Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 competitie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik rijd dus in klasse 6 groep 40.

Sta er momenteel 5de met 25 punten, we zijn wel met 20 rijders die steeds meedoen.

Mijn rijder is Moritz Hupkens heeft overall van 62.

Int begin van het seizoen zat ik vaak top 5, nu iets meer afgezakt. Ik denk iets te weinig geïnvesteerd in de wagen.
    Aan de rijder kan het niet liggen he.
    Kben dus nu bezig met alle keren de wagen aan het upgraden en het gaat al iets beter, vorige race terug 4de plek.

Kwalificatie voor zondag is terug iets minder, sta maar op 8ste plaats voor te vertrekken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Modena
      Kben dus nu bezig met alle keren de wagen aan het upgraden en het gaat al iets beter, vorige race terug 4de plek.
      Dat is toch iets wat ge elke keer moet doen he (de wagen upgraden), anders kan je geen goede resultaten behalen.
      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Vandaag mooi 3de geëindigd. Ook op de 3de plaats gestart. Mijn piloot heeft wel geen enkel foutje gemaakt. Grote verbetering dus t.o.v. vorige races.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be
          Vandaag mooi 3de geëindigd. Ook op de 3de plaats gestart. Mijn piloot heeft wel geen enkel foutje gemaakt. Grote verbetering dus t.o.v. vorige races.

Mijn race start maar om 17h denk ik. En ksta op een mooie laatste plaats
          MAAR de kloof is al veel kleiner buiten de vorige race (nu slechts 0,5sec, vorige race 1,5sec) en vorige race net buiten punten geeindigd!

Comment

• Ik kan nog niet zien wat ik vandaag gedaan heb.
            (door die fucking seizoensupdate)
            ik kon vadaag niet rechtstreeks volgen, en nadien kan je bij die laatste race niks zien! Bij vorige race staat namelijk nog het verslag van wedstrijd 11.
            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

• Ik denk dat ik naar klasse 5 ga.
              Was 82 ste na de vorige race zou me verbazen moest ik niet opgaan.
              Mijn vraag begin ik in klasse 5 weer van voorafaan?
              Nissan QQ driver.

Comment

• Seizoensupdate, betekend dat dat je doorgaat naar de volgende klasse ?
                Ik sta 47ste in de top 1000, heb sinds mijn vorige post nog steeds alles gewonnen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dodgeboy
                  Seizoensupdate, betekend dat dat je doorgaat naar de volgende klasse ?
                  Ik sta 47ste in de top 1000, heb sinds mijn vorige post nog steeds alles gewonnen.
                  seizoensupdate betekent dat er een nieuw seizoen begint, wanneer je in het afgelopen seizoen genoeg punten bij elkaar hebt gespaart ga je dan ook een klasse hoger.

@jurbe: de puntenstrijd begint terug vanaf 0 he, maar de wagen en coureur neem je gewoon mee zoals ze nu zijn.

Comment

• Ik heb 98 punten verzameld.IS dat genoeg ?
                    Als ik m'n wagen kan meenemen zoals hij nu is: Heel goed, hij is enorm betrouwbaar, fantastische coureur en ik eindig altijd met 30 seconden of meer voorsprong op de rest.

Comment

• Ik ga normaal ook naar klasse5: ik stond voor deze race op 920 en de 1000 beste van klasse6 gaan door. Ik heb daarenboven nog 6 extra punten door mijn 3de plaats van vandaag.

Echt klaar ben ik er nochtans nog niet voor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be
                        Ik ga normaal ook naar klasse5: ik stond voor deze race op 920 en de 1000 beste van klasse6 gaan door. Ik heb daarenboven nog 6 extra punten door mijn 3de plaats van vandaag.

Echt klaar ben ik er nochtans nog niet voor.
                        De 1400 beste gaan door naar 5de klasse!
                        Ik sta ergens rond de 200ste plaats trouwens, dus ik ga ook door naar 5de.
                        Ik denk echter dat ik het on 5de klasse nog moeilijk ga krijgen.

Comment

• No way dat ik promoveer! Ben vandaag wel 6e geworden...en laatste, al de rest is uitgevallen! Toch mooi meegenomen die puntjes!

Comment

• yes vandaag mijn eerste overwinning in F1competitie. was gewoon 3 seconden sneller dan iedereen per ronde

Comment

• Ik ben gepromoveerd naar klasse 5, wat voor pitstop strategie gebruiken jullie? 1,2,3 stops?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Modena
                                Ik ben gepromoveerd naar klasse 5, wat voor pitstop strategie gebruiken jullie? 1,2,3 stops?
                                Ik ben ook gepromoveerd naar klasse 5.
                                Wat de pitstops betreft, ik denk dat dat van wedstrijd tot wedstrijd zal verschillen. Of niet?

Comment

• In klasse 4 neem ik meestal 2 pitstops. Heel uitzonderlijk eens een 1 of 3 stopper!

Comment

• ik zit ook in klasse 5
                                    Nu heb ik nog 19 liter in de tank
                                    voor hoeveel stops zou ik gaan?
                                    allebei rond de 60 liter tanken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fille
                                      ik zit ook in klasse 5
                                      Nu heb ik nog 19 liter in de tank
                                      voor hoeveel stops zou ik gaan?
                                      allebei rond de 60 liter tanken?
                                      Kijk naar je verbruik op de training..

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                                      cc

Comment

• Wat is eigenlijk het beste, kwalificeren met weinig brandstof en snel terug de pit in bij de wedstrijd of kwalificeren met veel brandstof (en dus trager), maar dan ook langer op de baan kunnen blijven??

Comment

• Ik doe een 1-stopper. Na mijn kwalificatie had ik nog 63.7 liter in de tank. Nu tank ik 90 liter bij tijdens mijn pitstop. Ik heb wel een ruime marge genomen. Ik zal wel zien of hij het ruim kan uitrijden, dan kan ik volgende keer wat minder tanken.
                                          Last edited by ; 11/10/2005, 18:42.

Comment

Working...
                                          X