Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 competitie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
    Oke, ik heb een risico genomen...

Had een Coureur van 19 met een overall van 71 (snelheid: 44, durf 82, tactiek 61, Moraal 99, Ervaring 70).

Heb nu een gekocht van 29 met een overall van 87 (snelheid: 89 durf 68 tactiek 81 moraal 99 ervaring 99)

Op zich is het een verbetering, hoewel ik natuurlijk niet weet tot welke leeftijd hij gaat blijven doorrijden, en ook het feit dat ik er 1,4 mio voor betaald heb is niet echt risicoloos natuurlijk...
    Zou ik toch niet gedaan hebben hoor! Je verbeterd je wel enorm op het eerste zicht, maar je moet er rekening mee houden dat die nieuwe coureur zo goed als niet meer zal verbeteren hé! Dit in tegenstelling tot u 19jarige!

Ik verkoop m'n coureurs meestal rond de 25,26jaar!
    Momenteel heb ik enen van 18 die van 53 overal komt en op 1 week tijd naar 58 is geklommen! Waarbij ie in die week 1 race is uitgevallen in de 1e bocht...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stevy
      Zou ik toch niet gedaan hebben hoor! Je verbeterd je wel enorm op het eerste zicht, maar je moet er rekening mee houden dat die nieuwe coureur zo goed als niet meer zal verbeteren hé! Dit in tegenstelling tot u 19jarige!

Ik verkoop m'n coureurs meestal rond de 25,26jaar!
      Momenteel heb ik enen van 18 die van 53 overal komt en op 1 week tijd naar 58 is geklommen! Waarbij ie in die week 1 race is uitgevallen in de 1e bocht...
      Ja, ik weet het dat ik het mss beter niet had gedaan, maar ik wou eens een risico nemen

Ik heb die 1,4mio trouwens al terug verdiend door mijn jong talent dat ik gekregen had, en mijn vorige rijder beide te verkopen. Financieel ben ik er al terug bovenop.
      Het enige gaat zijn dat ik nu natuurlijk geen rijder meer heb die kan evolueren.
      Evolueert een jonge rijder ook als hij niet rijdt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
        Ja, ik weet het dat ik het mss beter niet had gedaan, maar ik wou eens een risico nemen

Ik heb die 1,4mio trouwens al terug verdiend door mijn jong talent dat ik gekregen had, en mijn vorige rijder beide te verkopen. Financieel ben ik er al terug bovenop.
        Het enige gaat zijn dat ik nu natuurlijk geen rijder meer heb die kan evolueren.
        Evolueert een jonge rijder ook als hij niet rijdt?
        Als ie totaal niet rijdt?Jep, maar in negatieve zin! Naarmate ie ouder wordt, daalt z'n overall enzo!
        Je kan hem ook kartraces laten rijden ( in klasse 3 toch ) dan evolueert hij een beetje.

Comment

Als ie totaal niet rijdt?Jep, maar in negatieve zin! Naarmate ie ouder wordt, daalt z'n overall enzo!
          Je kan hem ook kartraces laten rijden ( in klasse 3 toch ) dan evolueert hij een beetje.
          Ah, k, ja, dan kan ik ze beter blijven verkopen tot ik een mooie deal kan sluiten en een jongere, evengoede rijder als mijn huidige zou kunnen aantrekken

Comment

• Ik sta weer mooi als allerlaatste gekwalificeerd

Deze keer ga ik wel proberen iets meer risico te nemen, eens zien waar dat gaat eindigen (hopelijk niet tegen de muur).

Comment

• Door rijderswissel moet ik toch als laatste vertrekken, heb zeer zwaar gereden

Comment

• Ik heb voor de derde keer pole position vast, maar ik denk dat het wat spannender gaat worden.
                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Ik rijdt nu in klasse 5 groep 10.

De race is vanavond, in de stand competitie sta ik 2de met 14ptn. Hopelijk kan ik die plaats bewaren voor naar klasse 4 kunnen over te gaan.

Comment

• Daar hoef je absoluut niet 2de voor te eindigen. Ik was vorig seizoen 6de in de stand en ik ging nog over naar klasse 4. Het is natuurlijk wel fijner als je wat races wint

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be
                      Daar hoef je absoluut niet 2de voor te eindigen. Ik was vorig seizoen 6de in de stand en ik ging nog over naar klasse 4. Het is natuurlijk wel fijner als je wat races wint
                      Ik was vorig seizoen ook zesde, en ik had net te weinig punten om over te gaan naar klasse 4. (Had 31 punten)
                      Dit seizoen heb ik al de twee eerste races gewonnen.

