoen liggen.
              Waarom deze piloot kopen?
              Hij valt bijna nooit uit, tenzij de wagen kapot gaat. Is een zeer regelmatige, goede piloot die goeie feedback geeft! Ideaal dus voor in u team te hebben op weg naar de top. Het is met spijt in het hart dat ik hem verkoop, maar het kan nu eenmaal niet anders!
              Wat gaat ge dan doen?
              Of heb ge nog eenen andere?
              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

• damn, de waarde van mijn rijder is nog maar 68 of zo
                Ben 3rde in men klassement

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider
                  Wat gaat ge dan doen?
                  Of heb ge nog eenen andere?
                  Heb nog twee andere
                  Enen van overall score 40 en enen van 35 ofzo, niet echt goede piloten maar toch.

Comment

• Ik heb nu ook een jeugdpiloot gekregen. Eentje van overall 39, leeftijd 17. Ik weet niet of hij zo goed is. Vorige keer bij de training heb ik hem 3 rondjes laten rijden met dezelfde setup als mijn toprijder en hij was een halve seconde trager. Er valt misschien iets van te maken...

Comment

• Fried staat zonet te koop voor 1.400.000€
                      Max vraagprijs was 189000€, dus m'n prijs is nog niet zo overdreven hoog hé?

Comment

• valt nog goe mee vind ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fille
                          valt nog goe mee vind ik
                          Waar wacht je nog op??

Comment

• Na een drietal uurtjes is Fried de deur uit. Toevallig niemand van tforum die hem gekocht heeft?
                            Net de eerste trainingen achter de rug met Marcus Cohen. Is al heel wat minder qua feedback, enkel iets over de voor- en achtervleugel. De rest mag ik zelf zien uit te pluizen...

Comment

Na een drietal uurtjes is Fried de deur uit. Toevallig niemand van tforum die hem gekocht heeft?
                              Net de eerste trainingen achter de rug met Marcus Cohen. Is al heel wat minder qua feedback, enkel iets over de voor- en achtervleugel. De rest mag ik zelf zien uit te pluizen...
                              Amai die is rap verkocht.
                              Ik heb sinds vorige week ook een andere in dienst genomen
                              Op papier heeft hij betere stats dan mijn oude, maar toch rijd hij slechter.

Comment

• Gisteren voor het eerst in +20 races op het podium gefinished s*** ik ben daar slecht in
                                BMW = Freude Am Fahren

Comment

• Mijn eerste race was onmiddelijk 2de. Daarna nooit meer in de buurt van het podium gekomen. Beste was 6de denk ik. Ik hoop dat ik niet opga. Gewoon nog even rijpen in klasse 6 en dan naar 5 gaan.
                                  Mijn auto begint ook eindelijk wat beter te worden. Wat ik echter met mijn 2de piloot moet aanvangen weet ik niet. Hij is 17 jaar en heeft 39 overall en staat te koop tegen 250 000€ terwijl de andere piloten van zijn klasse (tussen 16 en 19 jaar, overall tussen 36-42) allemaal aan 300 000€ staan.

Comment

• Ik had mijn tweede piloot ook te koop gezet, maar na een paar weken heb ik hem gedumpt. Dan heb je nog 70% van de waarde.
                                    BMW = Freude Am Fahren

Comment

Mijn eerste race was onmiddelijk 2de. Daarna nooit meer in de buurt van het podium gekomen. Beste was 6de denk ik. Ik hoop dat ik niet opga. Gewoon nog even rijpen in klasse 6 en dan naar 5 gaan.
                                      Mijn auto begint ook eindelijk wat beter te worden. Wat ik echter met mijn 2de piloot moet aanvangen weet ik niet. Hij is 17 jaar en heeft 39 overall en staat te koop tegen 250 000€ terwijl de andere piloten van zijn klasse (tussen 16 en 19 jaar, overall tussen 36-42) allemaal aan 300 000€ staan.
                                      Zou je niet beter beginnen rijden met u piloot van 17j? 17 en al 39 overall is niet echt slecht te noemen. En aangezien je toch nog een seizoen in klasse 6 zal blijven kan u piloot ook meegroeien. En dan later, als je geld nodig hebt verkoop je die piloot voor grof geld en doe je weer hetzelfde, zo tot klasse 1.
                                      Tis maar een ideetje he over hoe ik het zou doen, en doe!
                                      Marcus is 9e gefinished daarnet, net buiten de punten! Ben eens benieuwd hoeveel u zal verbeterd zijn!

Comment

• Ja mijn 1ste piloot is 18 en heeft 55. Zoveel verschil in leeftijd is dat dus niet en toch is hij een stuk beter. Nu die jonge is al verkocht voor 250000€.

Comment

Ja mijn 1ste piloot is 18 en heeft 55. Zoveel verschil in leeftijd is dat dus niet en toch is hij een stuk beter. Nu die jonge is al verkocht voor 250000€.
                                          Dan zou ik inderdaad ook met die 18jarige verder doen!

Comment

Working...
                                          X