Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 competitie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be
    Ik doe een 1-stopper. Na mijn kwalificatie had ik nog 63.7 liter in de tank. Nu tank ik 90 liter bij tijdens mijn pitstop. Ik heb wel een ruime marge genomen. Ik zal wel zien of hij het ruim kan uitrijden, dan kan ik volgende keer wat minder tanken.

Niet vergeten dat je banden ook slijten hé

Comment

• Jup weet ik. Ik hoop dat ze het uithouden, anders kan ik mijn auto gaan bijeenpuzzelen denk ik

Comment

• Ik heb gekwalificeerd met 50 liter, kheb nu nog 36 liter.
        Ik hou 2 stops met telkens 80 liter bijtanken. Zou zo ik het einde van de rit nog een 15 liter moeten overhouden.

Ik hoop dat het werkt op deze manier, het is ook mijn eerste keer in klasse 5.

ps: hou er wel rekening mee dat je de pit inmoet van zodra er maar 10 liter meer in je tank zit.

Comment

• Ja na wat beter uitrekenen, toch wat bijgesteld.

Nu is het zo: start 63.7 liter
          P1: 80 liter
          P2: 50 liter

Comment

• Ik zit nu ook in klasse vijf...

Me wat misrekend met de benzine, ik sta aan de start met amper 18 liter in de tank.

Twee rondjes dus en dan een driestopstrategie, met heel lichte wagens tussen de stops door en extra zachte banden...

Ik start redelijk ver achteraan...

Hopelijk zit er 'n puntje in...
            '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
            '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
            '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
            '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
            '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
            '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
            '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
            '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
            '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Ik ben mooi 3de geëindigd in mijn eerste race in klasse 5, vertrekkend vanop plaats 6. Blijkbaar geen slechte strategie met 2 stops.
              Nu sta ik voorlopig 2de gekwalificeerd, maar er hebben er zich nog maar 5 gekwalificeerd. Er kan dus nog veel veranderen.

Comment

• Het gaat van kwaad naar erger met mijn coureur. Hij zit gedurende de 8 trainingssessies bezig over z'n voorvleugel, al na 2 sessies zegt ie dat de voorvleugel ok is, en wat ik ook aanpas erna qua vering ofzo, hij blijft over die voorvleugel bezig. Ben nu iets aant opzetten om een goeie coureur te kunnen kopen voor weinig geld...
                Last edited by Stevy; 14/10/2005, 18:11.

Comment

• Eerste race in klasse 5 is niet echt goed afgelopen voor mij.
                  Ben niet in de punten kunnen eindigen.
                  Vertrekkende van de 11de plaats ben ik op de 9de plaats geeindigd.
                  Het heeft er een tijdje goed uitgezien toen ik in 6de positie reed, maar het heeft niet mogen zijn.
                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Pff flauwe race gisteren, 15de vertrokken, 17de geïndigd.

Als het volgende keer niet beter is kan mijn piloot vertrekken.
                    Hij geeft nochtans goede feedback en heeft overall van 62. What's wrong?

Comment

• Zonet een 19jarige piloot van 57 aangekocht! Heb slechts 700 000 moeten betalen. Het is zowat de beste 19jarige piloot die te koop stond. Kga nu marcus cohen proberen verkopen voor 600 000, wat normaal gezien wel moet lukken. Dan verlies ik er maar 100 000 op en heb ik weer een piloot van relatief goed niveau!

Comment

• Ik sta als tweede gekwalificeerd
                        Na de slechte kwalificatie en slechte score van de vorige race had ik daar eerlijk gezegd niet op gehoopt
                        Met de anderen die nog moeten kwalificeren kan ik misscien nog 1 of 2 plaatsen zakken, maar waarschijnlijk niet meer. (er hebben er al 12 gekwalificeerd)
                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider
                          Ik sta als tweede gekwalificeerd
                          Na de slechte kwalificatie en slechte score van de vorige race had ik daar eerlijk gezegd niet op gehoopt
                          Met de anderen die nog moeten kwalificeren kan ik misscien nog 1 of 2 plaatsen zakken, maar waarschijnlijk niet meer. (er hebben er al 12 gekwalificeerd)
                          De race is weer heel wat minder geweest dan de kwalificatie, maar toch nog 5de geworden omdat er 2 uutgevallen zijn die voor mij reden.
                          Hierbij dus ook ineens de eerste punten van het seizoen.

En waarschijnlijk zitten we volgende race met 15 man, zaten vandaag al maar met 17 meer.

Comment

• Vandaag barslechte race: ik was 5de gestart en eindig net buiten de punten.

Blijkbaar heeft uw piloot ook een wedstrijddagvorm. Mijne was deze keer slecht waardoor hij ook slecht presteerde. De vorige keer was het een stuk beter. Hij heeft ook een paar foutjes gemaakt hoewel ik hem op "relax" liet rijden.

Daar moet ge dus geluk bij hebben he.

Hopelijk volgende keer weer beter

Comment

• Kan iemand mij brandstoftips geven ?
                              Ik weet dat ik een steengoede piloot heb, een betrouwbare en performante wagen, maar het wil niet lukken...Slechts een puntje gescoord totnutoe.

Comment

• vandaag 8ste gestart en in voorlaatste ronde uitgevallen :S

Comment

• Die coureurvorm klopt ook van geen kanten zunne, de vorige keer was die goed, en ik ben juist buiten de punten geeindigd, deze keer was die normaal en haal een 5de plaats!

Comment

• Hangt waarschijnlijk ook af van wat de vormen van uw concurerende piloten zijn.

Als uw de vorige week "goed" was, maar van de anderen "uitstekend" en nu is uwe "normaa"l, maar van de rest "slecht"...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be
                                      Hangt waarschijnlijk ook af van wat de vormen van uw concurerende piloten zijn.

Als uw de vorige week "goed" was, maar van de anderen "uitstekend" en nu is uwe "normaal", maar van de rest "slecht"...
                                      Deju zo ver had ik nog niet nagedacht, dat zou wel kunnen ja.
                                      Maar enfin het maakt mij toch niet zoveel uit, de kans is klein dat ik met de groep waar ik nu inzit genoeg punten ga kunnen verzamelen om ineens door te kunnen gaan naar klasse 4.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider
                                        Deju zo ver had ik nog niet nagedacht, dat zou wel kunnen ja.
                                        Maar enfin het maakt mij toch niet zoveel uit, de kans is klein dat ik met de groep waar ik nu inzit genoeg punten ga kunnen verzamelen om ineens door te kunnen gaan naar klasse 4.

Bij mij idem, ik zit in een veel te sterke groep. Gewoon sezioentje hier inblijven en alles beetje ontwikkelen zodat ik wat sterker kom.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Modena
                                          Bij mij idem, ik zit in een veel te sterke groep. Gewoon sezioentje hier inblijven en alles beetje ontwikkelen zodat ik wat sterker kom.

Same here, heb nog maar 1 puntje weten binnen te halen, dus...

Comment

Working...
                                          X