Wanneer je in de top 5 van je groep zit ben je normaal gezien wel zo goed als zeker van promotie.

EDIT: en de race van vandaag weer gewonnen
                      Dat zijn dan al 30 punten, dat is bijna evenveel als vorig seizoen alles bij elkaar.
                      Last edited by knight-rider; 01/12/2005, 19:34.
                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

• ik ben juist begonnen

morgen mijn eerste race.
                        heb mij gekwalificeerd en sta voorlopig op 11 van de 17

Comment

• Kstart straks voor de eerste keer op pole in klasse 3!

Comment

Kstart straks voor de eerste keer op pole in klasse 3!
                            Ik heb een rotslechte race achter de rug.
                            De trainingen zijn zeer goed verlopen, bij kwalificatie was ik derde. Uiteindelijk is daar nog iemand tussen gekomen en ben ik dus als 4de gestart. (wat nog wel meevalt, alhoewel na 3 keer van pole position te starten)
                            Na de eerste ronde vloog ik ineens naar de 9de plaats
                            Uiteindelijk nog 8ste kunnen worden en dus 1 puntje meegepikt.

Een geluk bij een ongeluk, een van mijn twee groote concurenten is niet gefinisht, de andere heeft de race gewonnen. Na de update zal ik nog steeds aan de leiding staan in mijn groep, maar wel maar met 2 punten voorsprong den tweede

Comment

• Ik loop ondertussen te klooien in klasse 5, met voorlopig een goed zicht op promotie, daarnet voor de eerste maal in m'n 'carriere' tweede geworden, laatste keer was ik ook derde, wat dus m'n eerste podia uit het spel waren...

Het gaat dus de goeie kant op, de persoon die telkens wint is geen partij, die vent wint makkelijk met 25 sec voorsprong, maar zit dan ook al dubbel zo lang in het spel als ik

Hopelijk volgend seizoen in klasse 4 eh

Comment

• Ben 7e geworden! Toch wat teleurgesteld na m'n goede kwalif!

Comment

• Ik weet nu wat het probleem is waardoor ik zo een slechte race heb gereden, ik heb mijn 4de race de zondag gereden met dezelfde instellingen van race 3 (die van donderdag dus).
                                  Dit terwijl ik goed weet dat ik alles opgeslagen heb, want de brandstofhoeveelheid was wel juist. Dus blijkbaar ergens een fout in het spel zelf!
                                  Maar de spelleiding kennende gaan ze dat toch niet toegeven.

Comment

• Je hebt 10 punten behaald en 100.000 euro verdiend door je 1e plek bij de laatste race.

Woohoo, eindelijk es gewonnen.

Comment

• Proficiat in welke klasse zit je? Ik ben slecht bezig tijdens mijn eerste seizoen in klasse 5, ik heb nog maar 1 puntje. Ik beschouw dit toch maar als een leerseizoen en zal volgend seizoen wel beter doen (dat hoop ik althans toch).
                                      BMW = Freude Am Fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wouteb
                                        Proficiat in welke klasse zit je? Ik ben slecht bezig tijdens mijn eerste seizoen in klasse 5, ik heb nog maar 1 puntje. Ik beschouw dit toch maar als een leerseizoen en zal volgend seizoen wel beter doen (dat hoop ik althans toch).
                                        Ik zit ook in klasse 5, groep 10. Het is wel mijn 3de seizoen, ik heb vorig seizoen ook in klasse 5 meegedraaid maar wel maar ook een 10 tal puntjes gescoord dus niet overgegaan.
                                        Nu ziet het er beter uit, kheb al 29 punten verzameld.

Comment

• Het eerste seizoen in klasse 5 is niet altijd makkelijk.
                                          Ik had vorig seizoen ook pech, heb het toen net niet gehaald. Had in het totaal 31 punten.
                                          Dit seizoen gaat het veel beter 4 van de 5 races van op de pole vertrokken en ook gewonnen.
                                          Alleen de race van afgelopen zondag is het misgelopen, ben toen van de 4de plaats vertrokken en als 8ste aangekome (nog 1 puntje gepakt).
                                          Totaal heb ik nu 41 punten.

Comment

Working...
                                          X